Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:) jeg har nettopp møtt en som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, han er så å si en nabo men ikke hatt noe kontakt før nå. Han var hos meg for noen uker siden og drakk litt vin og vi bare skravlet og hygget oss. Etter dette har vi holdt litt kontakt og skriver litt meldinger. Jeg sa han skulle gi beskjed i ferie om han ville komme og ta ett glass vin igjen og de ville han gjerne, i går spurte han om jeg ville være med på en møbel butikk fordi han skulle ha noe nytt. Vi snakket om fast og løst og har mye til felles tror jeg. Når vi kom inn på tema om hvor vi ville tenke oss og dra på ferie så hadde vi de samme stedene, jeg fikk litt inntrykk at han kunne tenke seg å dra på tur med meg. Og han så på meg med "det" blikket og som gjorde at jeg fikk litt sommerfugler i magen.

Saken er: hvordan skal jeg forholde meg nå, skal jeg sende meldinger(noe jeg har lyst til hele tiden) eller skal jeg være litt tilbake holden? Synes alltid dette er vanskelig å hvite hva som blir for mye og for lite med å ta kontakt!

Anonymous poster hash: 839e3...3b1

Videoannonse
Annonse
Gjest Knuse
Skrevet

Inviter han over på en middag eller litt vin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...