Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #1 Skrevet 24. juni 2004 Noen som har farget øyenbrynene selv her? Hva brukte du? Ble resultatet som forventet?
ZIBRA Skrevet 24. juni 2004 #2 Skrevet 24. juni 2004 Bruker en rosa pakke fra H&M som koster rundt 50,- Synes resultatet blir veldig fint, og pakken holder lenge. lett å bruke.
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2004 #3 Skrevet 24. juni 2004 Zibra svarte på mg. men for all del husk fjerne alle småhår rundt først. I learned the hard way
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #4 Skrevet 24. juni 2004 Jeg har brukt et merke som heter KOLOKREM i fargen brun synes at svart blir for markert. Tørk vekk med øyemakeup fjerner etterpå.
Gjest vegana Skrevet 24. juni 2004 #5 Skrevet 24. juni 2004 jeg bruker også kolokrem. først napper du brynene hvis dette trengs. så smører du et tykt lagt over brynene, gjør ingenting om du kommer utenfor brynlinjen! når du er ferdig bare tørker du bort det overflødige som ligger på huden og der brynet ditt ikke er..... hihi. dette er masse enklere enn å prøve å få fargen kun på brynet. jeg bruker den svarte men den blir ikke mørk nok for meg likevel. blir mer lysebrunt og fargen er borte alt etter to uker ca... deprimerende
Dru Skrevet 24. juni 2004 #6 Skrevet 24. juni 2004 Jeg har også brukt kolokrem, men husker ikke fargen. Men napping må til både før og etterpå hos meg. Ellers blir det ikke mye pent...
Gjest StoreSky Skrevet 24. juni 2004 #7 Skrevet 24. juni 2004 Kolokrem farge brun bruker jeg! Glemmer ofte tida så den blir svart hos meg!! Men øyenvippene farger jeg ikke, begynner å renne så mye. Dessuten har jeg så tynne vipper at jeg "må" bruke mascara uansett..fordelen er at jeg ikke trenger å nappe noe særlig - de synes ikke uansett, hihi!
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #8 Skrevet 25. juni 2004 Jeg bruker å farge øyenbrynene,med farge brun. er kjempe førnøyd med det.bruker den boksen som er gul. syntes det ser mye pener ut med sånn farging av øyebryn enn å bruke penn som fort ser dumt og rart ut!!
Soul Skrevet 25. juni 2004 #9 Skrevet 25. juni 2004 Jeg farget brynene hjemme med Kolokrem i flere år, ble som regel veldig fornøyd. Tror jeg brukte brun el. askebrun eller noe sånt (er heelt lys). Synes også det ser mer naturlig ut enn blyant, pudder e.l. Blir kanskje vel så fornøyd når jeg har gjort det hos frisør, men til vanlig er det er ikke verdt prisforskjellen syns jeg. Men plutselig ble jeg allergisk for det så nå kan jeg ikke bruke sånn farge mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå