Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet er enkelt og greit: Hva liker dere aller best å ha i cottage cheese'n?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordbærsyltetøy ♡

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg har den på brokkolien min.

AnonymBruker
Skrevet

Friske bær, kanel, hakkede nøtter og vaniljepulver.

Anonymous poster hash: 1cb99...45e

Skrevet

Yoplait Dobbel 0% jordbær- eller bringebæryoghurt :)

Skrevet

Som oftest nøtter og bær.

Noen ganger har jeg havregryn med kokt vann på og cottage cheese og bær på toppen. Faktisk veldig godt.

Skal jeg ha sunn "dessert" kutter jeg opp frukt, evt har bær, nøtter og litt mørk sjokolade på toppen, evt litt youghurt i tillegg for "fukt".

AnonymBruker
Skrevet

Som dessert: Plommesyltetøy, eller i en skål med litt oppskåret frukt.

Anonymous poster hash: 4484c...a1d
Skrevet

Kanel! Og litt søtning.

Skrevet

Liker godt å ha cottage cheese i salat, ellers elsker jeg hjemmelaget syltetøy og granola i cottage cheese'n. Nam!

Generelt: Bær, müsli, granola, nøtter, frukt, kanel.

Skrevet

Takk for masse tips!

Skrevet

Jeg elsker cottage cheese toppet med syltetøy på knekkebrødet mitt. :sikle: Jeg bruker det også i omeletter. :jepp:

Skrevet

Jeg liker å spise den ren, men synes den er aller best med bær, frø og nøtter. Kanskje litt akasiehonning på toppen. Liker også cottage cheese på brødskiva - enten med avokado, salt og pepper eller med litt hjemmelaget syltetøy. Også godt å blande med yoghurt, men her er den også best med litt bær, nøtter o.l.

Skrevet

Vaniljeyogurt og nøtter! Ikke det sunneste alternativet, men det er sååå godt!

Skrevet

Kanel, nøtter, rosiner og annen tørket frukt. Av og til har jeg litt müsli eller frokostblanding oppi også :)

Skrevet

Med sukkerfri saft (og antagelig vanlig saft) smaker det litt som rislunsj :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...