AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 jeg har holdt på med verdens fineste og godeste gutt i et par uker nå. For et par dager siden sa han til meg "vi er jo ikke sammen, du kan ligge med hvem du vil". jeg føler det blir helt feil, vi er enig om at vi har noe på gang og begge liker hverandre godt. plager meg veldig at han synes det er greit at jeg ligger med andre! er dette unormalt? jeg føler kanskje ikke han liker meg, visst han synes det er greit... er litt rart, for da jeg snakket med noen kåte eldre menn på byn, ble han kjempe sint og sjalu, men jeg kan ligge med andre? Er jo helt på tryne spør du meg... Anonymous poster hash: a27a5...08e
Gjest Kalyptra Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Han sier det sikkert fordi da kan han gjøre det samme selv.. Ikke bra. 15
Gjest Newbitch Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Det sier han fordi han puler på andre selv 6
SardintrollReturns Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Du burde konfrontere ham med det, og forlange et ærlig svar. Er vi sammen eller ikke, liksom. Tydelig at han må føle noe mer siden han ble sjalu på de kåte oldisene, men greit å få et skikkelig svar uansett. 4
Gjest FuturePrimitive Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Han sier det sikkert fordi da kan han gjøre det samme selv.. Ikke bra. Eller at han tenner på at ts knuller andre. Jeg tror det er mer sannsynlig. Det er ganske vanlig for menn å tenne på at andre menn knuller damene deres.
Meline37 Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 jeg har holdt på med verdens fineste og godeste gutt i et par uker nå. For et par dager siden sa han til meg "vi er jo ikke sammen, du kan ligge med hvem du vil". jeg føler det blir helt feil, vi er enig om at vi har noe på gang og begge liker hverandre godt. plager meg veldig at han synes det er greit at jeg ligger med andre! er dette unormalt? jeg føler kanskje ikke han liker meg, visst han synes det er greit... er litt rart, for da jeg snakket med noen kåte eldre menn på byn, ble han kjempe sint og sjalu, men jeg kan ligge med andre? Er jo helt på tryne spør du meg... Anonymous poster hash: a27a5...08e Jeg synes at det ikke er greit hvis en mann sier at jeg kan ligge med andre. Det er ikke okey i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Han vil ha muligheten til å ligge med andre. Simples. Dere har "holdt på" i to uker, det er ikke akkurat lenge. Virker ikke som dere dater ordentlig heller? Dere har sex i steden? I så fall går jo dette ganske greit ned fuck buddies ruten. Anonymous poster hash: 89ab0...0fc 1
xxhmj Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Tror han vil ha muligheten til å ligge med andre når han vil. Det er ikke bra å starte et forhold sånn! Det vil bare ende med utroskap osv... 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Hvis han er en fin og god gutt er min teori følgende: Jeg tror han prøver å late som om han er mindre forelsket i deg enn han egentlig er. Han mener egentlig ikke at han synes det er ok at du er sammen med andre. Anonymous poster hash: 100c6...ded 3
aquata Skrevet 11. juli 2014 #11 Skrevet 11. juli 2014 ...Eller så er han så usikker på seg selv at han prøver å teste ut svaret ditt. Er stor forskjell på å si: "Vil bare ha deg, jeg" VS "Fett! mener du det? Tusen takk!" 3
flinkeceline Skrevet 11. juli 2014 #12 Skrevet 11. juli 2014 Er vel kanskje et aldri så lite røsk av omvendt psykologi? Selvfølgelig vil han ikke at du skal ligge med andre eller så bare testet han deg for å se reaksjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #13 Skrevet 11. juli 2014 Test. Han tester deg sikkert bare. Anonymous poster hash: 4dfc4...395
tratrins Skrevet 11. juli 2014 #14 Skrevet 11. juli 2014 Jeg tror heller ikke at han mener det. Han prøver nok å framstå som mindre involvert i deres forhold enn han faktisk er. Kanskje han prøver å beskytte seg litt for om det faktisk skulle skje? Den første tiden med dating kan være en skikkelig emosjonell berg- og dalbane. Husker selv i begynnelsen av mitt forhold at jeg tenkte mye det samme, at det ikke er så farlig om han ligger med andre for vi er jo ikke sammen....I frykt for at han bare skulle droppe meg som kan fort skje i den fasen. Men så var jeg jo følelsesmessig involvert og hadde blitt dødslei meg om det faktisk skjedde! 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #15 Skrevet 11. juli 2014 Eller at han tenner på at ts knuller andre. Jeg tror det er mer sannsynlig. Det er ganske vanlig for menn å tenne på at andre menn knuller damene deres. Er det? Hvor har du det fra?Anonymous poster hash: d1fee...f38
Gjest Coolaid Skrevet 11. juli 2014 #16 Skrevet 11. juli 2014 (endret) AnonymBruker, on 11 Jul 2014 - 00:00, said:AnonymBruker, on 11 Jul 2014 - 00:00, said: jeg har holdt på med verdens fineste og godeste gutt i et par uker nå. For et par dager siden sa han til meg "vi er jo ikke sammen, du kan ligge med hvem du vil". jeg føler det blir helt feil, vi er enig om at vi har noe på gang og begge liker hverandre godt. plager meg veldig at han synes det er greit at jeg ligger med andre! er dette unormalt? jeg føler kanskje ikke han liker meg, visst han synes det er greit... er litt rart, for da jeg snakket med noen kåte eldre menn på byn, ble han kjempe sint og sjalu, men jeg kan ligge med andre? Er jo helt på tryne spør du meg... Anonymous poster hash: a27a5...08e Du blir rævkjørt uten å ha spurt om det. Høres ut som en kjipt triks. Det er litt sånn "Is you is or is you aint my baby" problematikk..... (kjent låt).... Og en annen nevnte at "mange" menn tenner på tanken, eller at dame faktisk er, sammen med andre menn så er det nok ikke riktig i dette tilfellet. Det er ofte sånt som utvikler seg hos etablerte par i et stabilt samliv. Det kommer ikke etter 14 dager hos ungdommer. Hvor gammel er dere ? Endret 11. juli 2014 av Coolaid
Ferny Skrevet 11. juli 2014 #17 Skrevet 11. juli 2014 Jeg hadde nok tolket det som om han ikke var seriøs, og ønsket et FF-forhold. Hadde nok spurt han rett ut om han virkelig mente det sånn, og om han ønsket å ha muligheten til å treffe andre. Merkelig å si etter bare noen uker, vet han allerede at du ikke er noe å satse på for han liksom. Jeg hadde nok vært forsiktig her - når han eksplisitt har sagt at dere ikke er eksklusive, så kan du liksom ikke komme senere å si at han holder deg på gress, eller at du har blitt lurt. Han er i hvert fall ærlig. 1
Gjest Coolaid Skrevet 11. juli 2014 #18 Skrevet 11. juli 2014 AnonymBruker, on 11 Jul 2014 - 08:23, said: Er det? Hvor har du det fra?Anonymous poster hash: d1fee...f38 Det er faktisk en fantasi som en del menn har. Om det er så mange er diskutabelt. Sikkert "mange" på verdensbasis Det er en fetisj sånn som mange andre fetisjer. Det er alltid noen som tiltrekkes av det mer "spesielle"......
Apehjerne Skrevet 11. juli 2014 #19 Skrevet 11. juli 2014 Dere har bare datet et par uker. Hadde neppe gått inn for å være eksklusive etter så kort tid. Men Kan hende han sa dette for å se reaksjonen din
Apehjerne Skrevet 11. juli 2014 #20 Skrevet 11. juli 2014 Det er faktisk en fantasi som en del menn har. Om det er så mange er diskutabelt. Sikkert "mange" på verdensbasis Det er en fetisj sånn som mange andre fetisjer. Det er alltid noen som tiltrekkes av det mer "spesielle"...... Jeg tror det er en del som faktisk har denne fetisjen. Jeg kjenner flere. Men er vel ikke stuereint og derfor holder de seg i skapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå