AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Det har vært slutt i to år. Nå nylig har jeg tatt skikkelig fint bilde som jeg hadde store ønsker om å legge ut. Men jeg tør ikke. Eksen min var veldig sjalu. Og folk sier han har følelser for meg fremdeles. Tør ikke engang blokkere han fordi jeg er redd det vil provosere han. Men jeg er ikke venn med han der. Det med å skifte bilde vil ha se hvor vakker jeg er blitt og derfor er jeg redd han vil gå etter meg igjen. Foreløpig har jeg bilde av et dyr så han vet ikke hvordan jeg ser ut nå. Håper egentlig han har glemt det. Har ikke sett hverandre på to år. Men det å bytte profil bilde på Facebook vil kanskje få vekke gamle følelser for han. Hvis han tilfeldigvis klikker inn på meg og ser det. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Måtte bare klage litt.....Anonymous poster hash: cd252...861
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 skaff deg ryggrad å drit i hva denne eksen måtte mene. du kan da vel få leve livet ditt uten å bry deg om hva en eks mener? å det har vært slutt i to år? herre... eksen din har ikke noe med livet ditt å gjøre. Anonymous poster hash: c29d6...a6e 18
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Blokker han uten dårlig samvittighet, hvorfor skal du ta hensyn til han når det er slutt mellom dere? Noe annet om du slang dritt om han men det gjør du jo ikke. Han har ingenting med hva slags profilbilde du har. Eller la vær å blokker han, bytt bilde uansett! Dere må begge komme dere videre. Jeg har blokkert en psykoeks, gikk helt fint. Anonymous poster hash: 9f040...736 5
Aurora_Versailles Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Hehe.. tenk om han ikke bryr seg engang? Nei.. legg ut bildet du. 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Føler egentlig at jeg stoler veldig lite på denne mannen. Han hat utsatt meg for så mye dritt gjennom våre 7 år i lag at jeg vet ikke hvem han er lenger. Jeg er enig med dere at det er idiotisk å ta hensyn til han etter to år men jeg gjør likevel det. Han har påvirket meg veldig. Psykisk. Jeg vet at jeg kan ikke slutte å leve. Men jeg føler at det at jeg ikke har blokkert meg gir en en slags kontroll over livet mitt når han kan gå inn på profilen min når som helst. Jeg har jo stengt profil men likevel. Og jeg føler at dersom jeg blokkerer han, da har ikke han oversikten lenger og da er jeg redd han vil oppsøke meg hjemme eller på jobb. Vet ikke hva det er med meg. Han har ødelagt meg psykisk tydeligvis. TsAnonymous poster hash: cd252...861
Gjest Blomsterert Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Vær så snill! Du skal da bare gi totalt blanke i hva din eks mener vel?! Er du seriøs forresten? Spør fordi dette blir altfor dumt. Legg nå ut bildet du er fornøyd med,kjære vene!
Gjest Blomsterert Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Føler egentlig at jeg stoler veldig lite på denne mannen. Han hat utsatt meg for så mye dritt gjennom våre 7 år i lag at jeg vet ikke hvem han er lenger. Jeg er enig med dere at det er idiotisk å ta hensyn til han etter to år men jeg gjør likevel det. Han har påvirket meg veldig. Psykisk. Jeg vet at jeg kan ikke slutte å leve. Men jeg føler at det at jeg ikke har blokkert meg gir en en slags kontroll over livet mitt når han kan gå inn på profilen min når som helst. Jeg har jo stengt profil men likevel. Og jeg føler at dersom jeg blokkerer han, da har ikke han oversikten lenger og da er jeg redd han vil oppsøke meg hjemme eller på jobb. Vet ikke hva det er med meg. Han har ødelagt meg psykisk tydeligvis. TsAnonymous poster hash: cd252...861 Han har ødelagt deg psykisk? Da lar du ham kort og godt ikke få lov til det lenger!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Han var sjalu. Dere var sammen. Om du er redd ham, hva er du redd for? Meldinger? At han skal ta kontakt? Flørte? Du klarer vel å avvise ham? Er du redd for vold, så bør du skaffe deg en trygghetsalarm og blokkere ham snarest, så du kan puste og gi kommentarer og publisere de bildene du vil VENNENE dine skal se. Ikke leve i skjul for hva eksen skal måtte tenke.... Anonymous poster hash: 408fc...182
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Hjelpes. Dette er ikke hans feil faktisk. Selv om han er en evt. psykopat og jeg ikke tar hans side, er det grenser for offermentalitet. Anonymous poster hash: 9f12a...050 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Ja jeg er nok seriøs. Dessverre. Jeg forstår hvor dumt det må være i andres øyner. Jeg er likevel redd denne mannen. Egentlig redd han generelt. Ikke nødvendigvis pga det bilde jeg vil legge ut. TsAnonymous poster hash: cd252...861 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Har han vært voldelig mot deg? Anonymous poster hash: 77e0b...43e
Pottepalme Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Ja jeg er nok seriøs. Dessverre. Jeg forstår hvor dumt det må være i andres øyner. Jeg er likevel redd denne mannen. Egentlig redd han generelt. Ikke nødvendigvis pga det bilde jeg vil legge ut. TsAnonymous poster hash: cd252...861 Du kan jo ikke leve livet ditt etter han! Du er ikke venn med han på facebook en gang. Søker han deg opp så ser han vel bare bilde i liten størrelse uansett. Hva har hans mening å si? Bytt bilde du.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #14 Skrevet 10. juli 2014 Jeg publiserer bilder som kun mine venner kan se. Ingenting er offentlig på min profil og det har det aldri vært. Hva nøyaktig jeg er redd for ang han? Hmm. At han begynner å ta kontakt, flørte eller ja kanskje vold også. Jeg vet ikke. Skaffe trygghetsalarm? Det er vel ikke sånn at hvem som helst får alarm? Jeg vet ikke hvordan dette fungerer jeg men å begynne med trygghetsalarm når det er gått to år blir kanskje litt sært? Da føler jeg med enda mer offer enn hva jeg er. TsAnonymous poster hash: cd252...861
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 Det viktigste er at du er trygg. Et facebookbilde betyr ingenting i det store bildet. La være å legge det ut om du tror det kan skaffe deg problemer. Anonymous poster hash: 0b39c...0ab
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #16 Skrevet 10. juli 2014 Ja, han var voldelig seksuelt en gang. Da stakk jeg. Elles var det fine 7 år. Selv med sjalusi og psykisk trakassering. TsAnonymous poster hash: cd252...861
Pottepalme Skrevet 10. juli 2014 #17 Skrevet 10. juli 2014 Jeg publiserer bilder som kun mine venner kan se. Ingenting er offentlig på min profil og det har det aldri vært. Hva nøyaktig jeg er redd for ang han? Hmm. At han begynner å ta kontakt, flørte eller ja kanskje vold også. Jeg vet ikke. Skaffe trygghetsalarm? Det er vel ikke sånn at hvem som helst får alarm? Jeg vet ikke hvordan dette fungerer jeg men å begynne med trygghetsalarm når det er gått to år blir kanskje litt sært? Da føler jeg med enda mer offer enn hva jeg er. TsAnonymous poster hash: cd252...861 Tar han kontakt å begynner å flørte så lar du bare vær å svare. Om han ikke har tatt kontakt på 2 år, og du sitter å lurer på hva han tenker enda så er det vel du som må jobbe med deg selv.
bettsa Skrevet 10. juli 2014 #18 Skrevet 10. juli 2014 Hvis han ikke har kontaktet deg på 2 år tar nok ikke kontakt nå fordi du endrer facebook bilde.
Tibbie Skrevet 10. juli 2014 #19 Skrevet 10. juli 2014 Get over it. Hva gjør det vel om han blir litt sjalu? Det må jo være en deilig følelse for deg? Dessuten har det gått to år, så jeg tror han klarer seg helt fint.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #20 Skrevet 10. juli 2014 Så dere tror at etter to år uten kontakt er det liten sjanse for at han bryr seg? Eller evt vil gjøre meg noe? Har lagt ut bilde:) Skal prøve å leve uten å tenke på det. Men det er ikke så lett. Livet mitt handler veldig mye om han selv om jeg har null følelser for denne mannen. En stund skulle jeg ønske han var død.... Så mye hatet jeg han.Anonymous poster hash: cd252...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå