Gå til innhold

Hvem kan slå Aamodt og Kjus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller er denne "konkurransen" ikke en konkurranse i det hele tatt?

Enten er det rigget eller så velger de ut "øvelser" som Lasse og Kjetil André har øvd på /er spesielt gode på fra før.

Og hva var den greia i dag? Stabling av sukkerbiter og leting i telefonkatalogen?

Verdens søvnigste program.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg eller er denne "konkurransen" ikke en konkurranse i det hele tatt?

Enten er det rigget eller så velger de ut "øvelser" som Lasse og Kjetil André har øvd på /er spesielt gode på fra før.

Og hva var den greia i dag? Stabling av sukkerbiter og leting i telefonkatalogen?

Verdens søvnigste program.

Problemet ligger hos deg. Løsning: Ikke se programmet.

Jeg trur ikke det er rigget, så det er min mening. Men det er jo åpenbart at enkelte av oppgavene nå etterhvert er noe som Lasse og Kjetil har vært innom. Ofte må en jo gjøre det en må for å kunne lage en sending ut av det. Ligger de under og man trenger mer innhold til en sending så er det jo taktisk å velge en øvelse hvor de har gjort det godt tidligere, men det betyr jo ikke at de ikke kan tape. Dette går den andre veien også der de ønsker at Lasse og Kjetil taper en oppgave for å kunne få nok "tape" for en sending.

• Liker 1
Skrevet

Problemet ligger hos deg. Løsning: Ikke se programmet.

Jeg trur ikke det er rigget, så det er min mening. Men det er jo åpenbart at enkelte av oppgavene nå etterhvert er noe som Lasse og Kjetil har vært innom. Ofte må en jo gjøre det en må for å kunne lage en sending ut av det. Ligger de under og man trenger mer innhold til en sending så er det jo taktisk å velge en øvelse hvor de har gjort det godt tidligere, men det betyr jo ikke at de ikke kan tape. Dette går den andre veien også der de ønsker at Lasse og Kjetil taper en oppgave for å kunne få nok "tape" for en sending.

Har de i det hele tatt tapt en eneste gang, noen sinne?

Skrevet

Ja, flere ganger.

• Liker 1
Skrevet

Ja, flere ganger.

Kan ikke huske å ha sett det.

Det virker veldig som "Beat for beat" på NRK der alle hadde øvd på forhånd.

Eller 20 spørsmål, der deltagerne vet svaret og spiller skuespill.

Skrevet

Jeg irriterer meg også over dette programmet. Er bombesikker på at det er rigga :lol:

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke huske å ha sett det.

Det virker veldig som "Beat for beat" på NRK der alle hadde øvd på forhånd.

Eller 20 spørsmål, der deltagerne vet svaret og spiller skuespill.

Google it. Er flere som har vunnet over dem. Ylvis brødrene blant annet.

Det er TV-underholdning. Selvfølgelig kan de ikke starte sanger som er helt ukjent som ingen av dem kan. Men det er da en konkurranse uansett. De må fremdeles være første mann ut, og de må igjenkjenne melodiene. Det er jo flere ganger en melodi har gått igjennom uten at noen av dem har svart før de får noen hint, så selv om de varmer opp stemmer, og øver på forhånd - noe som er naturlig, så er det jo reelt i den form at det ikke er rigget i hvem som vinner.

Har du noe som kan bevise at "20 spørsmål" er rigget der alle vet svarene samt at det kun er et skuespill? Eller er det kun enda en av dine konspirasjonsteorier?

• Liker 2
Skrevet

Ja, det har de. Flere ganger. Ikke så ofte, men flere ganger.

Skrevet (endret)

Rart med det der.

Jeg liker programmet, og tror ikke det er rigget. Hva skulle vitsen være med det? Og hvilke idrettsfolk tror dere gidder å være med på en rigget konkurranse?

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Skrevet

Rart med det der.

Jeg liker programmet, og tror ikke det er rigget. Hva skulle vitsen være med det? Og hvilke idrettsfolk tror dere gidder å være med på en rigget konkurranse?

Mulig. Men hvilke idrettsfolk syns det er relevant for deres status som beste idrettsutøver å "konkurrere" i hvem som raskest får BH'en av ei dame, med én hånd...

• Liker 1
Skrevet

Mulig. Men hvilke idrettsfolk syns det er relevant for deres status som beste idrettsutøver å "konkurrere" i hvem som raskest får BH'en av ei dame, med én hånd...

De blir nok ikke informert om hvilke øvelser som skal gjøres, og det du beskriver her, har jeg bare sett èn gang. Forøvrig, "hvilke idrettsfolk"? Tydeligvis ganske mange, det stiller iallfall et team hver eneste uke gjennom hele sesongen. Det har selvsagt ingenting å si for deres status som utøver innen egen gren, men idrettsutøvere gidder ikke stille på riggede konkurranser. De deltar for å vinne.

Skrevet (endret)

De blir nok ikke informert om hvilke øvelser som skal gjøres, og det du beskriver her, har jeg bare sett èn gang. Forøvrig, "hvilke idrettsfolk"? Tydeligvis ganske mange, det stiller iallfall et team hver eneste uke gjennom hele sesongen. Det har selvsagt ingenting å si for deres status som utøver innen egen gren, men idrettsutøvere gidder ikke stille på riggede konkurranser. De deltar for å vinne.

Ja, du har et poeng.

Jeg får trøste meg med det.

(Jeg klarer uansett ikke å slutte å se på... :fnise: )

Endret av Tøytigern
Skrevet

Ja, du har et poeng.

Jeg får trøste meg med det.

(Jeg klarer uansett ikke å slutte å se på... :fnise: )

Ikke jeg heller. Pia Lykke er så jævlig sexy!

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Bra program

Ja

Skrevet

De tapte mot Ylvis (gikk reprise nylig). Men de hadde jo hatt programmet før og kjente til opplegget veldig godt. Da var det vel én gang at noen vant, tror jeg.

Gjest Winza
Skrevet

De tapte mot Ylvis (gikk reprise nylig). Men de hadde jo hatt programmet før og kjente til opplegget veldig godt. Da var det vel én gang at noen vant, tror jeg.

De eneste andre som har hatt et lignende program vant mot dem? Hm..

Skrevet

De eneste andre som har hatt et lignende program vant mot dem? Hm..

De har tapt for flere team. Blant annet et par styrkeløftere som var veldig kjappe i quizrundene, og hadde uovertruffen kroppskontroll og balanse på et par av de fysiske øvelsene.

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

De har tapt for flere team. Blant annet et par styrkeløftere som var veldig kjappe i quizrundene, og hadde uovertruffen kroppskontroll og balanse på et par av de fysiske øvelsene.

Å. men ts ga inntrykk av at de nesten aldri tapte

Skrevet

De gjør nesten aldri det, men det skjer. De vil prøve ekstremt hardt å vinne fordi programmet taper en halv million til de som vinner. Og de har øvd eller gjennomgått øvelsene på forhånd, det er jeg usikker på om deltakerne har. I alle fall var det sånn da Ylvis hadde programmet. Da tar de skikkelig glade da en fyr lå an til å vinne og tapte akkurat såvidt med få poeng. Ligger mye ære i å vinne også. Jeg vil vel også tro at det er lettere å vinne når man har holdt på med konseptet en stund, men det hender altså at andre klarer det.

Gjest Winza
Skrevet

De gjør nesten aldri det, men det skjer. De vil prøve ekstremt hardt å vinne fordi programmet taper en halv million til de som vinner. Og de har øvd eller gjennomgått øvelsene på forhånd, det er jeg usikker på om deltakerne har. I alle fall var det sånn da Ylvis hadde programmet. Da tar de skikkelig glade da en fyr lå an til å vinne og tapte akkurat såvidt med få poeng. Ligger mye ære i å vinne også. Jeg vil vel også tro at det er lettere å vinne når man har holdt på med konseptet en stund, men det hender altså at andre klarer det.

Taper en halv million, hvordan er det mulig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...