Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mooky
Skrevet

Hei!

Får lett uren hud av solkrem, og har ganske "shiny" og fet hud fra før av. Ønsker derfor en solkrem uten olje, og som ikke tetter igjen porer. Noen som har tips? Har før hatt den fra cliniderm, men jeg finner den ikke i solfaktor 15 lengre, kun 25. Kanskje noen har et tips om en dagkrem med spf 15, som jeg kan bruke som solkrem? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avéne spf50 emulsjo, dvs den er ikke oljebasert. Prøv å google den :) Kjempebra for uren og fet hud.

Anonymous poster hash: 93e54...209
Gjest Mooky
Skrevet

Tusen takk for svar! Men jeg vil gjerne ha en på solfaktor 15, ikke 50 :) Jeg blir ikke solbrent i ansiktet så lett, så 15 holder for meg :)

Skrevet

Egentlig liker jeg ikke dette merket, men Piz Buin har kommet ut med en ny

versjon solkrem som heter Dry Touch, de har en egen til ansikt som kommer

i alt fra SPF 15-50, den syns jeg er utrolig god, jeg har kombinert fet hud som

veldig lett blir shiny/fet i t-sonen, men denne merker jeg ikke noe til at jeg har

påført solkrem, lukter godt, og med en gang den er smurt ut er det som om du

ikke har tatt på deg solkrem i det hele tatt, du får ikke den "solkrem-følelsen".

De har også Dry Touch til kroppen, men de har jeg ikke testet da jeg går for

Allergy versjonen som de har fordi den sørger for at jeg ikke får soleksem,

første solkremen som har sørget for dette.

Gjest Mooky
Skrevet

Den må jeg jo prøve da :) Vet du hvor man får kjøpt den?

Skrevet

Hvis det var til meg du spurte, så får du kjøpt den i de fleste Vita og noen HM butikker.

Piz Buin pleier ikke være vanskelig å få tak i :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan henge meg på Piz Buin. Jeg har både den til ansiktet og kroppen, i faktor 15. Trekker fint inn og huden føles ikke fet eller klissete som den ofte gjør med vanlig solkrem.

Kjøpte de hos Vita.

Anonymous poster hash: caf66...8f1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en fra MD formulations som et spesielt til ansikt. Den finnes med faktor 15 og faktor 30 og er den eneste solkremen jeg kan ha i ansiktet.

Anonymous poster hash: 3aa32...9c5

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hatet de fra priori, matis og md formulations. Og der snakker vi dyre produkter. Falt over det koreanske merket innisfree, og går aldri tilbake igjen. Og det er rimelige produkter! Har spf 50 og 30 til ansiktet, og de trekker begge fort inn og er usynlige på huden. Ingen kviser heller, noe som er et mirakel i seg selv. Den på 50 er vannfast, men den på 30 er vannbasert og er enda lettere igjen. I tillegg er merket fri for enten 5 eller 7 av styggingene innen ingredienser, noe som er listet utenpå pakningen. Vet det er ganske mange forskjellige solfaktorer innen det merke, du må nesten lese litt om de før du bestemmer deg. Eller kjøpe en del prøver, men de er utrolig rimelige og praktiske. Tror jeg betalte 30 eller 20 kr for en prøve, du finner det på ebay.

Er første sommeren jeg har brukt en spf som ikke har gitt meg utbrudd eller blank hud :D

Skrevet

Stemmer for piz buin dry touch :) den er knallgod, har den selv til ansiktet i spf 15

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Dr van der Hoog Fresh Expression - Dagkrem. Den har SPF 15. Den føles ganske frisk og ikke fet.

Anonymous poster hash: ec4ce...943
AnonymBruker
Skrevet

Prøv Palmer's Pressing Oil Formula. Den har en fin blanding av naturlige oljer og proteiner. Kanskje du kan prøve den.

Anonymous poster hash: ec4ce...943
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan lukter den Piz Buin dry touch? Lukter den mye?

Anonymous poster hash: 86c54...2d5
AnonymBruker
Skrevet

Hatet de fra priori, matis og md formulations. Og der snakker vi dyre produkter. Falt over det koreanske merket innisfree, og går aldri tilbake igjen. Og det er rimelige produkter! Har spf 50 og 30 til ansiktet, og de trekker begge fort inn og er usynlige på huden. Ingen kviser heller, noe som er et mirakel i seg selv. Den på 50 er vannfast, men den på 30 er vannbasert og er enda lettere igjen. I tillegg er merket fri for enten 5 eller 7 av styggingene innen ingredienser, noe som er listet utenpå pakningen. Vet det er ganske mange forskjellige solfaktorer innen det merke, du må nesten lese litt om de før du bestemmer deg. Eller kjøpe en del prøver, men de er utrolig rimelige og praktiske. Tror jeg betalte 30 eller 20 kr for en prøve, du finner det på ebay.

Er første sommeren jeg har brukt en spf som ikke har gitt meg utbrudd eller blank hud :D

Fullstendig OT, men takket være deg har jeg funnet et par lovende produkter fra Innisfree. Venter spent! Thank you!

Anonymous poster hash: b020d...73e

Gjest Citronella
Skrevet

La Roche Posey. I pumpeflaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...