AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Jeg har på vekkerklokken, selv om det er ferie, slik at jeg kan være ferdig med treningen før det blir for varmt. (Jeg må spise minst 2 timer før jeg trener) Jeg trener innendørs for å unngå direkte sol, og jeg bruker vifter aktivt for å holde meg avkjølt. Nok drikke før og etter økten er også viktig. Hva gjør du? Anonymous poster hash: 655c6...073
KaDust Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Jeg har bærbar aircondition. Lukker alle dører og vinduer, setter aircondition på fullt og så trener jeg i vei uten å dø av varme.
super-s Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Jeg jogger ute så tidlig som mulig! Forsov meg litt i dag, så er spent på hvor varmt det blir i dag!
Inwe Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Jeg gjør som vanlig jeg, bortsett fra at det ser ut som at jeg skal renne bort iløpet av økta jo, også er jeg påpasselig med å drikke nok vann.
Gjest Artistina Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Jeg går tur med hunden tidlig på morgenen - orker ikke treningssenteret når det er så varmt.
murray Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Går tur og bader. Orker ikke trene i 30 varmegrader. Får så vondt i hodet :s 3
halo Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Sykling er fint i varmen, da får man litt avkjøling av vinden! 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #9 Skrevet 11. juli 2014 Har droppa styrke på senteret og heller tatt en løpetur i bratt terreng i skogen. Og svømming så klart. Nå har jeg ferie så da blir det opp tidlig for å ta en økt på senteret før det blir for varmt (og fult). Anonymous poster hash: d15a8...4ef
Maximillian Cohen Skrevet 11. juli 2014 #10 Skrevet 11. juli 2014 Sykling er fint i varmen, da får man litt avkjøling av vinden! Dette kan også være ganske farlig. På grunn av vindens kjølende effekt vil en ikke like godt merke hvor varmt det er, så en kan ende opp dehydrert og overopphetet...men med kald og fin hud. Det er derfor veldig viktig å drikke fra første tråkk, minst 0,5 liter i timen. Regn imidlertid med at drikken blir veldig raskt varm, så noe drikke med litt smak på er anbefalt; varm vann er grusomt. Når det er sagt så er jeg en person som takler varme ekstremt dårlig, og har til tross for det syklet hver dag uten problemer...annet enn at jeg bruker mange timer på å slutte å svette etter endt økt.
Gjest Ninni90 Skrevet 11. juli 2014 #11 Skrevet 11. juli 2014 Har en liten "ferie" fra treningsenteret og går mye tur sent om kveldene, for å ikke stoppe helt opp selv om det er så varmt.
Atle Tisk Skrevet 11. juli 2014 #12 Skrevet 11. juli 2014 Trener på morgen og kveld når solen og varmen ikke er som sterkest. Ellers sørger jeg som alltid å drikke litt vann jevnt over hele dagen. og ekstra før, under og etter trening. Ellers kan andre nyttige tips til å holde seg avkjølt i varmen være: solskjerming ved å ikke trene/oppholde seg i rom som er "solvendte". Aircondition og vifter kan også være nyttig. Avkjølende bad er nyttig mtp temperatur, og virker svært forfriskende i denne varmen.
Jacuzzi Skrevet 11. juli 2014 #13 Skrevet 11. juli 2014 Jeg går rask tur i oppoverbakkene rundt byen sent om kvelden, gjerne 22:30-23:30. Er jo så lyst ute, syns ikke det er så skummelt nå som vinterstid.
Lilletrille87 Skrevet 11. juli 2014 #14 Skrevet 11. juli 2014 Står opp tidlig og går/løper i fjellet. Alt for varmt for senter nå☺️
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #15 Skrevet 11. juli 2014 trener nøyaktig som før, det blir litt mer trening for jeg får mer energi av all det flotte været Anonymous poster hash: a79b1...a6b
Rapunzel_ Skrevet 11. juli 2014 #16 Skrevet 11. juli 2014 Jeg trener akkurat som vanlig, uansett temperatur, fordi jeg trener innendørs! Det blir jo selvfølgelig litt varmere der også når det er varmere ute, men det funke. Passer på å drikke nok før, under og etter økta, da
Cata Skrevet 12. juli 2014 #18 Skrevet 12. juli 2014 Trener som vanlig inne. Senteret jeg går på har aircondition så temperaturen ute påvirker ikke nevneverdig. Utendørs foregår trimmen stort sett i form av "sykle til jobb", så der er jeg låst med tanke på tid på døgnet. Skal jeg ta meg en joggetur så tar jeg den på kveldstid. Store deler av løypa går i et område der det ikke er sol på den tiden av døgnet så det er ikke noe problem. Sørger ellers for å drikke noe mer vann enn vanlig, men det fordeles gjennom døgnet. Faktisk var sist torsdag første gang jeg gadd ha med vannflaske på treningsrunde inne på senteret.
AmandaVI Skrevet 12. juli 2014 #19 Skrevet 12. juli 2014 Tar en halvtimes tur om morgenen og en halvtimes svømmetur om kvelden. Sover så godt, atte
Rainbow Skrevet 12. juli 2014 #20 Skrevet 12. juli 2014 Jeg har bærbar aircondition. Lukker alle dører og vinduer, setter aircondition på fullt og så trener jeg i vei uten å dø av varme. Hvor har du kjøpt det? Vofse kunne trengt noe sånt! (Jeg også til treningen, men han hadde blitt overlykkelig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå