Gå til innhold

Fikk rekning i frå telenor.

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

Hei.

Er det normalt at telenor skal kreve rekning i frå BÅDE ISDN og ADSL, når det er ADSL eg har bedt om??

Har ringt kundeservice, men dei ville ikkje høyre på meg.

:o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel litt an på hviklet telefonabbonement du har. ISDN er jo ikka bare for internett :)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ja.ADSL-abonnementet har ingen ting med telefonabonnementet ditt å gjøre. Telenor krever dog en ekstraavgift på 60 kroner(tror jeg) dersom du har ADSL uten fasttelefon.

Skrevet

Nok en grunn til å la Telenor seile sin egen sjø, og komme seg fort som f bort fra driten..

Skrevet

Det stemmer nok det, Seleena :)

Du har vel ISDN og ADSL.

ISDN gjør at du f.eks. har to telefonnummere, kan ringe med to telefoner samtidlig.

Det betyr også at hvis du bruker ISDN til å koble deg opp på internett, kan surfe med to linjer samtidlig og vil kunne få høyere hastighet, enn med normal analoglinje.

Telenor har krav om at alle som ønsker ADSL, skal ha ISDN(Hvis ikke må du uansett betale ekstra for at du IKKE har ISDN).

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Telenor har krav om at alle som ønsker ADSL, skal ha ISDN(Hvis ikke må du uansett betale ekstra for at du IKKE har ISDN).

Det stemmer nesten. Telenor krever at du har fasttelefon hos dem for at du skal kunne ha Telenor ADSL, men det kan være enten ISDN eller vanlig analog linje. Og du får ADSL ellers og, men da blir det noe dyrere.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Slettet....Dalwhinnie var visst litt foran meg og sa AKKURAT det samme :)

Skrevet

Det stemmer nesten. Telenor krever at du har fasttelefon hos dem for at du skal kunne ha Telenor ADSL, men det kan være enten ISDN eller vanlig analog linje. Og du får ADSL ellers og, men da blir det noe dyrere.

Men jeg skrev jo det.. De krever ekstra betalt, hvis man ikke har ISDN.

Telenor har krav om at alle som ønsker ADSL, skal ha ISDN(Hvis ikke må du uansett betale ekstra for at du IKKE har ISDN)

Sikkert litt klønete skrevet ;)

Gjest Seleena
Skrevet

Damdidamm, korleis skal stolte meg forklare pappa at han hadde rett? :roll:

Tusen takk for svar!

Skrevet
Damdidamm' date=' korleis skal stolte meg forklare pappa at han hadde rett? :roll: [/quote']

Du betalar rekninga, og seier til pappa: "Ha! No har eg fått ordna opp med Telenor!"

Og skulle pappa spørja etter meir detaljar, så berre smiler du lurt... ;)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Men jeg skrev jo det.. De krever ekstra betalt, hvis man ikke har ISDN.

Sikkert litt klønete skrevet ;)

Hvis en ikke har ISDN eller vanlig analog fasttelefon hos Telenor. :wink:

mvh

pirkeguri

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg har ikke ISDN, bare gammeldags analog linje, men jeg har ADSLfra Stjelenor - Og INGEN sa at jeg nå straffes for min vanlige analoge linje med å betale MER fordi den ikke er ISDN !! :o :evil:

Urettferdig altså ! :evil:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Du blir ikke det kattepus. Det hvis du ikke har fasttelefonabonnement i det hele tatt, du får en ekstra avgift på 60 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...