Gå til innhold

Ser jeg bred ut i denne kjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk tilsendt noen bilder fra helgen. Visste ikke at jeg ble fotografert, og fikk mer eller mindre sjokk da jeg så bildene. Synes jeg ser veldig bred ut i kjolen jeg hadde på meg. Er dette tilfelle? Bør jeg unngå å bruke kjolen?

Anonymous poster hash: f96b1...8aa

post-58958-0-67351500-1405065585_thumb.j

post-58958-0-26407100-1405065598_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si, var så redigert/dårlig kvalitet på bildet. Synes kjolen så søt ut, jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Kjolen svinger utover, så det er egentlig ikke så lett å vite hvordan du egentlig ser ut. Og når man ikke vet hvordan du ser ut er det vanskelig å svare på hvorvidt den er flatterende eller ikke. Generelt sett synes jeg ikke du ser særlig bred ut.

Anonymous poster hash: d1d70...5fb
Skrevet

Den var ikke så veldig hjelpsom på figuren! Ser jo at du har en fin kropp under der, men kjolen gjemmer den bort.

• Liker 3
Skrevet

Ser ut som du har en veldig fin figur, men kjolen var ikke så veldig flatterende.

AnonymBruker
Skrevet

Liker både deg og kjolen.

Anonymous poster hash: af23f...873
Skrevet

Ser ut som du bøyer deg litt fremover på bildene, tenker at det mer er snakk om en uflatterende vinkel, syntes både du og kjolen så søte ut :)

• Liker 1
Skrevet

Du ser ikke det spor bred ut der jeg faktisk kan se kroppen din, men den kjolen gjør deg ingen tjenester. Livet kuttes på et uflatterende sted, noe som gjør at du ser litt stutt ut - som om du omtrent ikke har overkropp, og for å gjøre det enda verre så dekker den lille flappen bare deler av brystene dine (som for øvrig ser store og fine ut), noe som bare forsterker inntrykket av at du er for stor for kjolen. Den type kjole er finere til de som ikke har så mye former - i alle fall akkurat det snittet. Skoene du har valgt gir også inntrykk av kortere ben enn du egentlig har, og på toppen av det hele er bildene tatt fra en litt uheldig vinkel.

Jeg understreker at jeg ikke synes du ser bred eller stor ut, det er bare feil kjole til å fremheve at du har en flott kropp med fine former.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...