Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- om han synes fett er stygt?

Må en elske fett for å være en ekte mann. Slike florerer overalt for tiden.

post-44560-1055698_thumb.png

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"A real women will love every inch!"

Bilde med kopirett fjernet

Bond, adm

Endret av Bond
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hehe..

Tror dette har noe med at det ikke er noe som heter å være en ekte kvinne.

Det stilles ikke krav til kvinner om at de skal "kvinne seg opp". Dette uttrykket finnes ikke. Det er kun menn som skal bite tennene sammen og tenne voldsomt på en kvinnekropp, uansett hvordan hun ser ut.

En feit mann på 1.50 blir ledd av hvis han mener at kvinner ikke er ekte dersom de ikke elsker hver tomme av kroppen hans. Mens kvinner skal respekteres hvis de sier det samme.

Dette er morsomt fordi det er sant...

Anonymous poster hash: 3bc69...70d
  • Liker 3
Skrevet

Hm.. neeh.. jeg tror de heller mener at en mann som virkelig elsker en kvinne ikke vil bry seg om vekta, men personligheten. Eller så er det kvinner med litt for mye på hoftene som prøver å forsvare sin egen vekt. at den burde hylles.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- om han synes fett er stygt?

Må en elske fett for å være en ekte mann. Slike florerer overalt for tiden.

Hun hadde ikke så mange ekstra kilo da, hadde elsket hver tomme av jenta jeg.

Anonymous poster hash: 053b5...1db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen er pålagt å elske noe som helst. Mange av de greiene der er dårlig ift. både menn og kvinner. Menn som skal elske ditt og datt eller skamme seg over å bli tiltrukket av slanke eller unge jenter. Kvinner som visstnok ikke er ekte om de er tynne.

Poenget bak det hele er jo at normene for en vakker kropp har endret seg. Og mange menn avskriver dette som "kvinneidiot" - det er vanlig med utsagn som at "bare kvinner vil se ut som tynne modeller".

Men sannheten er at også menns preferanser har endret seg, og kvinnene de sikler etter i blader er langt tynnere enn de pleide. Mange menn velger å tro at de er immune mot mediepåvirkning, men det er de virkelig ikke. Unge gutter har vokst opp med å runke til Victoria's Secret modeller og mange kvinneidealer (selv for sex appeal) er ikke fruktbare (så tynne at de mister mensen).

Så det er en vanskelig debatt. Det virker som det knapt promoteres noe ideellt lenger - enten er de syltynne og retusjerte eller så er det dundrer som maser om ekte kvinner og former.

Samtidig deles verden mer og mer inn i undervektige og overvektige. De normalvektige forsvinner.

Anonymous poster hash: 9aaa3...291
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er bra at mange menn foretrekker tynne kvinner også jeg. Oppi alt dette "former og fett er så kvinnelig" og at man ikke er skikkelig "dame" dersom en er slank.

Anonymous poster hash: 76fc3...d9a
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det på tide å slutte med å forherlige kroppsfett!

Overvekt er ett av de største samfunnsproblemene vi har. I dag er det på verdensbasis dobbelt så mange overvektige som underernærte.

• Liker 15
Skrevet

Jeg synes det er helt ok at menn ikke faller for det ene eller det andre, men jeg mener at en ekte mann FORTSETTER å elske sin utkårende uansett hva som skjer med kroppen hennes.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke synes det var noe greit om min mann lot seg forfalle.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt ok at menn ikke faller for det ene eller det andre, men jeg mener at en ekte mann FORTSETTER å elske sin utkårende uansett hva som skjer med kroppen hennes.

En ekte mann bryr seg om helsa til sin utkårende.

Det som "skjer med kroppen hennes" har sine årsaker: Hun spiser usunt og beveger seg for lite.

• Liker 8
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Hvis ei ekte kvinner er ei som ikke trenger ta noe ansvar for egen kropp og som forventer at menn skal sikle etter dem selv om de forfaller..så ja, det er det ei ekte kvinne.

Selv forventer jeg at min kvinne trener og holder seg i noenlunde form. Heldigvis forventer hun også dette av seg selv. Late, slappe mennesker har jeg ikke noe til overs for.

• Liker 5
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

En ekte mann bryr seg om helsa til sin utkårende.

Det som "skjer med kroppen hennes" har sine årsaker: Hun spiser usunt og beveger seg for lite.

Nettop.

Fedme er nesten alltid et resultat av at noe er galt psykisk/mentalt. Depresjon eller lignende. Normale mennesker lar seg ikke forfalle og ende opp overvektige. Normale mennesker mosjonerer, går turer og er aktive og spiser normalt sunt. Liten mage, saftige lår og litt hengepupper etter noen fødsler har jeg imidlertid ingenting i mot. Det er bare naturlig og små variasjoner har vi alle. Men regelrett feite folk burde få støtte og motivasjon til å ta tak i de underliggende problemene sine.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man finner nok av disse eksemplene for menn også. Og regner da med at alle "real women" vil elske "every inch" de også...

post2.jpg

Anonymous poster hash: 2dc8e...362
  • Liker 9
Gjest Lille-pus
Skrevet

Ja, jøss.... det var jo ikke litt forskjell på de to øverste bildene heller da liksom.

De to demonstrete vel klart forskjellen på lubben og sterkt overvektig.

Når det er så langt rundt livet på en mann at du ikke klarer nå rundt med normale kvinnearmer.... da må jeg beklage å melde det, men da er du ikke lubben... da er stadiet 'lubben' for lenge siden passert.

Og så er det nå videre slik da at folk flest liker mennesker som tenker og som ser rimelig normale ut.

Skrevet

En ekte mann er det samme som en ekte kvinne

Han innrømmer sine feil og svakheter, og prøver å gjøre noe med det. Det er en større styrke å overvinne dem, men det er også viktig å prøve. Han er ydmyk, og ærlig. Han står for sine meninger, selv om det kan bringe dårlige konsekvenser for ham. En ekte helt er en person som velger verdige kamper, som under fullførelse ikke bare bringer positiv effekt på ham selv, men også for andre mennesker.

Disse styrkene og evnene kan komme i ulike former.

Skrevet

Ja, jøss.... det var jo ikke litt forskjell på de to øverste bildene heller da liksom.

De to demonstrete vel klart forskjellen på lubben og sterkt overvektig.

Når det er så langt rundt livet på en mann at du ikke klarer nå rundt med normale kvinnearmer.... da må jeg beklage å melde det, men da er du ikke lubben... da er stadiet 'lubben' for lenge siden passert.

Og så er det nå videre slik da at folk flest liker mennesker som tenker og som ser rimelig normale ut.

Den dama var feit. Ikke lubben.

• Liker 4
Gjest Lille-pus
Skrevet

Den dama var feit. Ikke lubben.

Javel, hun sitter bøyd.

Det ser nok litt annerledes ut om hun reiser seg tenker jeg.

Men du vet jo selvsagt best... hun er kanskje deg selv siden du vet det så bestemt.

• Liker 1
Skrevet

"A real women will love every inch!"

:ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det burde være en selvfølge i et forhold at vekt burde være ubetydelig. Men når det har sagt, definerer man ikke en ekte mann etter hvilken smak han har på kvinner. Noen foretrekker ekstremt overvektige kvinner (som vist på bilde), andre liker en mer slank versjon. Ingen av disse valgene er feil på noe som helst vis.

Anonymous poster hash: 96ba0...dce
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...