AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Kom hjem fra ferie for rundt en uke siden. Det siste stedet vi bodde leide vi privat, og vi bodde der tre dager. Jeg reagerer ikke typisk på insektsbitt, men min venninne fikk flere store røde prikker på kroppen. Trodde det bare var myggstikk eller noe slikt, men i dag leste jeg en anmeldelse som en tidligere gjest på samme sted som vi bodde - og der fortalte han at han og kjæresten hans hadde blitt bitt av veggdyr, noe de visstnok fikk bekreftet av en lege. Så nå er jeg redd for at jeg har dratt med meg veggdyr hjem! Hva kan jeg gjøre? Har pakket ut for lengst. Har vasket mesteparten av klærne jeg hadde med, men ikke alt... hvordan vet jeg at jeg har veggdyr? Hvordan kan jeg få sjekket dette? Jeg reagerer jo ikke på stikk uansett... Anonymous poster hash: fb390...321
Fraggzy Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Inviter venninnen din over og se om hun får røde merker hos deg etter en natt :D
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Få alt du ikke har vasket enten ut, eller i fryseren om du kan. Har du utslett / bitt? Antisimex er over hele landet der kan du ringe i morgen. De pleier være gode på rådgivning. Har brukt dem pga Sølvkre. Har du noe som ligner på bitt få en legetime og få det vurdert. styr unna ISS!Anonymous poster hash: 41fa3...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå