AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Jeg og min kjære skal gifte oss om 3 uker, og det nærmer seg stor fest m pomp og prakt... I utgangspunktet hadde vi tenkt til å dra til Maldivene - bare vi to, men fikk utrolig mye pepper om at vi var egoistiske og at folk forventet en feiring. Vi droppet Maldivene og la alle de oppsparte midlene i en feiring m venner og familie på et Hotell i min hjemby. Det ble utdrikkingslag og det ble DYRT for de som var med, i tillegg nå så må mange ut m overnatting og gave, nye klær.. Vi får nå nye tilbakemeldinger om at det blir sååå dyrt for dem! Vi har selv lagt 180 000 i bryllupet som var budsjettet til Maldivene. Hører også at noen av gjestene har kommentert at bryllup er kjedelig og det finnes også utallige med tråder her inne som sier det samme! Nå er jeg bare frustrert, vi føyde oss etter en del av gjestene som følte seg snytt og nå blir det for dyrt og kjedelig for dem! Pokker heller - vi ville jo mye heller på en lenger reise, bare vi to.. Æsj nå er jeg bare frustrert og gleder meg lite! Anonymous poster hash: 35df8...b3f
SiMa Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Er det de samme som klager på at det blir dyrt, som insisterte på at dere måtte ha en feiring? Dumt av dem, vil jeg si. Hvordan hadde de sett for seg at dere skulle gjøre? Feiring, men uten at noen måtte reise/overnatte, uten at de "måtte" kjøpe gave eller nye klær? Det er jo helt opp til den enkelte gjest, om de vil komme eller la det være fordi reise og overnatting blir for dyrt. Gaver trenger ikke være dyre, og de fleste har vel noe i skapet de kan bruke, (hvis ikke dere skrev galla i invitasjonen.) Hvor mange bryllup er det egentlig i kretsen deres? Når jeg leser her inne høres det ut som folk er invitert i bryllup flere ganger hver sommer. I min familie er bryllup en stor ting, og det går gjerne noen år mellom hver gang. Dette er nok bare bryllupsnerver, litt panikk for at bryllupet ikke skal bli vellykket. Jeg vil tro de som har takket ja faktisk har lyst til å komme, og kommer til å kose seg. (For sikkerhets skyld kan dere jo ha noe i bakhånd for å lokke folk ut på dansegulvet hvis det blir stille. Det har vi tenkt å ha, må bare finne ut hvordan vi skal gjøre det.) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå