Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har seg slik at jeg har vært forelska som bare det i ei utrolig kjekk jente, vi har hatt det utrolig fint den stunden vi har holdt på. Jeg ble forelsket veldig fort, og vi er begge i slutten av 20 årene.

Jeg må være ærlig å si at jeg har vært mer aktiv i meldingene, og gjerne brettet meg selv litt ut, kontra henne. Hun sier hun liker meg utrolig godt, å har lyst å satse på oss. Men jeg tror ikke hun er forelsket enda, hun sier hun bruker god tid på dette.

Nå har hun reist en tur på ferie, og før hun reiste sa hun skulle tenke masse på dette, meg og henne. Jeg skrev så, at da snakkes vi når du kommer hjem, slik du får tenkt på hva du vil.

Tror dere at løpet er kjørt her? At jeg kan forvente at det er over når hun kommer hjem? Hun reiser med familien.

Anonymous poster hash: 4112b...e74
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du løpet er kjørt fordi hun reiser på ferie? :) Hun får gjerne tid til å savne deg litt da, og det er jo bare bra.

Anonymous poster hash: d35b2...8ba
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du løpet er kjørt fordi hun reiser på ferie? :) Hun får gjerne tid til å savne deg litt da, og det er jo bare bra.

Fordi, hun skulle tenke masse på "oss" har vært litt fram å tilbake om hun var klar for et forhold, hun har veldig travle dager. Ja, jeg håper jo det gjør susen, men føler gjerne at det ikke blir noe mer siden det virker som hun er litt på vippepunktet. Hun sier jo hun har det utrolig godt med meg, og at jeg har de egenskapene hun leter etter.

Anonymous poster hash: 7c193...a9c

AnonymBruker
Skrevet

Ut fra mine og venners erfaring, sorry - men ja. Erfaringsmessig så er kvinner som må tenke en del på "oss" ikke så klare for et forhold som de kanskje har gitt inntrykk av under dater og når man generelt henger sammen. Enten fordi hun ikke føler det helt store, fordi hun har flere beilere eller fordi det ikke er så lenge hun kom ut fra et annet forhold. Eventuelt en kombinasjon av disse faktorene. Finner man noen man matcher med så bare "vet" man det er hvertfall min erfaring.

Anonymous poster hash: 27657...437
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo trist om hun kommer hjem og hun ikke vil ha et forhold, men jeg forstår ikke helt hvorfor du orker å gå å vente på at hun skal bestemme seg for å være ærlig. Jeg ville heller hatt noen som ikke tvilte, og måtte tenke over om de vil være i et forhold med meg. Om det blir et nei, så kommer det en dag der du finner ei som forguder deg og ikke trenger å tenke over om hun vil være i et forhold med deg eller ikke. :) Jeg har vært her jeg også, men jeg gadd ikke når han måtte "tenke over" om han ville være med med, da tror jeg ikke det kom til å holde uansett. Og gjett om jeg er glad for at jeg ikke gadd! Har funnet min drømmeparter nå :)

AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo trist om hun kommer hjem og hun ikke vil ha et forhold, men jeg forstår ikke helt hvorfor du orker å gå å vente på at hun skal bestemme seg for å være ærlig. Jeg ville heller hatt noen som ikke tvilte, og måtte tenke over om de vil være i et forhold med meg. Om det blir et nei, så kommer det en dag der du finner ei som forguder deg og ikke trenger å tenke over om hun vil være i et forhold med deg eller ikke. :) Jeg har vært her jeg også, men jeg gadd ikke når han måtte "tenke over" om han ville være med med, da tror jeg ikke det kom til å holde uansett. Og gjett om jeg er glad for at jeg ikke gadd! Har funnet min drømmeparter nå :)

Jupp, det er min erfaring også. Og ikke for å være kjip,men det kan ikke være så hyggelig å gå rundt å tenke på at hun nedlegger en feriekjekkas istedet mens daten liksom pent og pyntelig skal vente hjemme.

Anonymous poster hash: 27657...437

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg ser problemstillinga, jeg er ikke redd hun driver på med andre. Det vet jeg ikke hun gjør, å om hun gjør det, så får det heller være. Hun er bare borte en uke tid, å har med barna sine. Hun har vært borti beilere som du sier før. Å er veldig redd for å satse, fordi om det er det hun ønsker.

TS

AnonymBruker
Skrevet

men så dukker det opp snap, lurer på hvordan jeg har det hjemme med kyssesmiley.

Jeg sender ingenting til henne først. å svarer med svar som ikke hinter til svar.

Tror rett å slett jeg må snu litt på flisa, gjerne det funker..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du skal ha tålmodighet og se hva som skjer. Ikke presse henne, men la henne bruke tiden hun trenger. Ikke alle som er komfortable med at ting utvikler seg for fort, noen trenger rett og slett litt lenger tid. Meg selv inkludert. (Er kvinne)

:-)

Anonymous poster hash: fc7b0...3ac

AnonymBruker
Skrevet

men så dukker det opp snap, lurer på hvordan jeg har det hjemme med kyssesmiley.

Jeg sender ingenting til henne først. å svarer med svar som ikke hinter til svar.

Tror rett å slett jeg må snu litt på flisa, gjerne det funker..

TS

Virker som hun tenker på deg når hun sender snap og lurer på hvordan du har det der hjemme. Siden hun har barn så er det ikke sikekrt hun vil forhaste seg inn i et forhold, men føle hun vil være sikker. Trur ikke du skal virke uinteresert i svara dine, det kan jo bare virke mot sin hensikt.

Anonymous poster hash: da403...a7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hun har sagt hun liker å jakte hun også, føler jeg må gi henne sjansen til det..Men det hadde vært et hardt slag å miste henne. Men men...skjebnen solves vel til slutt uansett!

Skrevet

Akuratt slik hadde jeg det med typen min... Jeg er den jenta som trenger å "tenke" å har holdt på me gutter og aldri komt lengre enn det selvom jeg likte de, netopp fordi eg var for usikker på å satse.

Når eg traff min nåværende type så holdt vi bare på sånn useriøst. Jeg ville ikke inn i et forhold sa jeg klart. Da det ble sommer og jeg skulle på ferie og han på sin ferie fikk begge tid til å innse at vo vil ikke ha noen andre eller at den andre skulle ha noe med noen andre enn oss å gjøre. Jeg turte uansett ikke å si noe for jeg var usikker. Det jeg trengte var en gutt som typen min, bestemt. Han sendte sms "Nå må eg vite, e du mi? for eg vil bare være din. Jeg vil ikke være enn av i mange u bare har holdt på med. Vi liker hverandre å har det godt, så la oss satse. Jeg har bestemt det nu, jeg er full klar over at du er usikker men jeg godtar det å vil være sammen fordeom"

Da følte jeg meg veldig trygg plutselig med tanke på at jeg ikke trengte å være helt sikker, han godtok at jeg var ei usikker jente.. :) Nå har vi vært sammen i 2 år å jeg har ikke blitt mer sikker på en gutt enn dette. Av og til må man ji usikkre jenter ett lite dytt! Vi jenter vet mange ganger egentlig ikke hva vi vil. Vi blir fort sjarmert av gutter som kjemper for oss å er bestemt på at de virkelig SKAL få oss:)

Vær sikker på deg selv du.. Blir det ikke henne så blir det ei annen..Mange kjekke jenter der ute.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke løpet er kjørt. Da jeg møtte min samboer som jeg nå har vært med i 5 år, så tok jeg det veeeeeldig sakte. Ikke fordi han fikk varsellamper til å lyse, eller at jeg ikke likte ham, men jeg bare er en person som bruker litt tid på å "varme opp" til folk, uansett om det er en partner, venner, kolleger osv.

Anonymous poster hash: cd6ff...9e5
AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen!

Da har vi fått snakket igjen, jeg var dønn ærlig, å lurte spurte hva hun syns om oss, om hun ønsker å fortsette og fortalte det fra mitt perspektiv.

Fikk klart svar, at ja! at hun helt klart hadde lyst å fortsette! Og satt pris på de tingene sa, og at hun trengte tiden slik hun kunne gi mer av seg selv..

Ordner seg vist allikevel :)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Virker som hun tenker på deg når hun sender snap og lurer på hvordan du har det der hjemme. Siden hun har barn så er det ikke sikekrt hun vil forhaste seg inn i et forhold, men føle hun vil være sikker. Trur ikke du skal virke uinteresert i svara dine, det kan jo bare virke mot sin hensikt.

Anonymous poster hash: da403...a7d

At hun har barn stiller alt seg annerledes. Barna er førstepri, og hun har et enormt ansvar mtp disponering av tiden sin og at du er en å stole på.

Hun (og barna) trenger trygghet, stabilitet og forutsigbarhet.

Jeg er alene med barn, 30 år, og ser bra ut. Menn ser meg, den blonde morsomme søte meg. Men, jeg er meg+barn nå. Altså mer enn god humor og flott rumpe :P

Anonymous poster hash: 5249e...917

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...