lemon-aid Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Vil gjerne høre hva dere bruker, eller anbefaler. Gjerne en som ikke er komedogen, eller tlipasset uren hud.
Puny Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Jeg eeeeelsker Eucerin FUN FLUID Mattifying, sun protection, den er selvfølgelig en god solkrem med god faktor, men også et perfekt underlag for å legge sminke over, da den gjør huden litt sånn ekstre matt/glatt
vimsefrøken Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Piz Buin Dry Touch er fantastisk syns jeg, og det enda jeg aldri før likte dette merket. Jeg har fet/kombinert hud som veldig lett får utbrudd av solkrem, men denne solkremen merker jeg ikke til, med en gang du har smurt deg føles det ikke som om du har tatt på solkrem i det heletatt, og ingen kviser eller urenheter av noe slag. Denne finnes både for ansikt og kropp, men jeg har bare testet den for ansikt, da jeg bruker en allergy versjon for kroppen for å hindre soleksem. De vanlige solkremene til Piz Buin syns jeg ikke noe om, men altså Dry Touch og Allergy er veldig gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå