AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Hvordan er det med ditt barns humor? Har en stedatter på 7år som jeg mener har en vanvittig skarp og god humor. Vi ler og spøker mye sammen, og hun forstår veldig godt mye voksen humor. Det er vanskelig å forklare. Det jeg lurer på er om dette er vanlig? Er det vanlig at så små barn har velutviklet humor, og er det vanlig at mor/far og barn matcher godt. Iht humor? :-)Anonymous poster hash: 5e1cc...2e3 2
Gjest Blomsterert Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Hvordan er det med ditt barns humor? Har en stedatter på 7år som jeg mener har en vanvittig skarp og god humor. Vi ler og spøker mye sammen, og hun forstår veldig godt mye voksen humor. Det er vanskelig å forklare. Det jeg lurer på er om dette er vanlig? Er det vanlig at så små barn har velutviklet humor, og er det vanlig at mor/far og barn matcher godt. Iht humor? :-)Anonymous poster hash: 5e1cc...2e3 Eksempler på voksen humor?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Eksempler på voksen humor? Det synes jeg som nevnt er Vanskelig å forklare - jeg tror du hadde merket det? Ts :-) Anonymous poster hash: 5e1cc...2e3
Gjest celine Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Hvordan er det med ditt barns humor? Har en stedatter på 7år som jeg mener har en vanvittig skarp og god humor. Vi ler og spøker mye sammen, og hun forstår veldig godt mye voksen humor. Det er vanskelig å forklare. Det jeg lurer på er om dette er vanlig? Er det vanlig at så små barn har velutviklet humor, og er det vanlig at mor/far og barn matcher godt. Iht humor? :-)Anonymous poster hash: 5e1cc...2e3 Man ligner jo gjerne litt på hverandre, også på humorsiden. Så ja, jeg tror det er vanlig 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Da er du heldig, må jeg si jeg og mitt bonusbarn på 8 har overhodet ikke lik humor, og det er ofte jeg må late som jeg ler. Det blir veldig påtatt. H*n har blant annet denne bæsj og tiss humoren som jeg aldri har likt. Ikke en gang da jeg var barn selv lo jeg av det. Ellers forteller h*n masse "morsomme" historier der jeg ikke skjønner poenget. Og når h*n ler så får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke ler, så jeg ler med likevel Anonymous poster hash: 828e9...adf
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Da er du heldig, må jeg si jeg og mitt bonusbarn på 8 har overhodet ikke lik humor, og det er ofte jeg må late som jeg ler. Det blir veldig påtatt. H*n har blant annet denne bæsj og tiss humoren som jeg aldri har likt. Ikke en gang da jeg var barn selv lo jeg av det. Ellers forteller h*n masse "morsomme" historier der jeg ikke skjønner poenget. Og når h*n ler så får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke ler, så jeg ler med likevel Anonymous poster hash: 828e9...adf Uff det hørtes litt kjipt ut hehe, men er det slik at mor og far matcher barnets humor? Ts Anonymous poster hash: 5e1cc...2e3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Betyr dette at ingen kjenner seg igjen i dette med å ha en god humor mellom seg og barna? Ts Anonymous poster hash: 5e1cc...2e3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 Jeg og sønnen min har veldig lik humor. Vi ler av de samme tingene. Og han har "voksen" humor til å bare være 4... Mens mitt tidligere bonusbarn, der var det helt kræsj.. Men tenker det var fordi h*n var lik faren, og han eier ikke humor i det hele tatt Anonymous poster hash: 5ada5...80e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå