Gå til innhold

Vurderer å begynne med nettdating igjen, men er redd det er for tidlig.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å begynne med nettdating igjen, etter et halvt års pause. Savner å ha en mann rundt meg som jeg kan dele livet mitt med. Men jeg har følt i lengre tid at jeg har nok med å ta vare på meg selv, jobben og barna egentlig. For jeg har fått så mye avslag og jeg er ikke helt trygg på meg selv pga det. Noen som har råd?

Anonymous poster hash: 4504a...5c2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare gærninger på nettdating da..

Anonymous poster hash: 8d41d...b2f
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om nettdating er det beste da. Jeg har selv prøvd mye nettdating over de siste 5 årene. Men må ha pauser vekk fra det og, ellers blir man gal. For føler at 90% der inne er tullinger. Mesteparten er jo bare ute etter en ting, og de lyver gjerne for å få det de ønsker. En ventet pokker i meg i 2 mnd, for å få sex med meg, så var han ikke ute etter noe annet. Selv om han selvfølgelig sa vi var kjærester, han var så forelsket og ellers alt det rette. Så er det så mange som framstiller seg som drømmemannen, og halvparten av de igjen tror det selv og. Så kommer det fort fram at det er de ikke. Og de har da gjerne krav som at man som kvinne må gjøre alt for de. Så har vi alle de som sliter med diverse ting, og dermed sliter med å få dame.

Og da er det ca 10 % bra menn igjen, men det var det å finne de, og ikke minst at de da faller for deg og. Så lett er det virkelig ikke. Og jeg tror man må være litt tøff, for å takle nettdating.

Anonymous poster hash: 6938c...64f
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om nettdating er det beste da. Jeg har selv prøvd mye nettdating over de siste 5 årene. Men må ha pauser vekk fra det og, ellers blir man gal. For føler at 90% der inne er tullinger. Mesteparten er jo bare ute etter en ting, og de lyver gjerne for å få det de ønsker. En ventet pokker i meg i 2 mnd, for å få sex med meg, så var han ikke ute etter noe annet. Selv om han selvfølgelig sa vi var kjærester, han var så forelsket og ellers alt det rette. Så er det så mange som framstiller seg som drømmemannen, og halvparten av de igjen tror det selv og. Så kommer det fort fram at det er de ikke. Og de har da gjerne krav som at man som kvinne må gjøre alt for de. Så har vi alle de som sliter med diverse ting, og dermed sliter med å få dame.

Og da er det ca 10 % bra menn igjen, men det var det å finne de, og ikke minst at de da faller for deg og. Så lett er det virkelig ikke. Og jeg tror man må være litt tøff, for å takle nettdating.

Herregud for et innlegg. Ikke rart du er singel. Du hsr faktisk klar å regne deg til at det er 10% bra menn på nettdating. Og at resten er tullinger som er ute etter en ting eller er folk som sliter med diverse ting, og har da problemer med å få seg dame.

Hvorfor var du på nettdating da?

Anonymous poster hash: e035f...b71

Skrevet (endret)

Er jo bare gærninger på nettdating da..

Anonymous poster hash: 8d41d...b2f

Ja, som IRL ;)

Edit: er ikke utenkelig at det bare er 10 % bra menn på nettdating og tilsvarende for kvinner.

Endret av ZANET
Skrevet

Jeg har opplevd mye av det samme. Er mye rart på nettdating.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å begynne med nettdating igjen, etter et halvt års pause. Savner å ha en mann rundt meg som jeg kan dele livet mitt med. Men jeg har følt i lengre tid at jeg har nok med å ta vare på meg selv, jobben og barna egentlig. For jeg har fått så mye avslag og jeg er ikke helt trygg på meg selv pga det. Noen som har råd?

Anonymous poster hash: 4504a...5c2

Du må hvert fall ha respekt og omsorg for deg selv for å kunne finne en partner som behandler deg som likeverdig. Om du er underkuet og usikker allerede på første date så er det nesten uunngåelig at maktbalansen i et eventuelt forhold blir skjevfordelt. Og de aller fleste menn som tiltrekkes av usikre kvinner er ikke snille fyrer, de vil bare ha noen de kan utnytte...

Anonymous poster hash: 0003c...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...