Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okay here goes:

En venninne og samboeren hennes reiste på ferie for et par uker siden, de kommer hjem ved starten av neste uke.

Etter at de dro fikk jeg høre fra felles venner at samboeren hennes hadde sex med en jente i omgangskretsen to kvelder før de reiste. Dette skjedde på et nachspiel med flere til stede, så med flere vitner er jeg rimelig sikker på at dette har skjedd - det kom blant annet inn flere folk på rommet der de holdt på for å prøve å stoppe dem men samboeren til min venninne var så drita at han bare lo av det hele og fortsatte.

Da jeg fikk vite om dette hadde de allerede reist. Det er en lang og dyr reise som jeg ikke vet om min venninne har råd til å avbryte underveis så jeg bestemte meg for å vente med å si noe til hun kom hjem.

Men i natt norsk tid tikket det inn en melding på mobilen fra min venninne om at samboeren har fridd til henne og at hun svarte ja. Dette er hysj-hysj, for de vil vente med å fortelle det til de har kommet hjem og sagt det til familien sin.

Jeg kjenner denne jenta godt og vet at utroskap har nulltoleranse - eller i det minste skaper ekstrem krise i forholdet. Skal jeg ringe henne NÅ slik at hun vet det før de kommer hjem og offentliggjører det?

Merker at jeg er veldig nervøs for hva som vil skje hvis jeg forteller det nå - de er jo som sagt på tur sammen - er i et annet kontinent og i en leiebil ute i gokk. Hater å blande meg og er litt redd for at the messenger will be shot, men samtidig så kan jeg jo ikke være en god venn hvis jeg lar henne offentliggjøre denne forlovelsen før hun får vite om dette??

Anonymous poster hash: f7bbb...0df
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal si fra, det er faktisk ikke sladring. Utroskap er det verste som finnes, man vet ikke hva det neste er svinet finner på. Venninnen din fortjener bedre!

Anonymous poster hash: 97f5a...73f
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt det før hun annonnserte det. Jeg ville gjerne fått vite det før jeg utbasunerte vår lykke til hele verden.

Anonymous poster hash: 92e62...4db
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes også at du skal si ifra. Men jeg ville ventet til hun kom hjem. Tenk hvor jævlig hun får det hvis hun får vite om dette på ferien. Send henne eventuelt en melding når ferien nærmer seg slutten og skriv at du vil møte henne og at du har noe du vil snakke om.

• Liker 1
Skrevet

Det blir helt feil å si det mens de er på ferie. Syns du skal vente med å si noe til du kan filme reaksjonen hennes.

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Si det! Ville faktisk sagt det nå, så hun ikke gleder seg mer til bryllupet, og ikke er så lenge igjen av ferien

Gjest Blomsterert
Skrevet

Vent til hun kommer hjem. Så kan du snakke med kjæresten Hennes og be HAN si det,ellers gjør du. Det blir altfor Heavy å si det der hun er nå.

AnonymBruker
Skrevet

Problemet med å vente til de kommer hjem er at jeg da på en eller annen måte må skaffe info om når de lander og når de drar til foreldre og sier det (plana såvidt jeg forstod det var å publisere det på face etter at de forteller det til foreldrene) uten at hun fatter mistanke. Vi er gode venner så med en gang hun skjønner at det er noe så vil hun nok ikke gi seg før hun får svar. jeg er i en annen landsdel på ferie selv, så har ikke mulighet til å møte henne/han selv

AnonymBruker
Skrevet

Huff, vanskelig, men du kjenner jo venninnen din; du vet best enn noen her på forumet om hun ville ønsket å vite det eller ikke. Vet du datoen de reiser hjem? Da kan du kanskje sende en SMS den dagen om at hun må ringe deg straks de lander og ikke snakke med noen andre før hun har snakket med deg?

Anonymous poster hash: 37905...50c
Skrevet

Okay here goes:

En venninne og samboeren hennes reiste på ferie for et par uker siden, de kommer hjem ved starten av neste uke.

Etter at de dro fikk jeg høre fra felles venner at samboeren hennes hadde sex med en jente i omgangskretsen to kvelder før de reiste. Dette skjedde på et nachspiel med flere til stede, så med flere vitner er jeg rimelig sikker på at dette har skjedd - det kom blant annet inn flere folk på rommet der de holdt på for å prøve å stoppe dem men samboeren til min venninne var så drita at han bare lo av det hele og fortsatte.

Da jeg fikk vite om dette hadde de allerede reist. Det er en lang og dyr reise som jeg ikke vet om min venninne har råd til å avbryte underveis så jeg bestemte meg for å vente med å si noe til hun kom hjem.

Men i natt norsk tid tikket det inn en melding på mobilen fra min venninne om at samboeren har fridd til henne og at hun svarte ja. Dette er hysj-hysj, for de vil vente med å fortelle det til de har kommet hjem og sagt det til familien sin.

Jeg kjenner denne jenta godt og vet at utroskap har nulltoleranse - eller i det minste skaper ekstrem krise i forholdet. Skal jeg ringe henne NÅ slik at hun vet det før de kommer hjem og offentliggjører det?

Merker at jeg er veldig nervøs for hva som vil skje hvis jeg forteller det nå - de er jo som sagt på tur sammen - er i et annet kontinent og i en leiebil ute i gokk. Hater å blande meg og er litt redd for at the messenger will be shot, men samtidig så kan jeg jo ikke være en god venn hvis jeg lar henne offentliggjøre denne forlovelsen før hun får vite om dette??

Snakk med HAN. Fortell hva du vet,så tar du det evt derfra..

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar... Jeg vet at jeg må ta en vurdering på det selv i og med at det er jeg som kjenner henne best. Men synes dette er så fryktelig vanskelig, ikke en situasjon jeg har lyst til å være i.

Å snakke med han går heller ikke, da han sikkert er sammen med henne hele tiden nå som de er på tur - blir bare merkelig om jeg ringer han for å prate om dette mens hun sikkert er i samme rom rett ved siden av. De bor jo sammen også, så jeg får jo ikke tak i han på egenhånd når de kommer hjem heller.

Gjest RockOn
Skrevet

Jeg hadde ringt henne og fortalt.

Hvis jeg skal tenke på meg selv, så hadde det vært enda verre og fått høre det etter at man har sagt det til noen/ publisert det på Facebook og hele verden vet. Så får hun høre dette og sa kanskje må ta imot lykkeønskninger og forklare at det ikke ble noe av allikevel...

Gjest RockOn
Skrevet

Og der verste er hvis du virkelig er en god venninne av henne og lar henne gå igjennom dette fordi du utsatte og si noe...

Skrevet

Ville meldt typen hennes og sagt at han skal ringe deg ved første anledning- st han vet hva dt gjelder og at dersom han ikke ringer så snakker du med venninnen din selv.

Drit kjip situasjon, og jeg føler virkelig med venninnen din som kommer til å få det utrolig tungt på det som skulle vært en fantastisk ferie. Men du kan ikke holde det skjult for hun, det er bare helt no-no å gjøre det.

Er du 100% sikker på at han var utro? I så fall så mener jeg dette er veien å gå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...