AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Ikke at alt trenger å tolkes så fælt...Men har skrevet en del meldinger med en fyr over noen ukers tid og en ting jeg stadig legger merke til er at han ser meldingen min så og si med én gang etter at jeg har sendt den, han er pålogget (facebook) MANGE ganger om dagen og er aktiv, men utsetter å svare meg i timesvis, noenganger opptil flere dager. Jada jada, jeg vet at man har et liv utenom osv, men han har jo tid til å skrive statuser osv så da skulle man tro han hadde tid til å svare. Jeg begynner å bli litt "lei" av å vente i timesvis og dagesvis på svar på en enkel melding, jeg svarer han faktisk ganske kjapt etter å ha lest meldingen.. Begynner å føle at han bare svarer for å være hyggelig/av plikt, men at han utsetter det så lenge som mulig.. Hadde dere giddet dette? Vi er i slutten av tjueåra og ikke fjortiser Anonymous poster hash: a10c8...e02
Gjest Jeeeeeeea Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Vanskelig å si, enten er han ikke interessert eller så leker han veldig "hard to get". Hvis du tør kan du jo spørre han hvorfor det tar så lang tid for han å svare på en kort mld. Men tror ikke dette er noe jeg hadde orket ihvertfall. Dere er jo voksne begge to, så det høres litt rart ut... Endret 11. juli 2014 av Jeeeeeeea
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Jeg har vært borti noe lignende. Det var en mann jeg møtte som flyttet til en annen by og vi skrev e-poster til hverandre (etter forslag fra han selv). Det kunne etterhvert ta 2-3 måneder mellom hver gang jeg fikk svar og selv om innholdet var hyggelig,og ikke antydet at noe var galt skjønte jeg etterhvert at han ikke var så interessert. Han var en snill og forsiktik type, så jeg tror han unngikk å si noe fordi han ikke ville såre meg, og håpet jeg ville ta hintet.. Har nylig holdt på å date en fyr som er slik du beskriver. Ser ofte mine meldinger på fbook veldig kjapt (ofte pålogget er han og). Men svar kommer gjerne mange timer etterpå, eller dager. I mellomtiden skriver han gjerne statusoppdateringer eller kommenterer andres status,liker bilder osv..Jeg vet han gjør det for å irritere meg,og teste meg...hvor langt han kan gå i uhørt oppførsel før jeg får nok. Det skal sies at jeg alltid svarer kjapt på hans mld, og om jeg ikke gjør det kan det komme sure mld fra han av typen "Jaja,ser at du ikke gidder å svare engang så lykke til videre". Min taktikk har vært å prøve å heve meg over det,men det er jo litt sårt når noen holder på sånn. Han er over 40 år,så umodenhet kjenner ingen aldersgrense desverre... Jeg tror jeg hadde latt det fade ut om jeg var deg. Det er fryktelig slitsomt med slike mennesker, og det er ganske respektløst. Slik oppførsel endrer seg heller ikke til det bedre,etter min erfaring. Det blir ofte bare verre. Anonymous poster hash: db687...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå