Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal hjelpe en venninne å registrere en profil.

Jeg vet om den eminente Kvinneguidens nettkontakt, selvagt, og Spray - men hvor ellers kan jenter i 30-årene finne en seriøs date?

Tips - anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dagbladet har vel et sted?

Skrevet

VG har jo "møteplassen", og den er klassifisert som seriøs og god. Til og med godkjent av en prest, mener jeg å huske :ler:

Men hvis man vil ha full funksjonalitet, så koster det dessverre litt.

Skrevet

Takk for tipsene. Vi får vel bare begynne å pløye oss gjennom og se hva som ligger ute av annonser også - jeg får grovsile litt, hvis ikke blir hun vettskremt tror jeg (etter en liten smugtitt) :ler:

Skrevet

Tja, min venninne fikk seg kjæreste (riktignok en ganske underlig en :o ) gjennom spray. De er begge i midten/slutten av 20-årene. Skulle vel ikke være umulig å være over 30 på spray heller?

Gjest mor og sambo
Skrevet

Jeg la ut min kontaktannonse på www.persontreff.no for snart tre år siden, da var jeg 37. Det funka fint for meg, jeg traff kjæresten min der. Er ikke oppdatert på dette feltet siden (naturlig nok), men da virka det som det mest seriøse jeg fant. Jeg fant det på www.startsiden.no, og det samme gjorde kjæresten min.

Det viktigste å gjøre er å lage en anonym mailadresse til dette bruk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hørt at Spray ikke er seriøst. For mange som bare er ute etter sexpartnere. Men Blink på Dagbladet skal være bra. Jeg møtte min mann på Sol Nettvenn. Ellers så er det et sted som heter noe sånt som Lovematch. Det koster litt pr. mnd. men dermed er det også seriøse folk der. Lykke til! :-)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Spray er både og - både folk som kun er ute etter sex og generelt fjas, men også seriøse. Lag en seriøs profil og sil ut idiotene, så er Spray er ok sted. Vet også om mange som skryter av Dagbladets Blink.

Skrevet

Vg har møteplassen og den er seriøs.Traff min forlovede der :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...