LaToya Skrevet 24. juni 2004 #1 Skrevet 24. juni 2004 For de her inne som "kjenner" meg litt så ble det slutt mellom meg og eksen før jul. Vi har ikke så mye kontakt nå i ettertid selv om vi bor på samme sted. De siste ukene har jeg fått en følelse av at noen følger med på hva jeg gjør og info. eksen om dette. Det kan være alt fra noen venner, familie eller at noen her på KG vet hvem jeg er. Lurer litt på hva jeg skal gjøre fremover. Jeg har hverken sagt eller gjort noe dumt, så det gjør ingen ting at han får vite, men jeg føler meg ikke helt trygg på hvem jeg kan snakke med. Nå er jeg ganske åpen og lett å lede til å snakke om han / oss / meg. Skjønner jo at jeg bør slutte å snakke så mye med alle. Man får jo sine mistanker, men hva gjør man vidre ? La bare alt ligge og klappe igjen neppet og ikke si noe til noen. Litt vanskelig om det er en i familien da. Bør jeg evt konfrontere den i familien jeg tror "tyster" ? Sjekke mobil ? Bare la det være og ta det som kompliment at eksen fortsatt vil vite hvordan jeg har det. Føler det litt ekkelt. Liker ikke å føle meg overvåket. Får den følelsen av at jeg ikke kan stole på noen og det bør man kanskje ikke, men jeg trenger noen å snakke med i blandt. Tror egentlig jeg vet hvem det kan være, men sikker er jeg ikke.
Gjest GreenSky Skrevet 24. juni 2004 #2 Skrevet 24. juni 2004 En stund var jeg beskymra for at eksen leste her, men nå kan han bare kjøsse seg, skulle han ev. lese hva jeg har skrevet, håper jeg virkelig at samvittigheten hans stikker. :-x Hva du vil gjøre, kommer jo litt an på. Tror du at det er noen på KG, kan du jo slette profilen din og registrere deg på nytt. (men da må du sende meg en PM med ditt nye nick. :fy:) Det spørs vel også veldig hva som blir sagt om deg. Er det drittslening, eller er det ting som teller i din favør? Det kan jo også tenkes at det er noen med sympati for deg, som forteller eksen din sin ærlige mening.
LilleBille Skrevet 24. juni 2004 #3 Skrevet 24. juni 2004 Følelesen av å være overvåket er ekkel. Du kan jo enten konfrontere den du tror gjør det - og spørre hvorfor.. eller så kan du jo prøve å "plante" noe helt vilt - og se om vedkommende biter på.. så får du det bevist..
Gjest GreenSky Skrevet 24. juni 2004 #4 Skrevet 24. juni 2004 eller så kan du jo prøve å "plante" noe helt vilt - og se om vedkommende biter på.. så får du det bevist.. Det var lurt!
LaToya Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2004 Tror ikke det er drittslenging, men bare hvordan jeg har det og hva jeg driver med. Sånn sett gjør det meg ingen ting, men jeg liker det bare ikke. Merker at jeg blir veldig obs på hva jeg sier til folk. Og tenker at alt jeg sier må sies på den måten at det faller meg godt om det går vidre.
LilleBille Skrevet 24. juni 2004 #6 Skrevet 24. juni 2004 Da synes jeg du skal konfrontere den du tror "rapporterer" .. så slipper du å "mistenkeliggjøre" alle rundt deg.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #7 Skrevet 24. juni 2004 Si til vedk. at du har en hemmelighet h*n ikke må si videre . Si du har truffet en katolsk prest og at du er råforelska. Kommer det videre, så kan du KONFIRMERE vedk. Du må plante noe usannsynlig, for tenk om du går til vedk. du tror det er og det viser seg og være feil. Eller vedk. vil mest sannsynlig nekte.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 24. juni 2004 #8 Skrevet 24. juni 2004 Si til vedk. at du har en hemmelighet h*n ikke må si videre . Si du har truffet en katolsk prest og at du er råforelska. Kommer det videre, så kan du KONFIRMERE vedk. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå