AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Noen som har handla på Lindex på nettet? Hvor lang tid tok det før dere fikk pakken? Har gått 16 dager nå og siste sporing var den 27., men det var fra posten og et annet selskap frakter den resten av veien. Kanskje ekstra lang tid pga sommer?Anonymous poster hash: 4522a...666
juliane Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Da ville jeg tatt kontakt med dem. Jeg bestilte noe derfra på torsdag ettermiddag og det kom frem tirsdag formiddag..
Gjest Clavel Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Har handlet der en gang, det tok en ukes tid til jeg kunne hente varen. (bestilte den til nærmeste Lindex-butikk) Så 16 dager høres lenge ut ja..
Lila Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Syns det høres veldig lenge ut. Ville tatt kontakt med posten eller selskapet som frakter den resten av veien. Skal ikke ta så lang tid under normale omstendigheter, posten er vanligvis veldig kjapp.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Jeg sendte Lindex mail men så dro jeg innom der pakken skulle hentes og spurte og de hadde pakken. Det har blitt sendt ut 3 smser til meg om at pakken kan hentes men jeg fikk ingen av de. Har hentet ut pakker der før. Har sjekket og jeg har gitt Lindex rett mobilnr. Så vet ikke hva som skjedde, en svikt i systemet sikkert. Dama i butikken visste ikke siden det stod 3 sms sendt. Flaks at jeg dro dit fordi det var retur på pakken i dag! Takk for svar.Anonymous poster hash: 4522a...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå