Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg hørte om en sak i sverige hvor en fyr fikk en gta "klikk" . Han stjal en bil ved å trekke sjåføren ut av sin bmw. Så kjørte han sporenstreks til en klessbutikk hvor han først kledde av seg alle klærne og tok på seg en dress og bare gikk ut av butikken så ble han tatt av politiet...

Litt synd egentlig skulle gjerne vist hva som var neste på programmet..

Endret av grinchen
Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Går ikke ann å få for mye gta.

AnonymBruker
Skrevet

Nå legger du opp til uopplyst surr om hva slike spill gjør med folk, det antar jeg du vet :)

Men enig i det, skulle gjerne visst hvor turen gikk videre. Rane folk for småpenger ved minibank, kanskje.

Anonymous poster hash: 58c75...d32
  • Liker 1
Skrevet

Men enig i det, skulle gjerne visst hvor turen gikk videre.

jeg liker at han skulle ha en dress da må ha litt stil vis jeg skal være kriminell liksom..

Skrevet (endret)

Nå legger du opp til uopplyst surr om hva slike spill gjør med folk, det antar jeg du vet

folk står fritt til å tenke hva de vil om saken det er et spørsmål ikke en påstand.

Endret av grinchen
Skrevet

Iverstefall hadde det gått slik som jeg gjør når jeg spiller det.. Skaffer meg bazooka og løper rundt *kremt*

Til jeg finner en tanks selvfølgelig.

Tror det er like greit at han ble tatt, jeg :)

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg fikk for mye GTA etter San Andreas.

GTA4/5 tar seg selv for høyt det skal liksom være "kunst" på høyde med ekte oscar vinnene filmer osv.

Galskapen er ikke den samme, selv om de prøvde det i GTA5, er bare ikke det samme.

Skrevet

jeg hørte om en sak i sverige hvor en fyr fikk en gta "klikk" . Han stjal en bil ved å trekke sjåføren ut av sin bmw. Så kjørte han sporenstreks til en klessbutikk hvor han først kledde av seg alle klærne og tok på seg en dress og bare gikk ut av butikken så ble han tatt av politiet...

Litt synd egentlig skulle gjerne vist hva som var neste på programmet..

Fyren var ikke god i hodet til å begynne med, vil jeg påstå. Jeg har spilt det meste av GTA, og har aldri følt for å slå ned folk, stjele biler eller gå bananas i klesbutikker. Nok et patetisk forsøk av media på å henge ut de grusomme, farlige videospillene som gjør folk til mordere.

Går ikke ann å få for mye gta.

Damn right.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg fikk for mye GTA etter San Andreas.

GTA4/5 tar seg selv for høyt det skal liksom være "kunst" på høyde med ekte oscar vinnene filmer osv.

Galskapen er ikke den samme, selv om de prøvde det i GTA5, er bare ikke det samme.

Jeg savner dildomasakrer. San Andreas var det beste spillet på PS2

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg savner dildomasakrer. San Andreas var det beste spillet på PS2

Ja og Vice City hadde beste sound track(noe også GTA4 og 5 manglet, kjedelig musikk som faen)

Vice og San Andreas er episke spill,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...