ABC4- Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Hei KG-folk! Dette er ikke en problemstilling basert på en sann historie. Jeg har bemerket at det, i alle fall det siste året, har vært ganske mange som har befunnet seg i en situasjon hvor de må velge mellom to personer de er gald i. Det klassiske scenario er jo at man har person A, som er den man er vilt forelsket i, men som tilbyr et noe mer ustabilt liv, og person B, som man er glad i og som tilbyr trygghet og stabilitet. Nå tenker jeg ikke på det typiske bad guy vs good guy vi er vant til å høre om. Rundt meg, har jeg lest og hørt en del om kvinner og menn som står mellom sterke følelser, men mye opp og ned vs. moderate følelser og rett linje. Hvis du hadde hatt en venn som befant seg i den situasjonen; hva ville du rådet han/hun til å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Droppet begge. Det er en grunn til at alternativ 1 er "ustabilt" - som regel er ikke vedkommende investert nok, eller mangler basic egenskaper til å bli en god partner. Alternativ 2 har man ikke den rette seksuelle kjemien eller polariteten med, og den kan ikke skapes utifra ren luft. Det er fullt mulig å finne en partner man tenner på som også er et godt ekteskapsemne. Iblant betyr det også at man selv må utvikle seg, se hva man går etter og om man setter folk i båser. Anonymous poster hash: 37448...012
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Hei KG-folk! Dette er ikke en problemstilling basert på en sann historie. Jeg har bemerket at det, i alle fall det siste året, har vært ganske mange som har befunnet seg i en situasjon hvor de må velge mellom to personer de er gald i. Det klassiske scenario er jo at man har person A, som er den man er vilt forelsket i, men som tilbyr et noe mer ustabilt liv, og person B, som man er glad i og som tilbyr trygghet og stabilitet. Nå tenker jeg ikke på det typiske bad guy vs good guy vi er vant til å høre om. Rundt meg, har jeg lest og hørt en del om kvinner og menn som står mellom sterke følelser, men mye opp og ned vs. moderate følelser og rett linje. Hvis du hadde hatt en venn som befant seg i den situasjonen; hva ville du rådet han/hun til å gjøre? Jeg hadde rådet personen til å velge med hjertet. Anonymous poster hash: 79734...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå