AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Tragedie incoming... Har kjent en fyr i 4 år nå, han bor i et land langt langt unna, så vi har bare snakket over nettet og sendt meldinger. Vi har aldri møttes, men jeg føler allikevel en slags obligasjon for han, da vi har flørtet masse og "planlagt" en fremtid sammen. Han har allikevel aldri hatt tid til å treffes, og jeg har ikke hatt råd til å reise dit. Det siste året har vi Skypet 1 gang i uken og sendt et par mld hver dag. Han sier alltid at han elsker meg og vil gifte seg med meg, og vi har aldri gjennom de 4 årene vært sammen med andre. Han vil aldri flytte fra hjemlandet sitt og vil bo med foreldrene sine "om vi gifter oss". Jeg er kjempeglad i han uansett hvor rart det høres ut om vi ikke har møttes, vi har god kjemi og snakker om alt. Har prøvd å kutte kontakten med han, men klarer ikke. Blir så trist og fungerer ikke uten å snakke med han... Så har jeg møtt en annen fyr som bor nærmere meg. Han er tilgjengelig og veldig ålreit, har alltid tid til meg og har gjort det klart at han vil ha meg og om vi er sammen så kan han bo hvor som helst i verden med meg. Vi har flørtet litt, ikke noe berøring eller sex. Jeg kan se en bedre og enklere fremtid med ham... Denne fyren vet om første fyren, men første fyren vet ikke at jeg har kontakt med han her. Fyr 1 er veldig sjalu og vil ikke at jeg skal snakke med andre menn, selv om han har mange jentevenner. Er jeg slem eller utro? Klarer ikke se hva jeg driver med, liker begge to, men må jo se fremover... Anonymous poster hash: 88b69...be4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Neh, lev livet du! Anonymous poster hash: c82ea...af1 5
Frk.K Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Nei, dere er jo ikke sammen så, og life goes on. 1
Gjest andysowhat Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 jeg har også hatt sånt lignende. den forsvant den dagen jeg fikk kjerring xD
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Wow! Dump fyr nr 1. 4 år er lang tid. Hadde han vært seriøs i forhold til deg ville han funnet tid og penger. Hopp i det med nr 2. Fungerer det så er det flott. Om ikke får su adspredelse slik at du glemmer nr 1.Anonymous poster hash: e1f77...62f 11
Betasuppe Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Tragedie incoming... Har kjent en fyr i 4 år nå, han bor i et land langt langt unna, så vi har bare snakket over nettet og sendt meldinger. Vi har aldri møttes, men jeg føler allikevel en slags obligasjon for han, da vi har flørtet masse og "planlagt" en fremtid sammen. Han har allikevel aldri hatt tid til å treffes, og jeg har ikke hatt råd til å reise dit. Det siste året har vi Skypet 1 gang i uken og sendt et par mld hver dag. Han sier alltid at han elsker meg og vil gifte seg med meg, og vi har aldri gjennom de 4 årene vært sammen med andre. Han vil aldri flytte fra hjemlandet sitt og vil bo med foreldrene sine "om vi gifter oss". Jeg er kjempeglad i han uansett hvor rart det høres ut om vi ikke har møttes, vi har god kjemi og snakker om alt. Har prøvd å kutte kontakten med han, men klarer ikke. Blir så trist og fungerer ikke uten å snakke med han... Så har jeg møtt en annen fyr som bor nærmere meg. Han er tilgjengelig og veldig ålreit, har alltid tid til meg og har gjort det klart at han vil ha meg og om vi er sammen så kan han bo hvor som helst i verden med meg. Vi har flørtet litt, ikke noe berøring eller sex. Jeg kan se en bedre og enklere fremtid med ham... Denne fyren vet om første fyren, men første fyren vet ikke at jeg har kontakt med han her. Fyr 1 er veldig sjalu og vil ikke at jeg skal snakke med andre menn, selv om han har mange jentevenner. Er jeg slem eller utro? Klarer ikke se hva jeg driver med, liker begge to, men må jo se fremover...Anonymous poster hash: 88b69...be4 Så bra! Hvis han vil flytte hvor som helst i verden så kan dere flytte inn til moren til han på Skype 6
noelia Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 jeg tror kansje grunnen til at du er "avhengig" av fyr nr 1 er fordi det er mer action og spenning mellom dere, ved å ha et unormal "forhold" som er ikke lik de andre og vanligvis når man holderpå å prate via medier med noen uten å ha troffet hverandre før så øker fantasien om hvor "perfekt" den fyren er på ekte og hvor bra dere hadde hatt det sammen om det noengang hadde blitt noe mellom dere. Hørres litt ut som fyr nr 1 lover formye uten at ting skjer, hvis det er gått 4 år og dere snakker om fremtiden og gifting sammen uten at han har reist til deg før så virker ikke det noe å satse på. Hørres ut ifra det du skreiv at han virker litt egoistisk med tanke på at han allerede har bestemtbå aldre flyyte derifra og bo med FORELDRENE sine?? Ingen hensyn til deg eller din kultur? et forhold handler om å møtes halvveis, gi og få tilbake. Fyr nr 2 virker mer trygg, du kan alltid se hvordan det går at han vet om fyr 2 og fortsatt vil ha deg sier litt om hvor forståelsesfull og lite sjalusyk han er! Så dette var min mening, det enkle er som oftest det beste. Fyr nr 2 hørres mindre komplisert ut, livet er for kort til å bortkaste det bak en sjerm med noen som ikke satser like mye. Håper dette hjalp litt! lykke til!
iilers Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Du er verken slem eller utro. Det kan vel hende fyr nr.1 blir såret om du skulle gått inn i et forhold med han andre mannen, men det er som Frk.K over sier; life goes on. Synes du skal gi denne mannen en sjanse
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Du kan jo ikke basere livet ditt på en mann som aldri kommer til å bo i samme land som deg. Bli kjent med denne nr. 2, du. Men vær bevisst - om du går inn i et forhold med ham må du gjøre det helhjertet, og ikke holde det imot ham at han ikke er nr. 1. Anonymous poster hash: b5c48...779 2
Aurora_Versailles Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 IKKE TVIL! Gå får fyren her hjemme.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #11 Skrevet 11. juli 2014 jeg tror kansje grunnen til at du er "avhengig" av fyr nr 1 er fordi det er mer action og spenning mellom dere, ved å ha et unormal "forhold" som er ikke lik de andre og vanligvis når man holderpå å prate via medier med noen uten å ha troffet hverandre før så øker fantasien om hvor "perfekt" den fyren er på ekte og hvor bra dere hadde hatt det sammen om det noengang hadde blitt noe mellom dere. Hørres litt ut som fyr nr 1 lover formye uten at ting skjer, hvis det er gått 4 år og dere snakker om fremtiden og gifting sammen uten at han har reist til deg før så virker ikke det noe å satse på. Hørres ut ifra det du skreiv at han virker litt egoistisk med tanke på at han allerede har bestemtbå aldre flyyte derifra og bo med FORELDRENE sine?? Ingen hensyn til deg eller din kultur? et forhold handler om å møtes halvveis, gi og få tilbake. Fyr nr 2 virker mer trygg, du kan alltid se hvordan det går at han vet om fyr 2 og fortsatt vil ha deg sier litt om hvor forståelsesfull og lite sjalusyk han er! Så dette var min mening, det enkle er som oftest det beste. Fyr nr 2 hørres mindre komplisert ut, livet er for kort til å bortkaste det bak en sjerm med noen som ikke satser like mye. Håper dette hjalp litt! lykke til! Uff, du har så rett. Han har aldri hatt noen interesse for min kultur, og har alltid ytret at han vil jeg skal bo der selv om det er umulig for meg å jobbe der. Men noen ganger er han bare så hyggelig og ålreit! Blir gal... Du er verken slem eller utro. Det kan vel hende fyr nr.1 blir såret om du skulle gått inn i et forhold med han andre mannen, men det er som Frk.K over sier; life goes on. Synes du skal gi denne mannen en sjanse IKKE TVIL! Gå får fyren her hjemme. Jeg vil, men om jeg angrer? Fyr 1 har gjort det klart at om jeg finner en annen så snakkes vi aldri igjen, selv om jeg blir singel igjen... Redd for å leve resten av livet i anger... Anonymous poster hash: 88b69...be4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #12 Skrevet 11. juli 2014 Funnet ut mer hva du ønsker? Anonymous poster hash: fdc11...3dc
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #13 Skrevet 11. juli 2014 Vel, fyr 2 fortalte meg indirekte at han vil leve livet sitt med fokus på ungen sin og jobben, så da trekker jeg meg tilbake der. Ser hvor mye man kan stole på hva folk sier, i forhold til hva de faktisk gjør... Tilbake til fyr 1 og den ulykkelige singeltilværelsen ts Anonymous poster hash: 88b69...be4
mara2012 Skrevet 11. juli 2014 #14 Skrevet 11. juli 2014 Ville definitivt satset på nr.2. Du sier jo selv at pga. omstendighetene og avstand, har dere ikke fått møttes på 4 år, hvordan skal det da gå ann å tenke realistisk på en fremtid? Virker sikkert veldig spennende, men lite sannsynlig noe god fremtidsplan.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #15 Skrevet 11. juli 2014 Er i samme situasjon som deg. Skal møte fyr nummer 1 om 2,5 uke og har snakka med han i 3 år. Blir spennendes. Anonymous poster hash: 9dfe3...726
sjøhest Skrevet 12. juli 2014 #16 Skrevet 12. juli 2014 Det er i hvert fall ikke noen fremtid i fyr 1. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #17 Skrevet 12. juli 2014 Det er i hvert fall ikke noen fremtid i fyr 1. Enig! Til TS: Fyr nr 1 har aldri hatt tid til å treffes...i løpet av 4 år(!?) Glem denne mannen (fyr 1) . Det er synd at fyr nr 2 ombestemte seg. Eller er det evt det at du tenker på fyr nr 1 som er grunnen til at fyr nr 2 fikk kalde føtter? Slett fyr nr 1 fra ditt hjerte, snakk ut med fyr nr 2 og fortell at du ikke bryr deg om nr 1, og se om det ordner seg etter at du og nr 2 snakker ut. Hvis ikke; finn fyr nr 3, 4, 5 eller evt nr 6 osv og få noen gode opplevelser og erfaringer. Lykke til Anonymous poster hash: 9d3e1...8c3 1
ViljaH Skrevet 12. juli 2014 #18 Skrevet 12. juli 2014 Hvorfor er det et problem at fyr 2 vil fokusere på barn og jobb? Hva er det du vil som gjør at det ikke passer for deg? Det som er fremmed kan virke veldig eksotisk og spennende. Det kan bli noe helt annet å leve slik. Du har ikke sagt hvilket land fyr 1 er fra, men sett deg litt inn i kvinners rolle og livsførsel i det landet, så du vet litt mer om hvordan det vil bli. Ikke bare spør han som kan besnære deg med sjarm så du overser andre viktige ting. Vil du flytte til et land langt borte for å bo hos hans foreldre, uten å kunne jobbe og ha selvstendig inntekt? Vil du da bli mer som en hushjelp eller hva?
Gjest Lille-pus Skrevet 12. juli 2014 #19 Skrevet 12. juli 2014 Uff, du har så rett. Han har aldri hatt noen interesse for min kultur, og har alltid ytret at han vil jeg skal bo der selv om det er umulig for meg å jobbe der. Men noen ganger er han bare så hyggelig og ålreit! Blir gal... Jeg vil, men om jeg angrer? Fyr 1 har gjort det klart at om jeg finner en annen så snakkes vi aldri igjen, selv om jeg blir singel igjen... Redd for å leve resten av livet i anger... Anonymous poster hash: 88b69...be4 Det kaller jeg å bli satt i bur... Er det dette du vil resten av livet da? - hva er de reelle mulighetene for å bo i samme land, ha en god jobb som din utdannelse passer til sammen med Fyr1?
Hulderen Skrevet 12. juli 2014 #20 Skrevet 12. juli 2014 TS: Du har flere muligheter. Nå som fyr 2 har trukket seg, er alternativene fyr 1, singellivet eller en ny mann. Fyr 1 skal du ikke satse på. Alt ved "sjalu" lyste varsellysene. Du vil ikke ha en mann som ikke takler at du har kontakt med andre menn. Når han i tillegg er uten interesse for din kultur, så er det No Go! Du ønsker ikke livet som svigerdatter i en annen kultur. Gå aktivt inn for å bli kjent med andre menn. Siden du liker å chatte, så legg ut en profil på sukker.no. Bli kjent med single, norske menn. Velg og vrak, date og kos deg. Og ikke velg den første og beste, men en som er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå