AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Jeg spør, fordi da jeg nylig var på hytta. Begge brødrene mine og svigerinner var der også med sine små barn. Den siste dagen jeg var der måtte jeg opp tidlig for å rekke bussen, men hadde ingen vekkerklokke. Jeg spurte da mine brødre og svigerinner om de kunne vekke meg når de stod opp. De ble veldig sure og ville liksom ikke. Det endte med at jeg fikk en venninne til å ringe og vekke meg på mobilen, fordi hun skulle opp tidlig den dagen også. Iallfall kom jeg meg opp, og da var alle oppe og dekket frokostbordet. Jeg sa jeg skulle ta en dusj, så jeg lurte på om noen skulle på do. Da kom de spydig fra min ene svigerinne "vil du at vi skal gå på do nå så du kan stå i fred i dusjen?" "nei ..." sa jeg og ble litt usikker. Jeg spurte slik at de visste at jeg gikk i dusjen itilfellet noen måtte på do ... bare for å være hyggelig. Tror de også er sure på meg fordi jeg kan tenke på meg selv (er singel) og kan sove som jeg vil(ingen barn), men en dag skal jo jeg også igjennom det samme, hvem vet. Alle får jo sin tur en gang, så det blir jo likt for alle uansett. Det spørs vel hvor mange barn man velger å få. Eller om man velger å ikke å barn, det må jo være lov det også. Anonymous poster hash: bb562...b21
FrkHumle Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 men hadde ingen vekkerklokke. Det endte med at jeg fikk en venninne til å ringe og vekke meg på mobilen, fordi hun skulle opp tidlig den dagen også. Anonymous poster hash: bb562...b21 ?? 27
Gjest Eurodice Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Jeg spør, fordi da jeg nylig var på hytta. Begge brødrene mine og svigerinner var der også med sine små barn. Den siste dagen jeg var der måtte jeg opp tidlig for å rekke bussen, men hadde ingen vekkerklokke. Jeg spurte da mine brødre og svigerinner om de kunne vekke meg når de stod opp. De ble veldig sure og ville liksom ikke. Det endte med at jeg fikk en venninne til å ringe og vekke meg på mobilen, fordi hun skulle opp tidlig den dagen også. Iallfall kom jeg meg opp, og da var alle oppe og dekket frokostbordet. Jeg sa jeg skulle ta en dusj, så jeg lurte på om noen skulle på do. Da kom de spydig fra min ene svigerinne "vil du at vi skal gå på do nå så du kan stå i fred i dusjen?" "nei ..." sa jeg og ble litt usikker. Jeg spurte slik at de visste at jeg gikk i dusjen itilfellet noen måtte på do ... bare for å være hyggelig. Tror de også er sure på meg fordi jeg kan tenke på meg selv (er singel) og kan sove som jeg vil(ingen barn), men en dag skal jo jeg også igjennom det samme, hvem vet. Alle får jo sin tur en gang, så det blir jo likt for alle uansett. Det spørs vel hvor mange barn man velger å få. Eller om man velger å ikke å barn, det må jo være lov det også. Anonymous poster hash: bb562...b21 Disse menneskene viste virkelig en usympatisk oppførsel. Men jeg lurer på noe, har du ikke vekkeklokkefunksjon på mobiltelefonen din? Det trodde jeg var vanlig på alle slike. 14
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Som du fremstiller det høres de fryktelig sære ut. Uten at jeg vet hva man kan gjøre med det. Anonymous poster hash: f5a63...2fe
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Disse menneskene viste virkelig en usympatisk oppførsel. Men jeg lurer på noe, har du ikke vekkeklokkefunksjon på mobiltelefonen din? Det trodde jeg var vanlig på alle slike. Nei, har hatt problem med mobilen min, men fikk kjøpt meg ny idag. Anonymous poster hash: bb562...b21
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 ?? Hva lurte du på? Anonymous poster hash: bb562...b21
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Som du fremstiller det høres de fryktelig sære ut. Uten at jeg vet hva man kan gjøre med det.Anonymous poster hash: f5a63...2fe De er nok dessverre akkurat sånn jeg beskriver det .. vet ikke hva jeg kan gjøre med det heller. Det sliter veldig på meg. Anonymous poster hash: bb562...b21
Oenothera Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Jeg lurer også på dette med mobilen. Men uansett så synes jeg det er dårlig gjort da de var oppe likevel. Hadde vært null problem å vekket deg! Med mindre du er av typen man må vekke 70 ganger før de står opp...
nattsvermer Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 De høres vrange ut. De fleste jeg kjenner med barn hadde bare sagt noe som at "selvfølgelig vekker jeg deg! Vi er jo våkne tidlig uansett" 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Jeg ville nok ikke lovet å vekke noen som skulle på jobb om jeg hadde ferie, selv om jeg hadde barn. Fordi da hadde JEG måttet stille vekkerklokke og sett på klokka og tenkt at jeg må huske å vekke X... og spesielt med barn rundt meg og noen få verdifulle fridager, kanskje barna sov litt lenge denne ene morgenen så jeg kunne strekke meg lenge på senga? Kanskje en av ungene kastet opp over frokostbordet og etter å ha ryddet og vasket så innser jeg at jeg er 20 min for sent ute med å vekke en voksen slektning som skal på jobb? Hadde jeg skullet ut av dørene til et gitt tidspunkt selv, og hadde planer, så hadde jeg lovet å vekke personen. Og jeg hadde trolig sagt "jeg kan, om jeg husker det", men bedt om at de heller lånte en vekkerklokke eller fant en annen løsning, så jeg kunne vært backup. Rett og slett for å kunne være litt selvsentrert og spontan i ferien min. Anonymous poster hash: 36434...891 2
FrkHumle Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Hva lurte du på? Anonymous poster hash: bb562...b21 De to tingene jeg uthevet kræsjer med hverandre. Har du mobil har du vekkerklokke. Ser nå i senere svar at du har skrevet at den ikke funket, men det hadde du ikke med i hovedinnlegget. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Jeg lurer også på dette med mobilen. Men uansett så synes jeg det er dårlig gjort da de var oppe likevel. Hadde vært null problem å vekket deg! Med mindre du er av typen man må vekke 70 ganger før de står opp... Nei, jeg våkner ganske lett, så det skal ikke stå på det. Anonymous poster hash: bb562...b21
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Idiotisk gjort av de. De virker bittre. Anonymous poster hash: 5834d...e35
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #14 Skrevet 10. juli 2014 Idiotisk gjort av de. De virker bittre. Anonymous poster hash: 5834d...e35 Jo, det føler jeg også, også tar de seg veldig ut på meg. Jeg er kjempesliten av holdningen og væremåten og oppførselen deres. Greit de er slitne av å ha barn under 6 år, men det er jo ikke min skyld. Dessuten passer jeg barna deres, så det er jo første gang jeg har spurt de om noe i det hele tatt... Anonymous poster hash: bb562...b21
Gjest Timber Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 Sært å ikke gidde å vekke folk når man først er våken... Vekker jo folk på kollektiv dersom de har sovnet og har hørt at de skal av på en bestemt stasjon, eller vi har kommet til endestasjonen...
Veggdyret Skrevet 10. juli 2014 #16 Skrevet 10. juli 2014 Jeg hadde vekket deg dersom jeg allikevel visste jeg skulle opp, men dersom jeg ikke hadde på vekkeklokke selv, så ville jeg heller ikke tatt på meg å vekke deg. Synes imidlertid det er en smule rart at verken du eller noen andre i familien hadde en vekkeklokke du kunne bruke... 2
tøydokka Skrevet 10. juli 2014 #19 Skrevet 10. juli 2014 Har og sånn teit svigerfamilie.. Bitre, sure, som reagerer på alt mulig. Jeg gidder derfor ikke å ha noe med de å gjøre. Typen får besøke de uten meg. Det er kjipt, men han forstår meg godt!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #20 Skrevet 10. juli 2014 Jeg hadde vekket deg dersom jeg allikevel visste jeg skulle opp, men dersom jeg ikke hadde på vekkeklokke selv, så ville jeg heller ikke tatt på meg å vekke deg. Synes imidlertid det er en smule rart at verken du eller noen andre i familien hadde en vekkeklokke du kunne bruke... De ville nok ikke låne mobilene sine til meg ... men jeg fikk en venninne til å hjelpe meg. Anonymous poster hash: bb562...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå