cinderella_h Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Jeg har mottatt er brev fra Ullevål som sier at vi skal sette i gang. Det står at vi skal ringe inn ved første menstruasjon. Det står så at jeg skal begynne med nesespray dag 21. Men ikke fått resept enda. Når får man denne ? I tillegg er vi satt opp til hysteroscopi men det står ingenting om dette i brevet. Trodde kanskje jeg måtte ta dette først men nå ser det ut til at jeg kan begynne før denne operasjonen. I tillegg står det at vi må levere ett passbilde av oss begge. Må det være passbilde eller kan vi bruke noe annet enkelt bilde ? Takk for svar til de som gidder å ta seg bryet
Biloba Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Ring og hørt om hysteroskopi. Den tas etter avsluttet menstruasjon, og kanskje de planlegger å gjøre den i neste syklus? Resultatet kan påvirke ivf, noen ganger ses små forandringer i livmor som evt skal ordnes for å gi gode forhold for feste i livmoren. De vil sikkert ha nærbilde i passfotostørrelse. Vet ikke borda Ullevål gjør det praktisk med resepter, men spør om det nær du ringer. Spennende, Lykke til med oppstart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå