Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #1 Skrevet 24. juni 2004 Sitter her å kaldsvetter, men har ikke feber. Hva kan det komme av? Ubehaglig.. Har heller ikke angst hvis noen skulle tro det.
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. juni 2004 #2 Skrevet 24. juni 2004 Sitter her å kaldsvetter' date=' men har ikke feber. Hva kan det komme av? Ubehaglig.. Har heller ikke angst hvis noen skulle tro det.[/quote'] Jeg vet ikke hva det kommer av, men jeg sliter med det samme.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #3 Skrevet 24. juni 2004 Kaldsvetting kan ha mange årsaker. Har du vært plaget med det lenge eller begynte det plutselig i dag? Synes uansett du skal ta det opp med legen din. Føler du deg dårlig på andre måter? Har du noen kroniske sykdommer? Tungpustet? Smerter? Slapp? Det trenger ikke å bety at du er syk, men greit å få det vurdert av lege synes jeg.
Annevenn Skrevet 24. juni 2004 #4 Skrevet 24. juni 2004 Plutselig kaldsvetting kan være tegn på at du kommer til å få feber. Når temperaturen stiger, fryser/kaldsvetter man. Når den har stabilisert seg, føles man "normal" (dette varer ikke lenge, når man er syk går man gjerne opp og ned i feber hele tiden), og når den er på vei ned, så kommer den velkjente svettingen. Hvis det er kaldsvetting som vedvarer, ville jeg kontaktet lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå