Elbereth Skrevet 24. juni 2004 #1 Skrevet 24. juni 2004 I disse fotball-tider er tv'n opptatt hver kveld. Jeg liker godt å lese og får gjort masse av det nå :-) Men jeg liker også godt å se film, og siden jeg ikke har tilgang til filmkanalene mine, så må jeg sitte på soverommet og se dvd. Koselig det, altså, sitter i senga. Er det noen som har forslag til gode filmer jeg kan leie nå i innspurten på em? Jeg liker romantiske komedier, søte, romantiske filmer, action, spenning...
Donnie Darko Skrevet 24. juni 2004 #2 Skrevet 24. juni 2004 Disse filmene må sees!: Bubba Ho-Tep Donnie Darko Army of Darkness Evil Dead filmene Event Horizon Equilibrium Bad Taste og Braindead (disse er lagd av Peter Jackson) Skaff deg også Den Sorte Orm episodene..
*Emma* Skrevet 24. juni 2004 #3 Skrevet 24. juni 2004 Her finner du listen over de 20 mest leide akkurat nå: http://interaktiv.vg.no/filmextra/topp20vi...ideo_utleie.php Jeg syns Love actually var veldig søt, ellers har jeg hørt at Seabiscuit var bra men har ikke sett den selv. Syns STuck on you var morsom også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå