AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg har en hud som tåler mye. Jeg har en hudtype som sjelden blir brent av solen, jeg har peelet, brukt rensekremer, sminke, BB-kremer og hatt lange perioder der jeg gir katten i hudpleie. Har litt fet hudtype. Har ingen kjente allergier. Men nå... våkner jeg ofte med rødglødende og hoved hud i ansiktet. Jeg trodde første gang at det måtte være fuglelopper i senga etter bikkja, store flekker. Det forsvant mot kvelden og kom tilbake neste morgen. Så gikk en uke, og jeg dusjet.. brukte en mild ansiktsrens som jeg har brukt "tusen" ganger før, og kjente det glødet og sved før jeg skylte av.. Reagerte veldig i noen timer etterpå, og det forsvant. I går lå jeg i sola i noen timer, med godt med solkrem på. Som vanlig, dusjet jeg over kroppen når sola gikk ned og valgte å smøre meg litt. Jeg valgte en 98% Aloe Vera gel i stedet for vanlig after sun eller fuktighetskrem, og igjen reagerte jeg som bare f... i ansiktet. Ikke ellers på kroppen, kun i ansiktet. Hva skjer? Er det hormoner pga at jeg er gravid? Hva skal jeg gjøre, hvilke forhåndsregler skal jeg ta? Jeg kjenner jeg har skikkelig lyst til å reise til hudpleier for en ansiktsbehandling, men vet ikke om jeg tør med så ustabil hud....... Anonymous poster hash: 09f3a...78f Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/852357-rar-elveblestutslettreaksjoner-i-ansiktet-gravid-3-trimester/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå