Gjest SINA Skrevet 21. juni 2002 #1 Del Skrevet 21. juni 2002 Har dere? Bor selv i Drammen, men vet ikke om noe av dere andre i norges land har fått dem. Hvis ja, når fikk dere de i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 21. juni 2002 #2 Del Skrevet 21. juni 2002 Du får dem ikke før i slutten av neste uke. Selv om likningen er lagt ut (i dag?), så får man ikke pengene før en gang i neste uke. Sa de på radioen i går. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rampoline Skrevet 21. juni 2002 #3 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg vet om flere som har fått dem inn på kontoen i dag, jeg....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. juni 2002 #4 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg fikk dem igår 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. juni 2002 #5 Del Skrevet 21. juni 2002 Stod i Aftenposten i dag at likningen for Oslo legges ut i dag, og at de som får penger in på konto får dem i løpet av en uke, for noen kanskje enda lenger tid. Men Tusenfryd er blakk, så de får gjerne løpe fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 21. juni 2002 #6 Del Skrevet 21. juni 2002 Sitter og venter i spenning på begynnelsen av neste uke. Hva skal jeg bruke pengene til, mon tro? Reising? Utepils? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 22. juni 2002 #7 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg fikk pengene i går, den 21 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 22. juni 2002 #8 Del Skrevet 22. juni 2002 Fikk visst pengene i går jeg også. Men da fra en annen kommune enn Oslo. Kanskje Oslo og Drammen tar lengre tid? Skattepengene går visst med til en stooor bilforsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Augustbrud02_ikkeinnlogg Skrevet 22. juni 2002 #9 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg bor i Nedre Eiker og fikk skattepengene inn på kontoen i går. Nesten litt rart at du ikke har fått dem ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 22. juni 2002 #10 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg fikk også pengene på konto i går :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2002 #11 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg bor også i Drammen - og har ikke fått dem. Men det stemmer at de skal komme innen neste fredag...så vi får bare smøre oss med tålmodighet 8) Klem, Carine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå