Lotta298 Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 må bare få luftet dette med noen. Gjentatte ganger har jeg opplevd at samboer ikke kommer hjem fra byen, sovner hos en kompis eller lignende. Problemet er at han ikke gir beskjed om det. I går dro han ut, og vi ble enige om at jeg muligens kunne hente han. Han hadde tidligere på kvelden lovet at hvis han ikke kom hjem, så skulle han gi beskjed, siden dette har vært et problem flere ganger tidligere. Når klokka nærmer seg to, sender jeg en mld å spør om han ordner seg selv, og at jeg snart legger meg og at han får ha en fin kveld videre. Våknet i dag med en ubrukt dyne ved siden av. Vi har tidligere denne uken hatt en prat om at han fester litt vilt noen ganger, og at han har fyllekjørt opp til flere ganger noe jeg ikke liker, siden jeg er redd for han. Han syns ofte jeg reagerer feil på situasjoner som dette, ved å "eksplodere", men hva svarte skal man gjøre da?
Gjest Teta Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 For min del ville ikke det største problemet vært at han ikke gir beskjed, men at han gjentatte ganger ikke kommer hjem og at han fyllekjører og "eksploderer" når du konfronterer han med dette....
Gjest Bud Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Straffen for å gå for bad boyen kontra han med utdanning, solid økonomi, gode manerer og briller
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Fyllekjøring er ganske drøyt i seg selv.... Virker ikke som at han tar selvkritikk heller. Hvis han ikke klarer det engang, tviler jeg på at han kommer til å skjerpe seg... Han synes kanskje ikke at han gjør noe galt? Hvis han ikke skjerper seg, ville jeg slått opp vertfall. Anonymous poster hash: c93e3...090
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Hvorfor ble du sammen med ham i utgangspunktet? Er fyllekjøring og vill festing noe han startet med etter at han ble sammen med deg?Anonymous poster hash: 79ffb...a38
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 For meg hadde dette vært dealbreakers. Jeg gidder ikke være sammen med en som synes det er greit å gamble med eget og andres liv eller som ikke respekterer meg nok til å gjøre noe så lite for at jeg skal ha det bedre. Anonymous poster hash: fa473...290 4
Lotta298 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2014 Han eksploderer ikke, men mener jeg gjør det. Problemet er at han ikke et en badboy i utgangspunktet, men når han drikker så liker han vel å føle seg litt fri og Frank. Fryktelig frustrerende. Jeg er desverre så glad i denne dusten, at jeg ikke klarer å gå. Har aldri vært sammen med noen andre over lengre tid, og føler meg for "etablert" til å skulle legge alt på is...
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #9 Skrevet 11. juli 2014 Hmm. Jeg hadde reagert rimelig likt på fyllekjøring som jeg hadde dersom han hadde slått til en fremmed person uprovosert på gaten. Jeg hadde blitt sint, mistet tilliten til ham og lurt hva faen som feiler ham som gjør at han tør ta slike risikoer med andre menneskers helse og hvorfor han er arrogant nok til å tro at han er hevet over loven. Fyllekjøring er for meg like mye kroken på døra for forholdet vårt som dersom jeg fant mannen med en fremmed dame sugd fast i snoppen. Tilliten hadde vært brudd og respekten min hadde vært ute av vinduet. Og da hadde jeg ikke klart å fortsette forholdet. Vedr det andre du sier, at han ikke sier fra, betyr at han ikke har respekt for DEG. Han bryr seg ikke om deg, hva du tenker, om du er bekymret, dine planer eller din tid. Mannen er soleklart en totalt idiot. Lykke til med å fortsette å kaste bort tid på dette søplete mennesket, håpe du klarer å finne noen bedre. Anonymous poster hash: 1702b...dd5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #10 Skrevet 11. juli 2014 Han eksploderer ikke, men mener jeg gjør det. Problemet er at han ikke et en badboy i utgangspunktet, men når han drikker så liker han vel å føle seg litt fri og Frank. Fryktelig frustrerende. Jeg er desverre så glad i denne dusten, at jeg ikke klarer å gå. Har aldri vært sammen med noen andre over lengre tid, og føler meg for "etablert" til å skulle legge alt på is... Men han VET dette ike sant? Han vet at han drikker for mye og glemmer deg? Da er løsning enkel. Man the fuck up og drikk mindre. Blir man "gal av sprit", så drikker man øl. Tåler man ikke alkohol, så kutter man det ut. Klarer man ikke å kutte det ut, så har man et rusavhengighetsproblem. Anonymous poster hash: 1702b...dd5 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #11 Skrevet 11. juli 2014 Du får følge strategien til mange av dine medsøstre. Du er jo på god vei allerede. 1. Bli sammen med en idiot med rusproblem, og generell asosial atferd. 2. Tenk at du skal forandre ham. "Han er jo egentlig verdens skjønneste gutt" 3. Tenk at så fort dere flytter sammen vil han forandre seg, for da får dere mer tid sammen, og han vil elske deg høyere. Det er her du er nå. Så veien videre her er åpenbar! 4. Få barn med ham! Dette vil gjøre ham mer moden og ansvarlig! Han vil ønske å bruke all sin tid fremover med deg og barnet! Dessverre for deg bli heller sannheten denne: 5. Han kommer til å være enda mindre hjemme pga mye mas med unge og kjerring. 6. Du ser til slutt ingen annen utvei enn å gjøre det slutt av hensyn til barnet. 7. Du bruker dine neste 10 år på å engste deg hver gang han har deres felles barn, for om han er full sammen med barnet, eller kanskje til og med fylkekjører med barnet. 8. Du må regne med å være singel en god stund. Ingen skikkelig mann vil involvere seg i dette kaoset. Lykke til ts. Og ikke skam deg over at du kunne være så dum. Dette er noe som skjer hele tiden. Du er ikke alene.Anonymous poster hash: 79ffb...a38 5
sjøhest Skrevet 11. juli 2014 #12 Skrevet 11. juli 2014 Hvis jeg visste at han var ute og fyllekjørte hadde jeg sagt fra til politiet:) kanskje han lærer. Men hadde nok ikke giddet være sammen med en dust. 1
LilleSnupp Skrevet 11. juli 2014 #13 Skrevet 11. juli 2014 Fyllekjørt opptil flere ganger?!??!?! Det jeg lurer på er hvorfor du ikke har ringt politiet, men aksepterer at han setter andres liv i fare!!! 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #15 Skrevet 11. juli 2014 Fyllekjørersvin. Fy faen. Du bør skamme deg over å være sammen med ham. Anonymous poster hash: d84e4...bc2 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #16 Skrevet 11. juli 2014 Tråden heter samboer trosser mine "verdier" Da må jeg få lov å stille meg kritisk til dine verdier som du fronter i innlegget - altså å ikke gi deg beskjed om han kommer hjem eller ikke. Lurer også på hvor fyllekjøring ligger ift dine "verdier"? Beklager.. du har ikke min sympati! Dere fortjener hverandre! Anonymous poster hash: dcf6e...60a 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #17 Skrevet 11. juli 2014 Jeg tenkte "ja og ha" til du kom til fyllekjøring. Hvordan i alle dager orker du å være kjæreste med en som har fyllekjørt flere ganger, og mulig vil gjøre det igjen? Jeg beklager at jeg høres krass ut her, men hvis din største innvending mot fyllekjøringen hans er at du er redd for ham, da er dere jammen like tjukke i hodet begge to. Krake søker make. Anonymous poster hash: 544fe...0f9 5
NoFuss Skrevet 11. juli 2014 #18 Skrevet 11. juli 2014 Må bare si meg enig med de to siste talerne.. Når det å glemme å sende melding er verre enn å fyllekjøre så mener jeg det er noe feil med verdivurderingen hos enkelte. 2
Gjest Marsvinet Skrevet 11. juli 2014 #19 Skrevet 11. juli 2014 utdanning, solid økonomi, gode manerer og briller Hvor finner jeg en sånn fyr, og hvordan kaprer jeg ham?
Gjest Bud Skrevet 11. juli 2014 #20 Skrevet 11. juli 2014 Hvor finner jeg en sånn fyr, og hvordan kaprer jeg ham? Det tenker helt sikkert de guttene om de av dere jentene som er verdt å samle på også... Livets store paradoks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå