AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Jeg har slitt med situasjoner i 3 år, etter et brudd. Alle sier : Move on!. Men jeg har hatt det veldig vanskelig med å takle selvbilde mest, pga mannen jeg opplevde og delte så mye med dumpet meg. Han sier at han angrer på at han noensinne var sammen med meg, for jeg er en dame han overhodet ikke liker. Han har alltid sagt at han er så god på å ta hensyn til andres følelser, men jeg synes at han har vist noe helt annet i handling enn han sier. Jeg vil ikke ha han igjen. Men jeg er lei meg for at han fikk meg til å føle meg elendig. Jeg vet ikke helt om vi derfor kan kalle det kjærlighetssorg. Eller om vi skal kalle det dårlig selvfølelse pga bruddet. Jeg har barn med han. Så derfor så må vi ha et samarbeid. Jeg vet ikke om det er mer selvfølelsen min som er skadet etter bruddet. Jeg gikk videre men det var ingen menn som fikk meg til å føle meg vel. Jeg ble dumpet en rekke ganger, og det kan være derfor jeg sliter ekstra hardt.Jeg har ikke har kommet dit hen at jeg har funnet meg et nytt samboerskap, mens det har eksen, Jeg har problemer å stole på de som sier at de er interesserte i meg, for jeg tror at hvis de sier det så er de bare desperate. Noen som har råd, eller har følt det samme? Er jeg helt syk i hodet som kan tenke som jeg gjør? Anonymous poster hash: df918...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå