AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 http://styleconnection.blogg.no/1370248379_day_10__mest_pinlige_.html "Mitt mest pinlige øyeblikk.. Å herregud. Jeg vet ikke hvordan dere er, men jeg synes fising, eller promping, er skikkelig kleint, og ikke noe man gjøre foran andre. En liten fjert foran en venninne kanskje, men ikke foran en fyr. Spesielt da ikke foran en fyr du nettopp har blitt sammen med, og ikke nådd det stadiet i forholdet enda. Dere vet, "den første fisen". Min første fis foran Dennis, er da det jeg husker som det mest kleine ever. Dette skjedde ikke så lenge etter vi sjekket ut av hotellet i fjor, jeg var på besøk hos Dennis, alt var nytt, alt var spennende, og vi var enda i den "bli kjent" fasen av forholdet. Jeg husker at vi lekte og herjet som to barn, vi drev og kilte hverandre, løp etter hverandre, og Dennis løftet meg opp og kastet meg rundt, da han plutselig stoppet opp og rynket på nesen. "Kristin? He du fese?" sier han, og jeg kjente jo stanken som bredde seg over rommet. Da hadde all herjingen da fått den oppblåste magen min til å slippe en liten lydløs en, og den luktet ikke godt.. Hehe. Jeg ble så flau at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre av meg, så jeg bare hoppet rundt halsen hans og sa "LUKK NESEN, IKKE LUKT!!" mens han falt sammen i en helt syk latterkramp og fant prompen min søt. Det er vel slik gutter reagerer, det er nok bare oss jenter som synes det er så sykt flaut, men den første fisen den, den er bare flau, klein, og jeg kjenner jeg blir varm bare av tanken. Skal sies at min fisehistorie ikke er like ille som en venninne av meg.. Hun slapp nemlig sin første fis foran sin daværende kjæreste mens de lå nakne i skje, og med hennes stomp godt inntil hans kropp våknet hun av at hun feis en så hard, stor, mannlig og høylytt fis at det dirret i magen hans, for så å overse det hele og bare late som om hun sov.. hehe. KLEINT!" Synes dere samboere dette er litt vanskelig det med fising? Anonymous poster hash: 44dd0...30b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Jeg både feis og bæsjet foran min nåværende kjæreste på første date, så vi kom fort over den fasen...hehe Og han ville ha meg likevel! Men det betyr ikke at jeg fiser foran ham med vilje, det gjør ikke han heller, men det er liksom ikke krise hvis det skjer. Heller ikke om natten. Anonymous poster hash: fc4a0...a61 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Jeg både feis og bæsjet foran min nåværende kjæreste på første date, så vi kom fort over den fasen...hehe Og han ville ha meg likevel! Men det betyr ikke at jeg fiser foran ham med vilje, det gjør ikke han heller, men det er liksom ikke krise hvis det skjer. Heller ikke om natten. Anonymous poster hash: fc4a0...a61 Du gjorde fra deg FORAN han??Anonymous poster hash: a2ace...829
Gjest Eurodice Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Du gjorde fra deg FORAN han??Anonymous poster hash: a2ace...829 Her snakker vi om frigjorthet
iilers Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Du gjorde fra deg FORAN han??Anonymous poster hash: a2ace...829 Er mer sjokkert over "på første date" delen 1
globalagogo Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Jeg både feis og bæsjet foran min nåværende kjæreste på første date, så vi kom fort over den fasen...hehe Og han ville ha meg likevel! Men det betyr ikke at jeg fiser foran ham med vilje, det gjør ikke han heller, men det er liksom ikke krise hvis det skjer. Heller ikke om natten.Anonymous poster hash: fc4a0...a61
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Synes det er flaut enda etter 8 år sammen jeg :O Men han kan gjenre komme med en fis i ny og ned. Men jeg holder meg og fiser når jeg er alene. Fikk spørsmålet fra han for ikke så lenge siden " fiser du aldri du? " Svarte jo alle fiser, men jeg gjør det alene Anonymous poster hash: 9b261...d3e
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Første fisen jeg hadde med min nåværende kjæreste var da vi sov, vi hadde akkurat lagt oss, det var 2-3 gangen vi sov sammen. Og jeg tror jeg hadde spist noe jeg ikke helt skulle ha spist. Da kroppen min slappet av, feis jeg. kunne bare ikke styre det, latet som jeg sov. Anonymous poster hash: 4c9ca...aa0
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Du gjorde fra deg FORAN han??Anonymous poster hash: a2ace...829 Hehe, ja. Lang historie, ikke så gøy da, men vi lo av det både da og nå. Tror ikke jeg skal gå så mye nærmere inn på det, i frykt for at noen skal kjenne meg igjen. Anonymous poster hash: fc4a0...a61
neon_sun Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Vi har akkurat flyttet sammen. Trodde jeg var lur og slapp noen luktfrie (trodde jeg) smygere i gårkveld. Så skulle han bort og kysse på meg, da fant jeg ut det var likegreit å legge kortene på bordet og si jeg nettopp hadde sluppet en liten en. Da fikk jeg bare til svar ;"du, det vet jeg, viften står på og blåser alt bort til meg". Hurra for hetebølge! 6
Gjest Blomsterert Skrevet 11. juli 2014 #11 Skrevet 11. juli 2014 http://styleconnection.blogg.no/1370248379_day_10__mest_pinlige_.html "Mitt mest pinlige øyeblikk.. Å herregud. Jeg vet ikke hvordan dere er, men jeg synes fising, eller promping, er skikkelig kleint, og ikke noe man gjøre foran andre. En liten fjert foran en venninne kanskje, men ikke foran en fyr. Spesielt da ikke foran en fyr du nettopp har blitt sammen med, og ikke nådd det stadiet i forholdet enda. Dere vet, "den første fisen". Min første fis foran Dennis, er da det jeg husker som det mest kleine ever. Dette skjedde ikke så lenge etter vi sjekket ut av hotellet i fjor, jeg var på besøk hos Dennis, alt var nytt, alt var spennende, og vi var enda i den "bli kjent" fasen av forholdet. Jeg husker at vi lekte og herjet som to barn, vi drev og kilte hverandre, løp etter hverandre, og Dennis løftet meg opp og kastet meg rundt, da han plutselig stoppet opp og rynket på nesen. "Kristin? He du fese?" sier han, og jeg kjente jo stanken som bredde seg over rommet. Da hadde all herjingen da fått den oppblåste magen min til å slippe en liten lydløs en, og den luktet ikke godt.. Hehe. Jeg ble så flau at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre av meg, så jeg bare hoppet rundt halsen hans og sa "LUKK NESEN, IKKE LUKT!!" mens han falt sammen i en helt syk latterkramp og fant prompen min søt. Det er vel slik gutter reagerer, det er nok bare oss jenter som synes det er så sykt flaut, men den første fisen den, den er bare flau, klein, og jeg kjenner jeg blir varm bare av tanken. Skal sies at min fisehistorie ikke er like ille som en venninne av meg.. Hun slapp nemlig sin første fis foran sin daværende kjæreste mens de lå nakne i skje, og med hennes stomp godt inntil hans kropp våknet hun av at hun feis en så hard, stor, mannlig og høylytt fis at det dirret i magen hans, for så å overse det hele og bare late som om hun sov.. hehe. KLEINT!" Synes dere samboere dette er litt vanskelig det med fising?Anonymous poster hash: 44dd0...30b Vet du? At du er bare veldig søt! Takk for smilet:-)
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #12 Skrevet 11. juli 2014 Jeg syns det er litt rart at fising er noe mannlig, for egentlig er det vel noe alle mennesker gjør og ikke krise i det hele tatt. Men i begynnelsen av et forhold vil man jo gjerne gi en illusjon om at man ikke gjør sånt Så derfor har jeg pleid å holde det inne, og med min nåværende kjæreste så våknet jeg av at jeg feis en skikkelig høylytt braker. Tror han også gjorde det, men han sa ingenting. Eksen min begynte å le når jeg klarte å slippe en stor en så han hørte det Men jeg driver ikke å fiser foran kjæresten min, men det kan jo komme ved et uhell og det er jo helt greit. Anonymous poster hash: 7a222...f46
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #13 Skrevet 11. juli 2014 Kan ikke huske første gang det var meg, var litt plaget med magen når vi ble sammen. Men kom ikke noen stor eksplosjon Den første jeg kan huske var når vi hadde sex, han lå på topp og ble litt ivrig, så kom det en stor en.. Var vel en av de første gangene vi hadde sex også. Anonymous poster hash: 5a38f...554
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #15 Skrevet 11. juli 2014 Jeg husker at kjæresten min drev og kilte meg i starten av forholdet, jeg lo, og plutselig kom den brakeren! Vi bare lo så vi grein begge to! Husker også at jeg våknet av at jeg fjertet kjempehøyt om natten! Men da lata jeg bare som at jeg sov jeg også! Anonymous poster hash: 1d025...428
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #16 Skrevet 11. juli 2014 Husker også at jg hadde spist en kurv druer før kjæresten kom. Dette lagde masse luft i magen min, og jeg prøvde jo å tviholde på lufta. Så gikk jeg på do etterhvert, og som det brakte!!! Ikke mye moro å ha en 15 kvadratmeter hybel da... vil tru han hørte det meste Anonymous poster hash: 1d025...428
Apocalypse Skrevet 11. juli 2014 #17 Skrevet 11. juli 2014 Andre gang jeg og kjæresten min møttes feis jeg i søvne, mens han lå og holdt rundt meg... Dette fortalte han meg ikke før et halvt år etterpå og innrømte at jeg prompet en del i søvne. Først ble jeg så flau at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, men nå promper vi når vi må og bare ler av det. Det er så utrolig slitsomt å holde fisene inne hele tiden og ikke tørre å bæsje hos kjæresten at jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å bo sammen når de synes sånt er kleint
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #18 Skrevet 15. juli 2014 Samboeren til venninna mi blir forbannet hvis hun fiser, selv om hun går ut av rommet for å "frigjøre seg". Han synes det er "motbydelig" og sier at jenter ikke skal fise eller bæsje. Hun synes det er kjipt at han sier sånn, for fising er jo helt naturlig og han fiser ofte selv, men han blir oppriktig grinete av "jentefiser". Hun har også slitt mye med forstoppelse og magetrøbbel pga dette. Uansett, hans uttalelse irriterte meg såpass at jeg grep sjansen og feis i trynet på han mens han lå på sofaen og slappet av en dag. Jeg vet ikke om det var lukta eller lyden som vekte han; han så på meg som om at det var Satan selv som sto der. Et lite øyeblikk var jeg sikker på at han skulle begynne å gråte, men det var antageligvis bare lukta som ga han tårer i øynene. Han lurte selvsagt på hva i alle dager det var som feilet meg, og jeg svarte at han skulle være glad for jeg ikke dreit på han. Jeg er en ganske åpen og direkte person som ofte gjør ting uten å ha tenkt litt først, så denne hendelsen føyer seg bare til en lengre liste av merkelige ting jeg har gjort eller sagt. Men denne hendelsen viste seg å være svært positiv for min kjære venninne, for hennes samboer ble evig takknemlig for at hun ikke var like ille som meg og at hun kunne fise som hun ville(innenfor rimelighetens grenser)fra nå av. Anonymous poster hash: 37c09...db0
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #19 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har greid å slippe et brak av en promp i 69-stilling på første date. Eller..dvs..på en ONS. Og det var en skikkelig ølpromp. Anonymous poster hash: 2c97d...0b9
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #20 Skrevet 15. juli 2014 Synes enda det er kleint etter to år, jeg. Holder meg heller og gjør det når jeg er i et annet rom elns. Har derimot ingen problemer med å gå på do sammen (bortsett fra nr 2, da vil jeg helst være alene) og raping. Anonymous poster hash: d8f4b...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå