AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Han er en mann jeg har blitt kjent med informasjon det siste. Exen ringte og hun er gravid. Det ødelegger har skikkelig. Idag skrev han til meg og sa at livet er bare dritt. Nå tar han ikke telefonen. Er det riktig for meg å dra til han for å sikre at han har det bra? Anonymous poster hash: 7f054...67b
Gjest Blomsterert Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Han er en mann jeg har blitt kjent med informasjon det siste. Exen ringte og hun er gravid. Det ødelegger har skikkelig. Idag skrev han til meg og sa at livet er bare dritt. Nå tar han ikke telefonen. Er det riktig for meg å dra til han for å sikre at han har det bra? Anonymous poster hash: 7f054...67b Skjønte ikke helt dette,men er du bekymret så gjør det ingenting om du drar til ham. Vi må ikke være så redde for å bry oss om.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Ble masse skrive feil som kommer automatisk. Har blitt kjent med han om ikke så lenge. Exen hans er gravid og det ødelegger han skikkelig. Idag skrev han til meg at livet er dritt. Og nå tar han ikke telefonen eller svarer meldingene. Veit ikke om det blir for mye å dra ditt?Anonymous poster hash: 7f054...67b
Selvstendig Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Ble masse skrive feil som kommer automatisk. Har blitt kjent med han om ikke så lenge. Exen hans er gravid og det ødelegger han skikkelig. Idag skrev han til meg at livet er dritt. Og nå tar han ikke telefonen eller svarer meldingene. Blir det mye å dra hjem til han?
Tibbie Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Dette er kjæresten din? Det riktige er i hvert fall å være veldig støttende og stå sammen med han i dette. Ingen gøy situasjon for noen. Du lurer på om du skal dra til han? Vent til det i hvert fall har gått én dag. Har du ennå ikke hørt noe tar du med deg noen øl, noen filmer og kanskje tar med noe mat fra favorittrestauranten hans. Så koser dere dere sammen og snakker om situasjonen sånn at han ikke føler seg så alene. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Dette er kjæresten din? Det riktige er i hvert fall å være veldig støttende og stå sammen med han i dette. Ingen gøy situasjon for noen. Du lurer på om du skal dra til han? Vent til det i hvert fall har gått én dag. Har du ennå ikke hørt noe tar du med deg noen øl, noen filmer og kanskje tar med noe mat fra favorittrestauranten hans. Så koser dere dere sammen og snakker om situasjonen sånn at han ikke føler seg så alene. Vi hadde nettopp begynt et forhold når Exen ringte og sa at hun er gravid Anonymous poster hash: 7f054...67b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå