AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 I disse dager når det er gørrvarmt så lurer jeg på om du bruker under-skjørt/-kjole under kjole eller skjørt? Dersom du bruker det, når? Anonymous poster hash: 1f07a...bcc
Fiolinisten Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Jeg bruker kun underskjørt de gangene jeg ønsker "fluff" ellers så er det kun kjolen.
Gjest Lille-pus Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Kommer helt ann på kjolen det. Tynne, gjennomsiktige kjoler gjør seg best med et underskjørt, - de andre klarer seg uten 1
Gjest Tingelinling Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Kommer an på om kjolen er foret eller ikke.
Puny Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Jeg unngår kjoler som trenger underkjoler under nå i varmen, men det er jo en veldig begrenset periode her i Norge da Ellers er jeg veldig fan av underkjoler når det trengs... 1
Hottrio Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Jeg unngår kjoler som trenger underkjoler under nå i varmen, men det er jo en veldig begrenset periode her i Norge da Ellers er jeg veldig fan av underkjoler når det trengs... Bruker ofte underkjoler/underskjørt jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå