Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ofte i USA, trives der og syns stort sett amerikanere er hyggelige. Men hva er greia med at de bråker så fælt? De snakker ikke, de ROPER og det er så mye greier med de. Det verste er sånne L.A girls som er sånn "oh my God Jessica, you're so tanned! And I just love, love, love your hair!" Overfladiske drittkjerringer.

Ååå jeg syns jeg møter på de overalt, senest i går på bussen sitter det sånne kaklehøner og skravler så høyt at jeg ble helt svett i øra. At de ikke har hørt om innestemme..

Anonymous poster hash: 283ee...743
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest FuturePrimitive
Skrevet (endret)

Alt er stort i USA, også kjeften.

Du får trøste deg med at hele landet er i ferd med og gå til helvete.

Endret av FuturePrimitive
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mitt inntrykk, og dessuten kan du ikke skjære alle i USA over én kam. Du er klar over hvor stort landet er og hvor mange stater det er i USA? Det er bare visse jenter og gutter som oppfører seg slik, slike mennesker finnes her i Norge også, men Norge er et mindre land.

Anonymous poster hash: 8616b...319
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ofte i USA, trives der og syns stort sett amerikanere er hyggelige. Men hva er greia med at de bråker så fælt? De snakker ikke, de ROPER og det er så mye greier med de. Det verste er sånne L.A girls som er sånn "oh my God Jessica, you're so tanned! And I just love, love, love your hair!" Overfladiske drittkjerringer.

Ååå jeg syns jeg møter på de overalt, senest i går på bussen sitter det sånne kaklehøner og skravler så høyt at jeg ble helt svett i øra. At de ikke har hørt om innestemme..

Jeg kjenner en amerikaner som er gift norsk, men bor i USA. De gangene de er i Norge og han er i en matforretning, "underholder" alle med "sang". Han er viiirkelig høyrøstet. Det kan kanskje bunne i at konen neste er døv og at han ikke tenker seg om når han snakker med andre

Anonymous poster hash: 26f79...0cb

Skrevet (endret)

Jeg synes folk generelt sett kan være høylytt, jeg selv lag aldri merke til at jeg snakket høyt. Men venner og noen i familien ble ganske lei av at jeg ikke kunne ha mer innestemme osv. Tror de egentlig finnes overalt.

Endret av Reitan
Skrevet

Jeg tror 3 av mine venner er høylytte men det er absolutt ingen som kommer med: "xx you're sooo tanned oh my god and I just loooooove your hair!"

Men som en sier lenger opp, amerika er stort, så er kjeften også.

Skrevet

Jeg syntes utlendinger generelt kan være j**** høylytte. Tar t-banen til jobb hver dag og spesielt afrikanske damer i telefonen osv skriker og overdøver hele vognen. Ufattelig slitsomt.

• Liker 4
Skrevet

Synes jeg møter på en god del slike kaklehøner her i Norge også jeg da :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg møter på en god del slike kaklehøner her i Norge også jeg da :P

Haha joda, men her er det snakk om nivået. Jeg føler nesten jeg er med i en episode av The Hills! I New York var det så ille at jeg begynte å gråte da noen afroamerikanere hoia verre enn verst.. (hadde feber og veldig vondt i hodet)

Skjønner at folk er forskjellig, men hvorfor rope så høyt? Det er kun i USA jeg opplever dette, og jeg har reist ganske mye rundt der.

AnonymBruker
Skrevet

Amerikanere skiller seg ut på lydnivået. Når jeg reiser rundt møter jeg turister av mange nasjonaliteter, og det er bare amerikanere som er så høylydte at de konsekvent overdøver alle andre.

Anonymous poster hash: 4bf4b...05a
AnonymBruker
Skrevet

Sogninger skriker også.

Anonymous poster hash: f6838...b11

AnonymBruker
Skrevet

Haha joda, men her er det snakk om nivået. Jeg føler nesten jeg er med i en episode av The Hills! I New York var det så ille at jeg begynte å gråte da noen afroamerikanere hoia verre enn verst.. (hadde feber og veldig vondt i hodet)

Skjønner at folk er forskjellig, men hvorfor rope så høyt? Det er kun i USA jeg opplever dette, og jeg har reist ganske mye rundt der.

I New York er det jo så mye støy at man må ROPE HØYT for å bli hørt. Har aldri sagt så mye "hæ" på så få dager som da jeg var der.

Anonymous poster hash: f6838...b11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...