Gå til innhold

Han er interessert i meg, men jeg er jo fortsatt sammen med en

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg å kjæresten min har hatt det veldig ikke-bra sammen de siste månedene, og vi har vel kun "holdt ut" sammen på grunn av leiligheten vi bor i å alt sånn, men vi har slitt så utrolig mye at jeg har ikke ord, likevel har vi ikke gjort det slutt.. Det som er vanskelig i forholdet er rett å slett at han er dritsur å forbanna hele tiden. Han kan finne på å snakke til meg på hvilken som helst måte, å det virker ikke som han angrer på noe av hva han sier (Jeg syns han har mange av de psykopatiske trekkene, noe som alltid har skremt meg) Det påvirker ikke bare han selv, men også meg og ødelegger hele forholdet..

Så er det en fyr jeg liker, som jeg har snakket litt med. Vi har møttes noen få ganger, og tro meg - jeg har fått like dårlig samvittighet hver gang, men greia er at han har sagt til meg at han er veldig interessert i et forhold med meg... men jeg har aldri vært tydelig på hva jeg vil - så han spurte meg om vi kunne bli fuck friends...Han var full da han spurte om dette, men heg tror han spør om dette fordi han er "desperat " etter å sikre seg at vi fortsatt kan møtes, at han er veldig veldig interessert i meg... Jeg har også snakket med han når jeg har hatt det vanskelig, og det virker som han oppriktig bryr seg å ikke kun er opptatt av sex.... Likevel, hva skal jeg si? Jeg å kjæresten har vært sammen i 2 år, selvom alt er kjempe vanskelig så har jeg bare holdt meg til han. Føler meg svak. Hvis jeg velger han som er interessert i meg, vet jeg at jeg får en snill kjæreste som er som meg på den måten at han ønsker å finne på ting med meg - kjæresten min derimot, han er lat og har til å med sagt selv at han føler kun stress rundt å gjøre noe sammen med meg....

Hva gjør jeg for noe? ... Kjæresten min er jo så sint av seg, aggressiv å sterk ADHD så jeg er rett å slett redd for hva han kan finne på mot meg om jeg gjør det slutt også....

-J 25

Anonymous poster hash: 2ca84...558
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og forresten: Jeg føler meg som et skikkelig fælt å elendig menneske som gjør dette.... Føler nesten jeg er utro, selvom jeg ikke har vært "seksuelt utro"... Om noen skjønner

TS

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt med kjæresten og bli sammen med han andre.

Anonymous poster hash: ddf04...6ab

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt med han du er sammen med nå, du kan få det så utrolig mye bedre !

Anonymous poster hash: d8aaf...c69
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, takk for svar :D :)

Ja jeg tror jeg kan få det mye bedre med han andre.... Men som sagt, veldig redd for hvordan han jeg er sammen med vil reagere... jeg tror faktisk at det vil klikke for han...

AnonymBruker
Skrevet

Du må iallefall gjøre det slutt, men du bør ikke gå direkte inn i nytt forhold.

Anonymous poster hash: ec029...d3d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må iallefall gjøre det slutt, men du bør ikke gå direkte inn i nytt forhold. Anonymous poster hash: ec029...d3d

hvor lang tid burde man vente?

Anonymous poster hash: 1f38b...98b

Skrevet

hvor lang tid burde man vente?

Anonymous poster hash: 1f38b...98b

Til en føler at alle følelser og tanker koblet til forrige kjæreste er sortert og lagt på hyllen. Hvor lang tid det tar for hver enkelt er individuelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes at du skal gjøre det slutt med han du har og IKKE gå for han andre. Ta heller å velg en mann ut i fra din interesse. Og ikke kun ut i fra hans interesse for deg. Han du møter virker også desperat. Og hvis det er eksempelvis slik at han er MYE eldre enn deg (jeg kjenner mange eldre karer som går for unge. Og som da også går for det de "får"), så vil jeg si at jeg er skeptisk. Du bør uansett ha litt tid for deg selv og tenke på at du selv skal gå for det DU ønsker. Ikke kun fordi noen viser interesse. Se om du klarer å skille disse tingene fra hverandre. Men dere er kanskje i samme aldersgruppe?

Anonymous poster hash: 907e6...e7e
Skrevet

Gå ut fra det forholdet du har nå, men IKKE forhaste deg inn i et nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...