AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Helt siden det ble brudd med ekssamboeren for 3 år siden, har min mor sagt at hun håper jeg snart finner kjærligheten. Og nå er det gått 3 år, og jeg har sagt at jeg føler for å ta dette helt rolig for jeg har blitt så såret i kjærligheten. Derfor trenger jeg mer tid på meg før jeg er klar for det igjen. Da maser hun videre å sier at hun håper at jeg finner meg en kjæreste snart. Jeg vet at hun vil mitt beste, men er ganske stressende å høre når hun stresser med at jeg må finne meg en. Er det noen som har opplevd det samme? Dvs at folk maser om det. Anonymous poster hash: 1d2eb...e1a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Er du norsk eller utenlandsk? Hvor gammel? Hvis hun ikke gir deg noen råd, men bare maser, be henne fuck off. Er man bekymret for barna eller synes de takler ting på feil måte, kan man i det minste hjelpe dem, ikke bare klage. Fokuset er din lykke, ikke hennes behov for barnebarn. Anonymous poster hash: ba28a...efb 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Jeg opplevde det før men nå har mine foreldre fått det inn i hodet sitt at jeg foretrekker og være singel og leve alene. Jeg tror nok maset kommer av at noen folk ikke fostår at man trenger ikke være i forhold for å være lykkelig 1
Gjest Eurodice Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Jeg har aldri opplevd dette. Heller ikke har jeg hatt noe behov for å pushe på mine barn. Er din mor singel? Hvis hun er det, får du ta igjen med samme mynt og si hun får skaffe seg en kjæreste . Endret 10. juli 2014 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har aldri opplevd dette. Heller ikke har jeg hatt noe behov for å pushe på mine barn. Er din mor singel? Hvis hun er det, får du ta igjen med samme mynt og si hun får skaffe seg en kjæreste . Hvor gamle er barna dine da? Om de nærmer seg barneklar alder så kribler det kanskje i bestemorseggstokkene etterhvert? Anonymous poster hash: fdca1...00d
Gjest Eurodice Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Hvor gamle er barna dine da? Om de nærmer seg barneklar alder så kribler det kanskje i bestemorseggstokkene etterhvert? Anonymous poster hash: fdca1...00d De er voksne og har formert seg alle unntatt én .
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 De er voksne og har formert seg alle unntatt én . Ja, men da er det jo ikke rart du ikke føler behovet for å pushe på. Når bollene har vært inne i ovnen og blitt tatt ut så der jo ikke lenger grunn til press. Anonymous poster hash: fdca1...00d
nattsvermer Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har opplevd det. Jeg ble så lei av maset at jeg endte opp med å glefse noe om at det var ikke så jævla enkelt å finne noen, og at jeg hadde det fint alene.
Gjest Eurodice Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Ja, men da er det jo ikke rart du ikke føler behovet for å pushe på. Når bollene har vært inne i ovnen og blitt tatt ut så der jo ikke lenger grunn til press. Anonymous poster hash: fdca1...00d Ser du ikke hva jeg skriver i mitt første innlegg? Jeg har aldri hatt noe behov for å pushe på barna mine i noen retninger. Jeg har mitt eget liv, de har sitt. Vi har et godt, åpent forhold. Men vi vet også hvor grensene går.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Ser du ikke hva jeg skriver i mitt første innlegg? Jeg har aldri hatt noe behov for å pushe på barna mine i noen retninger. Jeg har mitt eget liv, de har sitt. Vi har et godt, åpent forhold. Men vi vet også hvor grensene går. Jo, jeg ser hva du skriver - og bra er det at du ikke har pushet på barna dine - men mitt poeng var jo at du heller ikke har hatt noen grunn til det. Spørsmålet jeg stiller (ikke til deg, men på generelt grunnlag) er om det hadde vært like enkelt å ikke pushe dersom ingen av barna hadde ligget an til å få barn. Jeg har nemlig sett min fair share av foreldre som "ikke ønsker å pushe" frem til barna kommer i alderen det gjerne er vanlig å få barn selv gitt at barna fortsatt ikke har funnet noen. Det er mer press i mange familier enn man liker å innrømme. Anonymous poster hash: fdca1...00d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Jo, jeg ser hva du skriver - og bra er det at du ikke har pushet på barna dine - men mitt poeng var jo at du heller ikke har hatt noen grunn til det. Spørsmålet jeg stiller (ikke til deg, men på generelt grunnlag) er om det hadde vært like enkelt å ikke pushe dersom ingen av barna hadde ligget an til å få barn. Jeg har nemlig sett min fair share av foreldre som "ikke ønsker å pushe" frem til barna kommer i alderen det gjerne er vanlig å få barn selv gitt at barna fortsatt ikke har funnet noen. Det er mer press i mange familier enn man liker å innrømme. Anonymous poster hash: fdca1...00d Det finnes foreldre som ikke gjør det. Jeg er blitt så gammel at jeg sannsynligvis aldri får barn, og jeg har bare ett søsken, som heller ikke tenker å formere seg, og mine foreldre har aldri pest noen av oss, siden de mener det er vårt valg. Anonymous poster hash: 1ec61...b16
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Dump henne!!Anonymous poster hash: 6ef76...345
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har aldri opplevd dette. Heller ikke har jeg hatt noe behov for å pushe på mine barn. Er din mor singel? Hvis hun er det, får du ta igjen med samme mynt og si hun får skaffe seg en kjæreste . Trådstarter: nei min mor er ikke singel. Hun sier at hun synes det er svært viktig å ha en å leve livet med. Og jeg kjenner henne slik at hun tåler for mye av min far av og til, uten å sitte han på plass. Så jeg tror at hun er redd for å være alene selv. Men jeg blir veldig stresset og føler meg rar når hun snakker til meg som om jeg er et lite barn på telefonen, og sier at jeg bør skaffe meg en kjæreste, for nå er det hele 3 år siden, TENK 3 ÅR siden jeg hadde brudd i samboerskapet jeg hadde. Da jeg sa at jeg kunne leve alene resten av livet, så begynte hun nesten å grine. Så huff. Anonymous poster hash: 1d2eb...e1a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #14 Skrevet 10. juli 2014 Det finnes foreldre som ikke gjør det. Jeg er blitt så gammel at jeg sannsynligvis aldri får barn, og jeg har bare ett søsken, som heller ikke tenker å formere seg, og mine foreldre har aldri pest noen av oss, siden de mener det er vårt valg. Anonymous poster hash: 1ec61...b16 Trådstarter: Jeg har barn, men allikevel maser hun. Men om jeg ikke hadde barn så hadde det vært feil å mase på noen om slik. jeg har lært: skal aldri mase på mine barn om kjærester. Hun kunne heller backet meg opp og sagt fine potensialer i meg, enn at hun gjør det. Hun sier at jeg aldri må tro på det hvis en mann sier at jeg er pen fordi det sier han til alle, men hun vil at jeg skal ha kjæreste. Hun får ikke akkurat opp lysten til å finne kjærligheten. Jeg forstår hun ikke. Men jeg tror at hun mener det beste, og er litt hysterisk bare. Anonymous poster hash: 1d2eb...e1a
Gjest Blomsterert Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 Mange tror at en ikke er lykkelig /har det bra uten et forhold :-) så moren din mener godt. Men slitsomt,ja. Si til henne at du har det fint,ikke mase om sånt!
Gjest Blomsterert Skrevet 10. juli 2014 #16 Skrevet 10. juli 2014 Dump henne!!Anonymous poster hash: 6ef76...345 :-D
Gjest Blomsterert Skrevet 10. juli 2014 #17 Skrevet 10. juli 2014 Trådstarter: Jeg har barn, men allikevel maser hun. Men om jeg ikke hadde barn så hadde det vært feil å mase på noen om slik. jeg har lært: skal aldri mase på mine barn om kjærester. Hun kunne heller backet meg opp og sagt fine potensialer i meg, enn at hun gjør det. Hun sier at jeg aldri må tro på det hvis en mann sier at jeg er pen fordi det sier han til alle, men hun vil at jeg skal ha kjæreste. Hun får ikke akkurat opp lysten til å finne kjærligheten. Jeg forstår hun ikke. Men jeg tror at hun mener det beste, og er litt hysterisk bare. Anonymous poster hash: 1d2eb...e1a Hehe. Alle menn sier ikke det da. Og ja,hun mener det beste vet du. Rart det der :-)
Gjest Idollet Skrevet 10. juli 2014 #18 Skrevet 10. juli 2014 Nei, men hun har nevnt det. Men så er jeg fertil ivertfall til jeg er 60.
Gjest Eurodice Skrevet 10. juli 2014 #19 Skrevet 10. juli 2014 Nei, men hun har nevnt det. Men så er jeg fertil ivertfall til jeg er 60. Bestemødre på rundt 80 kan være riktig spreke, de
Gjest Idollet Skrevet 10. juli 2014 #20 Skrevet 10. juli 2014 Bestemødre på rundt 80 kan være riktig spreke, de Ja, du sier noe. Er nok ikke ideelt det, for verken barn eller besteforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå