Gå til innhold

Ekte eller falsk MJ solbriller

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg kjøpte marc by marc jacobs solbriller på ebay for noen måneder siden og har i det siste bynt å lurt på om de er ekte eller falske. De kom i en eske som det stod marc by marc jacobs på, med ett sånt tørke ting (for å pusse solbrillene med) som det også stod det samme på, det samme gjør det på solbrillene. Bare at de siste dagene så har jeg sett at set står made in china på både esken og solbrillene. Er de falske?

Anonymous poster hash: 37f08...337

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange av tingene fra MBMJ lages i Kina, så det i seg selv er ikke nok til å si om det er ekte eller ikke.

Anonymous poster hash: 257b1...996
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

MBMJ er jo veldig billig nettopp pga det lages i Kina.

Anonymous poster hash: 0835b...861

• Liker 1
Gjest Solsmil
Skrevet

Mbmj er ikke et veldig dyrt merke, og lages derfor i land der det er billig å produsere dem. Feks Kina. At de erekte kan jeg ikke garantere, men det er ihvertfall ikke noe indikasjon på at de er falske. Jeg hadde blitt mer skeptisk om det stod made in France

AnonymBruker
Skrevet

Vær obs på at det finnes veldig mye fake MBMJ. Jeg ville aldri ha handlet det på ebay, kun i nettbutikker.

Hva kostet de?

• Liker 2
Skrevet

Vær obs på at det finnes veldig mye fake MBMJ. Jeg ville aldri ha handlet det på ebay, kun i nettbutikker.

Hva kostet de?

Tror jeg betalte 700kr :o

Gjest Solsmil
Skrevet

Tror jeg betalte 700kr :o

Det var ikke billig ihvertfall. Jeg kjøpte et par mbmj på shopbop for noen år siden, og de kostet litt over 800 inkludert moms. Så ut fra prisen og bedømme, kan de godt være ekte

Skrevet

Det er aldeles ikke noe problem å handle MBMJ på Ebay, så lenge man velger en selger i USA med mye positiv feedback og mange salg. Jeg har akkurat kjøpt MBMJ veske der, null problem. :)

Gjest Solsmil
Skrevet

Det er aldeles ikke noe problem å handle MBMJ på Ebay, så lenge man velger en selger i USA med mye positiv feedback og mange salg. Jeg har akkurat kjøpt MBMJ veske der, null problem. :)

Det er jeg enig i. Man kan komme over MYE bra på ebay, selv om det er en del useriøst der og

AnonymBruker
Skrevet

Mbmj er ikke et veldig dyrt merke, og lages derfor i land der det er billig å produsere dem. Feks Kina. At de erekte kan jeg ikke garantere, men det er ihvertfall ikke noe indikasjon på at de er falske. Jeg hadde blitt mer skeptisk om det stod made in France

Jeg trodde Marc Jacobs var en kjent designer som solgte eksklusive produkter, men tydeligvis ikke, eller gjelder dette bare merket "Marc by Marc Jacobs"?

Anonymous poster hash: 52344...038

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg trodde Marc Jacobs var en kjent designer som solgte eksklusive produkter, men tydeligvis ikke, eller gjelder dette bare merket "Marc by Marc Jacobs"?

Anonymous poster hash: 52344...038

Marc Jacobs er et veldig ekslusivt merke. Marc by Marc Jacobs er undermerket til Marc Jacobs, og er en del billigere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...