Gå til innhold

Når er dyret ditt på sitt søteste? :)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Synes dyrene mine er søtest når hunden og kattene kommer godt overens, ligger inntil hverandre på sofaen og sover eller vasker hverandre. (Er så glad for at den sære gamle pusen min godtok å få en valp i huset... :-) )

Pusen er søtest når hun legger seg ned inntil meg når jeg sover, siden hun var så nervøs da vi fikk henne.

Kattungene er stort sett søte hele tiden... :P Men særlig når de leker, ramler overende eller sover i en svær haug.

Hunden er søtest når hun har alle disse rare uttrykkene sine, eller når hun sitter og ser "gammel og vis" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Pusen min er alltid søt hun :D

- når hun er med meg ut i hagen og skal "hjelpe" til.

- når hun klorer på dyna, for å gi tegn til at jeg skal slippe henne under, og hun kryper så tett inntil meg som hun klarer.

- når hun ruller seg over på ryggen for å få oppmerksomhet og for å vise seg frem.

- når hun gjør noe hun egentlig ikke får lov til, som å hoppe opp på bordet ol. Jeg må bare syns hun er søt når det syns tydelig at hun vet at hun ikke får lov, men viser at det gir hun blaffen i.

-når hun ligger og sover, enten sammenkveilet, eller utstrekt, det er så godt å se at hun føler seg så trygg.

- når jeg kommer hjem og har vært lenge borte, da er hun helt i hundre.

- også må jeg nesten si at det er litt søtt når hun steller seg bak bilen for å sperre veien for meg når jeg skal avgåde.

Glad i pusen min jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kaninen min er alltid søt, men søtest når:

- Jeg spør om jeg får nuss og han løper bort og slikker meg som en gal i ansiktet! :hjerte:

- Han skjønner at han skal få rosin og strekker seg så langt han kan etter rosinboksen (nesten så han strekker seg så høyt at han ramler baklengs!!! :ler: )

- Han legger seg helt flatt på teppet sitt og ser på meg, som om han sier "nå vil jeg klappes!"

- Han går bortover og plutselig kaster seg på rygg, og velver på siden for å slappe av.

- Han går rundt på teppet sitt og plutselig innimellom hopper kjempehøyt med bakbeina!

- Jeg ligger på sofaen og ser på TV og han kommer og setter seg på brystet mitt og slikker meg i ansiktet. (Ikke SÅ søtt hvis jeg er midt i et TV-spill, sånn at jeg ikke ser noe!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så søte dyr dere har! :-)

Vovsen min er søtest når han -slipper en fjert og snur seg for å lukte bak om det var han -har spist opp kattematen og kommer bort til meg med et blikk som sier "tilgi meg.." -drømmer om å løpe etter tispene og labbene følger med på drømmen -vi sier BILTUR! og han løper forbi oss ut døra og inn i bilen -han og pusene ligger på teppet og koser seg! -han får bade, det :hjerte: han! -han kommer med labben bare han lukter en hundesjokolade.. -han får "børst", dvs vanlig børsting, da står han bare der med et salig glis -vi kaster ballen for han, og han aner ikke hvor han skal lete -han graver snuten ned i snøen i pur glede og ellers når han bare viser oss at han er glad i oss! :-)

Pusene mine er søte når de -gjemmer seg under gulvteppene våre og tror vi ikke ser dem, rampene! -de hopper opp på fanget mitt hver eneste gang jeg sitter der med et blad -de ligger tett omslynget på en stol -jeg har lett etter dem i flere timer og de har sneket seg opp i senga vår -jeg klirrer på kattematboksen og de kommer løpende i full fart -de går slalåm mellom bena på meg -de alltid tar yndlingsstolen min og det ender opp med at vi må dele den -de legger seg på magen til samboeren min når han ligger utslått på sofaen etter jobb -de setter seg på tastaturet når jeg skriver, som NÅ! -de kommer stolt løpende med en mus de har tatt, og jeg hyler, fordi jeg er LIVredd mus! Da bare ser de rart på meg: "Er du gæren??" De er så skjønne! :hjerter:

Hva hadde livet vært uten kjæledyr? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er skjønn hele tiden.

Er en snill og kjempesosial engelsk setter :P

ps:

Er litt mindre glad for henne når hun RØYTER!!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest gjestnn

...når jeg klør henne på magen "smiler hun" og hjelper til med å klø med labben....når hun jager fluer og later som om hun er james bond.....når hun iler bort og legger seg i tvstolen min straks jeg reiser meg og går på kjøkkenet i reklamepausen, og gjeeeesper og kikker opp i taket når jeg kommer og skal sette meg igjen....når hun spretter som en kanin i høyt gress og det eneste jeg ser er en viftende hale over alt gresset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Når hun sitter å lurer på hva slags faenskap hun kan finne på :-)

Og når hun lurer seg innpå ballen sin for så og overfalle den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Når grisen min går på "skattejakt" rundt i huset, og drar med seg skattene bort til soveplassen sin. Det som befinner seg der er hennes eiendom, mener hun. :ler:

Hun drar med seg alt fra leketøy, til poser, klær og sko.

Spesielt fornøyd er hun hvis hun finner noe som det lukter godt av,- f.eks embalasje som det har vært mat i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille hunden min er søtest når;

-Han har funnet en ekte skatt (dvs et ben eller lignende) og løper FORT rundt og rundt meg i sirkler for å vise det frem.

-Han leker ynkelig baby inni håndkledet når jeg har vasket han.

-Når han ikke forstår hva jeg vil, og sitter, dekker og ruller rundt i et forrykende tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene hunden min er søtest når hun:

- ligger i stolen sin og ser på meg med bedende blikk og vifter litt med foten for at jeg skal kose henne

- hjelper til i hagen med å fjerne gamle greiner

- står i et vann i mange timer, finner stener, graver de inn mot land og bærer de opp, før hun går ut for å finne en ny

- vil sove under dynen min og jeg allerede sover, dytter hun meg i skulderen og jeg er opptrent til å løfte på dynen og hun kryper inntil meg så nærmt hun kan

- kommer når jeg vinker på henne

- uler når jeg kommer hjem fra jobb

Den andre hunden min er søtest når hun:

- kommer snikende og tror at vi ikke oppdager at hun prøver å lure seg under dynen

- reagerer når vi kaller henne baby (hun er 6 år)

- ligger opp ned i armene våre som en baby (derfor kallenavnet, hehe)

- hører en lyd og ikke helt hvor den kommer fra og hun lukker munnen og lippen blir krøllet opp på en tann

Kaninen min er søstest når han:

- går rundt i kjempehøyt gress og så må han presse seg igjennom

- plutselig hopper kjempehøyt mange ganger

- kommer og gir meg suss

- tramper kjempehøyt i buret sitt når jeg ser på tv for at jeg skal kose med han

- når han ligger opp ned i armene mine og ser fornøyd ut

Åååå, er så glad i dyrene mine jeg, og ville gjerne hatt flere. Ville også gjerne hatt pus. Men synes ikke det er så lurt ennå. Kanskje senere når vi forhåpentligvis bor litt mer landlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*Når den store hunden av en Golden Retriver hopper opp i fanget mitt mens jeg sitter i godstolen. DA er han fornøyd da :)

* Når han står ved sengekanten og lurer på om

han får en invitasjon til og komme oppi og ligge

inntil meg...

* Når jeg kommer hjem fra jobb, og han løper imot meg og er så glad

* Når han sitter baki bilen og setter seg tett tett

inntil vinduet fordi han er redd handleposene som

står på den andre siden

* Når han og katten koser seg sammen

* Når det er små barn her, og han køper rundt i rommet, men da han skal passere det lille barnet, bremser han og nærmest lister seg forbi for og ikke skade det lille.

* Når han klarer noe

En hund er bare hærlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min er på sitt mest sjarmerende når hun:

-ligger og sover i sofaen, og våkner for å skifte sovestilling, styrer noe voldsomt og går rundt seg selv for så å dette ned i den samme stillinga som før hun begynte, med et skikkelig hjertesukk.

-Når jeg steller med et kutt hun har på labben, og hun sleiker hele hånda mi "skal du stelle meg, så skal jeg stelle deg"

-Sitter og filosoferer (mon tro hva hun tenker på) med et drømmende blikk ut vinduet.

-Sitter i sofaen på rumpa, som et menneske

-Synes vi har sittet for lenge ved pc'ene og kommer med en leke og ser så søt ut som hun bare kan.

-Ser på meg med verdens mest oppgitte blikk, når jeg har hatt på henne båndet og bruker for lang tid på alt jeg skal før vi skal ut.

-Slenger seg på ryggen for å få kos på magen.

-Sovner med ryggen inntil meg om natta og vil bli holdt rundt.

-Later som om hun ikke hører meg, fordi hun vet at det skal skje noe hun ikke syns er så gøy.

-Sover med munnen lukket og bare tungespissen stikker ut.

-Ligger under dyna og sover, og bare snuten er utafor.

Og MYE mer :) Hun er bare best i hele verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min "Lille mjau" er på sitt søteste når hun:

* sover (i alle mulige bedagelige stillinger)

* våkner (katter har faktisk "morrafjes"!)

*når hun strekker seg

*når hun gjesper

*når hun slikker seg (hun er veldig renslig - en skikkelig frøken!)

*når hun løper mjauende mot meg i innkjørselen (skulle tro jeg hadde vært borte i flere måneder....)

*når hun er fornærmet

*når hun kjeder seg

*når hun sitter i vinduet og kikker ut

*når hun ruller seg rundt i grasset/grusen

*uttrykket hennes når vi leker sisten

*når hun ser på meg

*når jeg ser hvor fornøyd hun er over at jeg er ute i hagen sammen med henne/ eller går kveldstur med henne - uten bånd selvfølgelig!

*når hun føler seg oversett til fordel for den bærbare pc'en min... (da hopper hun oppå skrivebordet og legger seg demonistrativt oppå tastaturet)

*når hun kommer om kvelden og legger seg nede ved benene mine.

*når hun gnir seg rundt benene mine i påvente av å få mat!

*og ikke minst er hun søt alle de gangene hun maler!

*hun er faltisk søt stort sett hele tiden!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...