AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Er det mulig å tjene noe særlig penger på dette ved å ha det som en deltidsjobb? Må man verve nye konsulenter for å tjene noe sørlig med penger, eller er det mulig kun ved å ha hudpleiekurs og selge varer? Setter pris på all erfaring og informasjon dere vil dele med meg Anonymous poster hash: 5aa3b...dac
Mkay87 Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Jeg er ikke,og har heller ikle vært mary Kay konsulent, men snakker utifra det jeg har hørt andre har sagt. De synes dette er produkter som er vanskelig å selge. Man må jobbe mye og hardt hvis man skal tjene såpass at man kan ha det som en deltidsjobb. Så noen av de jeg vet av,sluttet å selge mary Kay, og byttet "merke", og dermed fått solgt mer......
Capricorn Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Dropp det. Det er dårlig, dyrt og blir testet på dyr. Brukte det før jeg visste at det ble testet på dyr og syns det kostet mer enn det smakte. Etter det har jeg kun bestilt på nett av merker jeg vet er bra. Jeg tror folk heller handler på nett enn å kjøpe dyrt på party også nå til dags.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Av alle mine venner som har forsøkt seg som selgere av typen homeparties, som feks Mary Kay og Tupperware, så har de alle endt opp med å tape penger, eller tjene så lite at det ikke er verdt arbeidsinnsatsen. Jeg kjenner en som har klart det innen tupperware og en som har klart det innen mary kay, og de har deltidsjobb på si, og jobber med disse salgsjobbene sine mer enn 30+ timer i uka, er knallharde på facebookgrupper, reklame, kampanjer, etc... Om jeg var ute etter ekstrajobb, så hadde jeg heller tatt en lørdagsjobb på butikk og vært "garantert" ekstra 50 000 i året på ekstra 7 timer i uka, heller enn å måtte jobbe 20+ timer i uka for kanskje ingen gevinst... Anonymous poster hash: 531e2...067
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå