AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Hei! jeg er en jente på 17år som har møtt en over nett. Vi har snakket i noen uker nå, og vi har veldig bra "kjemi" nå. (kan jo selvfølgelig være helt annderledes i virkeligheten). Han er tre år eldre, men virker som den perfekte for meg! Han har spurt om vi skal møtes, og om jeg vil komme til han.. Jeg har sagt at jeg gjerne vil møte han.. Jeg er veldig nervøs, og usikker på hva jeg skal gjøre? tenk om vi ikke kommer noe bra overens ? kanskje han/jeg ikke er som forventet? er også litt sjenert til vanlig så er redd det skal bli kleint.. Håper på svar hilsen en veldig usikker jente... Anonymous poster hash: 2e592...3c9 Anonymous poster hash: 2e592...3c9
Timza Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Dra på date og se hvordan det utarter seg. Han er nok like nervøs som deg, så det er verken farlig eller uvanlig.
super-s Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Ikke møt ham hjemme hos ham. Møt ham heller ved et offentlig sted med andre mennesker rundt! Og så allierer du deg med en venninne som kan ringe deg etter en stund, så du kan late som at det er krise og du må gå. At det er kleint kan du prøve å ikke tenke på. Hva om det ikke blir kleint? ;-) 2
Viljaa Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Møt han på offentlig sted, ikke dra hjem til han. Det er regel nr. 1 for blinddates. Ellers så synes jeg du bare skal kjøre på. Det er mye bedre å møtes og få bekreftet eller avkreftet det du tror om han/dere. På nett blir man bare kjent til en viss grad, og det er mye lettere å lyve over nett enn ansikt til ansikt, så jo før jo bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Skal dere "se film" eller? Anonymous poster hash: d8643...c74
Tibbie Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Jeg støtter det flere over meg sier om at du ikke skal dra hjem til han. Som de sier så kan det være skummelt. Vi påstår ikke at han er en gal, farlig morder. Men kanskje han er typen som blir overivrig og vil ligge med deg selv om du ikke vil ligge med han. De fleste voldtekter skjer med folk man kjenner (i ditt tilfelle "kjenner") og i hjemmet. Det kan også bli ekstra kleint når det kun er bare to. Det er ikke like lett å finne samtaleemner Er man blandt folk er det SÅ mye enklere. Jeg ville foreslått en bowling-date eller noe lignende hvor dere gjør noe. Helt ufarlig og veldig trygt for deg som er litt sjenert. Da har dere noe å gjøre og å skravle om Om du mener dere passer bra sammen MÅ dere møtes. Lykke til!
Gjest Knuse Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Som flere ovenfor sier. Møt ham først på offentlig sted. Du vet aldri på forhånd om han er hvem han gir seg ut for.
Ramona Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Han vil pule. Hvis du ikke vil pule, ikke dra hjem til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå