Gå til innhold

Når er dyret ditt på sitt søteste? :)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ciara - ikke innlogget

Hei!

Nå vil jeg ha søte små historier her :) Når er det dyret deres virkelig får dere til å smelte?

Jeg smelter

-når pus hopper opp i senga om natta og legger seg enten ved siden av hodeputa eller i armkroken - det gjør han hver natt, og jeg blir like glad hver gang!

-når han omsorgsfullt går i gang med å vaske meg (han synes vel ikke jeg gjør det godt nok selv ;))

-når han legger en pote på ansiktet mitt om morgenen fordi han vil jeg skal våkne. Klørne kjenner jeg aldri, bare masse myk pels :)

-når han sover på ryggen på fanget mitt som en baby

-når han maler :) Han høres ut som en traktor!

-når jeg kommer hjem og han kommer løpende for å møte meg.

-når han kommer med mange små mjau og løper etter meg for å kjefte på meg for at han ikke har fått nok kos

... er visst glad i pus, ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Felicity

Jeg smelter fullstendig når pus angripers samboers føtter under dyna hans og ikke mine...........ALDRI mine!! :sjarmor: ..... det er pusen til mor det!!!

og når han nettopp har våknet og ser helt "vridd" ut, når han legger seg rundt halsen min om natten med en av potene plassert i pannen min, når han vasker meg, når han spiser paprika chips, når han hopper oppi oppvaskkummen som er full av oppvask vann og zalo......

er det jeg kommer på i farten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pusen ligger et sted og vrikker og vender på seg i alle mulige stillinger som om hun sier "se så søt jeg er, kom og gi meg kos".

Når hun koser, da gjemmer hun alltid ansiktet sitt, enten det er i armkroken eller mot magen.

Når hun kommer og henter meg i senga når hun synes jeg har sovet for lenge.

Når hun sover, krøllet sammen som en ball og man ikke kan se hva som er bak-fram.

Når vi spiser og hun sitter på sin faste plass på det ene sofalenet og bare sitter der og titter litt sånn på maten.

Når hun sitter klar i badekaret i lange tider og venter på at vi skal komme og slå på vannet så hun kan drikke.

Når vi sitter ved hver vår PC ligger gjerne katten og sover på en stol bak oss og plutselig virker det som om hun kjeder seg litt, for da begynner hun å "prate" og reiser seg opp og vil ha oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciara - ikke innlogget

Så søte puser dere har! :)

Pusesnill - skjønner deg godt. Kan du ikke ha pus? Jeg ventet lenge før det passet ordentlig å få katt, og da savnet jeg det veldig :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vofsen får litt kjeft og kommer krypende mot meg og legger hodet på fanget mitt.

Når jeg får verdens våteste susser etter en lang dag på jobben.

Når det kommer barn på besøk og hunden oppfører seg eksemplarisk.

Når den maur kryper over terrassen og hunden bare ser på den før hun nesten slåt til den med labben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Pusene min er på sitt søteste

- når de kvesser klørne på lenestolen og forter seg å vaske en pote istede når åpner munnen for å kjefte

- når de ligger på brystet mitt og maler så det durer med hodet i halsgropen min

- når de prøver å snike seg opp på bordet rett foran meg for å sjekke hva jeg spiser

- når jeg legger meg og jeg får en pus på puta og en i armkroken :)

Samboern min har en del allergi og da vi først snakket om å flytte sammen spør han "hva om jeg er allergisk mot katter?" "Eh, vel - da har vi ett problem.... "

Kunne aldri gitt fra meg mine prinsesser - har hatt de i 8 år og vi har en slags symbiose det ikke går an å splitte. :)

Men han er heldigvis like betatt som meg (hvis ikke hadde han ikke bodd her hos oss tre damene :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern min har en del allergi og da vi først snakket om å flytte sammen spør han "hva om jeg er allergisk mot katter?" "Eh, vel - da har vi ett problem.... "

Kunne aldri gitt fra meg mine prinsesser - har hatt de i 8 år og vi har en slags symbiose det ikke går an å splitte.  :)  

Men han er heldigvis like betatt som meg (hvis ikke hadde han ikke bodd her hos oss tre damene  :wink: )

Samboeren min er ikke allergisk, men han er ikke akkurat noe kattemenneske. Det har visst ikke pusen vår forstått, for hun har lagt sin elsk på ham. Men han har lært å like henne da, og kunne ikke vært henne foruten. Og siden jeg nekter å ha hund i huset så er den saken grei. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaninen min er søtest når hun ligger i fanget mitt, på ryggen, og alle labber stikker rett ut i luften.

Når hun presser seg opp i et hjørne og de store ørene faller over øynene så hun ikke ser noe.

Når hun etter at hun har ligget i ro en lang stund plutselig spretter opp og gjør en skru i luften - før hun legger seg ned og slapper av igjen.

Når hun vasker seg og ikke får ordentlig tak i det ene øret og må prøve mange ganger før hun endelig får det til.

Når hun blir oppmerksom og det ene øret spretter opp (normalt henger begge ned).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden er som søtest når han sitter og ser på oss med store uskyldige øyne. Og når han blir smal i øynene og bare ligger på gulvet og stirrer ut i luften - ender alltid med noen sprell fra han det. Og når han "stamper" med beina i bakken for å leke (sånn som reven gjør når han hører mus neddi bakken).

Han er som søtest hele tiden :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå... Nå ble jeg pusesjuk! :cry:

Samberen min liker ikke katter så vi har hunder. Har to nydelige puser hos mamma og pappa, men ser dem altfor skjelden. Ingen, ingen, ingen ting er slår en liten pusekatt som har sovnet i vinduskarmen med hodet i en potteblomst... Synd jeg ikke har det bildet digitalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaninen min er søtest når den står med labbene på brystet mitt og prøver å komme inn i munnen min og spise eple. Den er også søt når den løper i rasende fart rundt og rundt i stua (i matrix stil), inntil den plutselig blir sliten og faller med et dunk over til siden.

Zorro - kaninen min

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen kjæledyr nå. Men jeg har mange minner!

Husker da min lille labrador slapp en fis for første gang.

Han hev seg opp og tittet bak seg. Skjønte ingen ting. :o

Billy var søt da badet sammen med katten vår, Maria, i en liten balje. Billy har labbene rundt Maria, og Maria har potene på Billy. Har det på video! De var så søte da.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billy var søt da badet sammen med katten vår, Maria, i en liten balje. Billy har labbene rundt Maria, og Maria har potene på Billy. Har det på video! De var så søte da.

:hjerte:

Må legge til at Billy var en valp, da :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten min er søtest når han ligger på Pc-stolen og vet at matmor ikke har hjerte til å flytte han.Han ligger der hele natten,helt til han i 06.00 bruker og komme å ligge i fotenden min til jeg står opp.Da skal vi ut.

Hunden min er søtest når det blir snakk om Bil og en tur ut.Da ligger han ved døra til vi har ordnet oss og blir dødlig fornærmet om han ikke for bli med.

Hunden min er også sååå søt når han ligger på plassen sin ved senga vår og sover,med labbene støttet oppover veggen og han snorker fornøyd.

Koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Når jeg kommer inn og hun begynner å "breakdance" på gulvet

Når jeg sitter her og diller på dataen, og hun vil ha oppmerksomhet og sier forsiktig "mik mik"

Når hun blir skremt midt i vaskingen og tunga hennes henger ut og fjeset har et forskremt blitt

ååå søtnosen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vofsen min er søtest når :

* Hun kommer og legger seg helt inntil meg om natta, og kanskje legger hodet sitt oppå meg ( så deilig å kjenne varmen hun avgir ).

*Når hun er våt og ser på meg med blikk som sier; tørk meg mamma, jeg hater å være våt og kald og vil ha masse kos etterpå

* Når vi sitter i sofaen og kun kommer og legger på fanget mitt.

* Når hun blir redd noe og kommer løpende til meg, "mamma er alltid trygg å være hos" - smelter hjerte mitt

*Når vi trener og hun ser på meg med det blikket. Gi meg godbiten da mamma - jeg er jo alltid flink

Elsker vofsen min :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen min , Oliver :P er en liten ramp, men også en kjempe kosete, hårete, bløt og nydelig liten katte gutte pus:)

Men han er på sitt søteste nå han

*kommer opp i sengen min og legger labbene rundt hodet mitt for å kose

*sover på sofaen i de rareste posisjoner du kan tenke deg, :o

*Når han prater tilbake til meg, hehe, mjauer og kose prater

*kommer springende som en helt når jeg står i døren og roper på han:) pling sier bjella....hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...