Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nylig fått kjæreste igjen =) vi har ikke vært sammen en uke en gang og jeg føler det allerede har dukket opp et problem.

Fra tidligere forhold føler jeg en dårlig føelse inni meg når de jeg er sammen med er ute å fester eller lignende. Får en spesielt dårlige føelse om responsen fra partneren er dårlig eller fraværende.

Eks:

I går forsøkte jeg å ringe kjæresten min og fikk hyggelige meldinger tilbake om at hun ikke kom hjem før sent på natt ( vært på reise ) Så jeg syntes det var forståelig at vi ikke skulle snakkes over telefon før dagen etter ( hun foreslo det ) , dagen etter prøver jeg å ringe på morgenen og får bare telefonsvarer, får en melding senere at hun ringer etterhvert med et bilde av at hun endelig er klar for festival. Jeg sier at jeg forstå hun er opptatt og kan heller ringe meg en annen dag, sannheten er jo at jeg er skuffet ( fikk en meld om hva hun drev med og at hun ikke fikk tatt tlf på morgenen fordi hun trente ) og utover dagen ser jeg oppdateringer på face at hun koser seg på festival men tenker tydeligvis ikke på meg eller tar seg tid til å ringe meg eller sende meg melding.

Er det meg eller er det henne ?

Vi er begge i slutten av 20 årene, jeg har hatt en del lengre forhold hun har ikke hatt noen. Hva skal jeg eventuelt si ? hvis jeg maser så føler jeg av erfaring at jeg bare dytter personen lengre vekk ? jeg vet jeg kan stole på henne, kanskje det er tidligere erfaringer som gjør meg bekymret......

Takk for tipps til meg selv eller hvordan ejg skal forklare det til den andre part

Hilsen gutt

Anonymous poster hash: 158b3...f9f
Videoannonse
Annonse
Gjest andysowhat
Skrevet

Spørr du meg så er folk bare forskjellige c: jeg feks er en loner og liker og holde meg til mitt og kjæresten. Jeg er ikke veldig for sosiale fester eller hyppige besøk. Så jeg passer helt elendig sammens med ei som skal konstant være med veninner og skal være sosial 24/7. Sånn er det bare!! XD

AnonymBruker
Skrevet

La henne hygge seg på festival og kontakte deg når hun er hjemme.

Ingenting godt kommer ut av å mase. Hun vet at du bryr deg og at du vil se henne. Det er ingen grunn til å mistenke utroskap, og om det så var det, hvilken effekt har det å hyppig kontakte henne?

Du må la henne få tid til å savne deg om hun skal ta kontakt.

Anonymous poster hash: c88b5...a29
Skrevet

Ro ned på østrogenet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...