Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om serien ''helt perfekt'' som går på tv Norge? Jeg blir veldig veldig VELDIG flau av å se på det, men klarer ikke å la være. Det er så underholdende.

Ler dere av kleinhet noen ganger dere som ser det?

Det er jo bæsj i hver eneste episode omtrent, og jeg er flau over at jeg faktisk ler, haha. Hva synes dere?

Skrevet

Det er som en bilulykke.. Du klarer ikke å se på, men du klarer ikke å se vekk heller. Når det først kommer på skjermen vell å merke, heldigvis ser jeg sjeldent på tv-kanaler, så :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig morsomt. Den har mye til felles med (og er mye påvirket av) de to seriene Curb your enthusiasm og Klovn, henholdsvis amerikansk og dansk. Anbefales sterkt, sånn om du ikke er klar over det.

Noen ganger blir det litt vel mye ekskrementhumor, men stort sett er det veldig gøy.

Anonymous poster hash: f1fd4...bc3
  • Liker 2
Skrevet

PuteTV!

Uten tvil!

Skrevet

PuteTV!

Uten tvil!

Hva er puteTV? Er det positivt?

Skrevet

PuteTV er når det du ser på er så kleint at du gjemmer deg bak en pute.... men må liksom se allikevel.

Skrevet

Jeg orker ikke se på. Jeg blir så flau. Gjertsen kommer for alltid til å være den ultimate kleine etter den serien, uansett hva han sier eller gjør.

• Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg har vel sett til sammen 10 minutter av den serien. Virker ganske kjedelig

Gjest Lypcha
Skrevet

Elsker det!

Ansiktet til Giertsen når han later som om han ikke aner hva det er snakk om, er priceless 😂

• Liker 2
Skrevet

Hvor kan jeg få sett den? Er i utlandet nå hmm

Skrevet

Jeg og sambo følger ivrig med. Kleint kleint kleint, men akk så morsomt!

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler også Solsidan og Klovn. ^^

Skrevet

Haha, ja det er gøy :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Come we clap for you!

Anonymous poster hash: 86ca5...86f

Gjest Artistina
Skrevet

Jeg har sansen for den humoren ... og jeg elsker Klovn.

Skrevet

Jeg hørte en plass at det er flere episoder i serien som har skjedd i virkeligheten. Etter det klarte jeg ikke å se mer, ble altfor kleint :fnise:

Skrevet

Syns det er kjempe gøy, men Klovn er uten tvil hakket bedre. Ler så jeg griner av begge seriene.

Skrevet

Minner om Seinfeldhumor, Thomas Gjertsen er Goerge Costanza. Ble hekta med en gang jeg.

Skrevet

Du får ikke riktig inntrykk av humoren hvis du bare har sett 10 minutter til sammen vet du. Litt av moroa er at alle de flaue løse trådene nøstes sammen til en finfin avslutning i hver episode, du må få med deg hele. :tommelsmil:

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Du får ikke riktig inntrykk av humoren hvis du bare har sett 10 minutter til sammen vet du. Litt av moroa er at alle de flaue løse trådene nøstes sammen til en finfin avslutning i hver episode, du må få med deg hele. :tommelsmil:

Sant nok hvem vet kanskje jeg en dag ser en hel episode

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...