Gå til innhold

Kjerringer, hvorfor spør dere menn på KG om ting og tang?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvithai
Skrevet (endret)

Aldri forstått hvorfor kjerringer spør menn på KG om råd. . . . Det er en svært spesiell gruppe menn som henger på KG i tillegg bør jo kjerringer klare å tenke selv også?

Forstår heller ikke kjerringer som bare MÅ svare i tråder hvor trådstarter spør menn.... Gjerne har de ikke menns perskepktiv på ting heller, men vil dele sitt syn som kjerring. . . .

Endret av Hvithai
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri forstått hvorfor kjerringer spør menn på KG om råd. Det er en svært spesiell gruppe menn som henger på KG i tillegg bør jo kjerringer klare å tenke selv også?

Forstår heller ikke kvinner som bare MÅ svare i tråder hvor trådstarter spør menn. Gjerne har de ikke menns perskepktiv på ting heller, men vil dele sitt syn som kvinne.

Fordi de ikke har innsett hvor spesielle mannfolka her inne er, og tror dem kan få et brukbart svar.

Anonymous poster hash: ee9fc...b40

AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi liker å trolle de ekstremt spesielle mannfolkene som vanker her inne. Spør menn på KG etter råd = ikke følg konsesus i den tråden = du er trygg for å ha gjort noe idiotisk.

:P

Anonymous poster hash: d8e6f...b5a
Gjest Idollet
Skrevet

Vi gir nå ikke så dårlige svar håper jeg, men klart, vi er neppe representative. Ingen er for øvrig normale ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Aldri forstått hvorfor kjerringer spør menn på KG om råd. Det er en svært spesiell gruppe menn som henger på KG i tillegg bør jo kjerringer klare å tenke selv også?

Forstår heller ikke kjerringer som bare MÅ svare i tråder hvor trådstarter spør menn. Gjerne har de ikke menns perskepktiv på ting heller, men vil dele sitt syn som kjerring.

Hvorfor omtaler du kvinner/jenter som kjerringer?

• Liker 5
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Fordi de ikke har innsett hvor spesielle mannfolka her inne er, og tror dem kan få et brukbart svar.

Hahaha. Dagens beste :)

Deeeelvis korrekt var det også!

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Jeg vil tippe, og dette er bare meg som tipper altså - at han gjør det for å provosere.

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Forstår heller ikke kjerringer som bare MÅ svare i tråder hvor trådstarter spør menn. Gjerne har de ikke menns perskepktiv på ting heller, men vil dele sitt syn som kjerring.

Bra jobba å disse BÅDE menn og kvinner på to setninger.

Er vi så spesielle vi mennene her?

Jeg er drit-A4, og jeg tror jeg er talerør for de fleste 30-something menn. De fleste gidder bare ikke bruke en viss andel av fritiden sin på kvinneguiden. Jeg har imidlertid ikke face eller noe annet, og ikke så mange venner heller i og med at jeg har byttet dem ut med det som kalles en familie, så jeg er unskyldt.

At du er kvinnehatende jøde eller hva pokker det er du er, skal ikke gå ut over meg!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tippe, og dette er bare meg som tipper altså - at han gjør det for å provosere.

Står at ts er kvinne faktisk!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra jobba å disse BÅDE menn og kvinner på to setninger.

At du er kvinnehatende jøde eller hva pokker det er du er, skal ikke gå ut over meg!

:tommelopp:

Anonymous poster hash: 5a6db...891

Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Tror jeg mer eller mindre er enig med deg future primitive.

Ser heller ingen ting negativt bli skreve her. Utenom de såra mennene. Som sprer møkk. Eller de som har trøbbel med å få seg dame.

Endret av Bond
Gjest FuturePrimitive
Skrevet (endret)

Tror jeg mer eller mindre er enig med deg future primitive.

Ser heller ingen ting negativt bli skreve her. Utenom de såra mennene. Som sprer møkk. Eller de som har trøbbel med å få seg dame.

Jeg er ikke enig ass. Om jeg har noen agenda her så er det å ligge akuratt på grensen til hva som jeg mener burde være akseptabelt på nett. Jeg driver ikke med hets eller personforfølgelse eller trusler, men jeg slenger dritt. Og det mener jeg det burde være takhøyde for på nett.

Endret av Bond
Gjest Hvithai
Skrevet

Fordi jeg henvender meg til kjerringer. . . .

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Fordi jeg henvender meg til kjerringer. . . .

Jaha. Hva er kjerringer i dine øyne? Hva betegner du deg selv som?

• Liker 1
Gjest Hvithai
Skrevet

Jaha. Hva er kjerringer i dine øyne? Hva betegner du deg selv som?

Om du ikke betegner deg som kjerring så skal du få lov til å svare, bare du holder deg til spørsmålene mine og ikke alt mulig annet. . . .

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke betegner deg som kjerring så skal du få lov til å svare, bare du holder deg til spørsmålene mine og ikke alt mulig annet. . . .

Mener du at du er en kjerring selv?

Skrevet

Tråden ryddet for persondebatt og spekulasjoner

Bond, adm

Gjest Snuppi
Skrevet

Typisk kjerring svar....

Er du kjerringa med staven?

Hun som bor oppi Hakkadalen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...