AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Jeg og kjæresten har avstandsforhold, men om en måned så har vi ikke det lengre. Det er ganske vanskelig å se han 1 gang i mnd max og derfor må jeg se frem til når vi skal være sammen igjen og tenke på ting vi skal gjøre osv. Saken er at jeg skulle egentlig se han i slutten av neste uke, men han sier til meg nå at han skal til Syden. Det betyr at det blir ca 3 uker til jeg ser han + at jeg får se han 3 av de 5 fridagene jeg har ordnet meg som betyr at jeg da mister flere tusen i lønn i og med at dette er helgevakter. Jeg synes dette er utrolig dårlig av han, og han vet jo at jeg er lei meg, men jeg skjønner at han har lyst til Syden da. Jeg bare savner han sånn, og dette gjør alt verre da planene som vi hadde ikke kan gjøres likevel. Han sa han ikke har sagt det før nå fordi han visste at jeg kom til å bli sur på han. Men jeg må bare komme meg over det siden jeg vet han er bestemt på å dra, men jeg vet ikke hvordan. Det ødelegger jo forholdet om jeg skal gå rundt og være lei meg i mange dager. Anonymous poster hash: d4610...d7b
Gjest constance90 Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Suck it up, sånn er det noen ganger. Dere treffer hverandre neste gang. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Suck it up, sånn er det noen ganger. Dere treffer hverandre neste gang. spørsmålet var hvordan Anonymous poster hash: d4610...d7b 1
Gjest Hedra Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Det høres ut som han ikke er så opptatt av å prioritere dere og deg. Hvis min mann hadde fortalt meg at han visste at jeg ville bli sur/lei meg,- og så gjorde det likevel, ville jeg seriøst vurdert hele forholdet. Å tråkke feil fordi man tenker/tolker ulikt er greit, men å såre bevisst er uakseptabelt
Gjest constance90 Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 spørsmålet var hvordan Anonymous poster hash: d4610...d7b Ja? Det er ingen te, sopp eller dyr som stopper deg i å være sint. Det er det du som gjør. Bare slutt å i være sint og irritert og ønsk typen god tur. Igjen, suck it up. Slutt å være sur. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Det høres ut som han ikke er så opptatt av å prioritere dere og deg. Hvis min mann hadde fortalt meg at han visste at jeg ville bli sur/lei meg,- og så gjorde det likevel, ville jeg seriøst vurdert hele forholdet. Å tråkke feil fordi man tenker/tolker ulikt er greit, men å såre bevisst er uakseptabelt Ja. Og jeg er nok ekstra følsom for slike ting siden jeg ble ekstremt dårlig behandlet av eksen og han ikke engang sa i fra at han ikke kom slik at jeg ble sittende og vente på han i opp til flere dager før jeg fikk noe kontakt med han. Jeg vet at han jeg er sammen med nå ikke er slik, men jeg må innrømme at det såret meg. Det er ok for denne gang etter at jeg har fått noen dager på meg, men det er begrenset av ganger det er ok. -TsAnonymous poster hash: d4610...d7b
Gjest Snuppi Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Ja. Og jeg er nok ekstra følsom for slike ting siden jeg ble ekstremt dårlig behandlet av eksen og han ikke engang sa i fra at han ikke kom slik at jeg ble sittende og vente på han i opp til flere dager før jeg fikk noe kontakt med han. Jeg vet at han jeg er sammen med nå ikke er slik, men jeg må innrømme at det såret meg. Det er ok for denne gang etter at jeg har fått noen dager på meg, men det er begrenset av ganger det er ok. -TsAnonymous poster hash: d4610...d7b Vet han at du har tatt deg fri fra jobb for å være sammen med ham? Jeg synes at det er virkelig dårlig gjort da dere hadde en avtale om å møtes.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Vet han at du har tatt deg fri fra jobb for å være sammen med ham? Jeg synes at det er virkelig dårlig gjort da dere hadde en avtale om å møtes. Ja, han vet det. Men han sier at vi skal jo likevel være sammen i 3 av de dagene, så at jeg da mister "bare" to arbeidsdager på en måte. Tenkte tidligere at jeg og skulle ta meg et par dager fri i august for å være sammen med han, men akkurat nå føler jeg mer for å jobbe de 10 dagene i strekk uten noe fri i mellom. Vet det er dårlig å hevne seg på den måten siden det da gjør at han må vente mange dager mer for å flytte inn i leiligheten vår siden det er jeg som har alle tingene vi skal ha i leiligheten. Men da får han kjenne litt på å bli nedprioritert han også... Anonymous poster hash: d4610...d7b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Hadde jeg aldri akseptert. Han måtte bare avlyst turen Anonymous poster hash: 6d692...ff9
LilleMy84 Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Hvor gamle er dere..? Jeg hadde latt han dra. Problemet her er vel heller kommunikasjon! Hvis han føler han må holde ting skjult for deg,fordi han vet du blir sur,så er vel egentlig det er mye større problem enn en Sydentur..? Hvis dere skal bli samboere så må kommunikasjonen komme på plass! Det burde iallfall det 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Hvor gamle er dere..? Jeg hadde latt han dra. Problemet her er vel heller kommunikasjon! Hvis han føler han må holde ting skjult for deg,fordi han vet du blir sur,så er vel egentlig det er mye større problem enn en Sydentur..? Hvis dere skal bli samboere så må kommunikasjonen komme på plass! Det burde iallfall det Helt i starten av 20-åra. Han føler nok ikke at han må holde det skjult. Han sa han bestemte seg for et par dager siden og måtte manne seg opp for å si det. Han er konfliktsky så det er nok derfor, og jeg er ganske konfliktsky selv så akkurat det vet jeg hvordan er. Og han visste at jeg kom til å bli lei meg og jeg skjønner at han ikke vil såre meg samtidig som han har veldig lyst til syden. Anonymous poster hash: d4610...d7b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Helt i starten av 20-åra. Han føler nok ikke at han må holde det skjult. Han sa han bestemte seg for et par dager siden og måtte manne seg opp for å si det. Han er konfliktsky så det er nok derfor, og jeg er ganske konfliktsky selv så akkurat det vet jeg hvordan er. Og han visste at jeg kom til å bli lei meg og jeg skjønner at han ikke vil såre meg samtidig som han har veldig lyst til syden. Anonymous poster hash: d4610...d7b Hvorfor drar han ikke med deg? Anonymous poster hash: 6d692...ff9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Hvorfor drar han ikke med deg? Anonymous poster hash: 6d692...ff9 Han sa jeg kunne bli med om jeg ville, men jeg skal jo jobbe og kan ikke ta meg så mye fri.Anonymous poster hash: d4610...d7b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #14 Skrevet 10. juli 2014 Kan du dra med ham de dagene du har fri, evt. bare ta en eller to dager fri i tillegg? Dvs. reise tilbake mens de blir der noen dager til. Jeg synes det er verre at han er såpass konfliktsky og umoden. Har han mer fri enn deg? Eller er det bare akkurat disse dagene han også har fri? Anonymous poster hash: 15341...04d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 Kan du dra med ham de dagene du har fri, evt. bare ta en eller to dager fri i tillegg? Dvs. reise tilbake mens de blir der noen dager til. Jeg synes det er verre at han er såpass konfliktsky og umoden. Har han mer fri enn deg? Eller er det bare akkurat disse dagene han også har fri? Anonymous poster hash: 15341...04d Han slutter i jobben neste uke pga studier (jobben hans gjør at han bor langt borte og fra høsten av skal vi studere i samme by) så han har da fri fra neste uke av frem til slutten av august. Jeg har sommerjobb, så jeg har rett og slett ikke råd til å ta meg mange dager ekstra fri og så miste enda flere tusen der + å betale mange flere tusen for å ta fly ned dit og så betale for hotell. Det går bare ikke det vet du, og ikke får jeg mer fri enn det jeg har nå uansett pga at jeg faltisk er vikar og har tatt på meg disse vaktene jeg har. Så poenget er at han nå skal dra til Syden, jeg skal være i Norge fordi jeg må faktisk ha litt sparepenger og ikke sløse dem bort på noen tur, han og kompisen hadde aldri orket å betale flere tusen for en ny billett hjem + hotell og jeg må rett og slett bare finne ut hvordan jeg skal komme over at han har gjort det han har gjort. Det handlerikke om at jeg ikke skal bli med til Syden, men det handler om at jeg og han faktisk hadde planer de dagene og jeg hadde tatt meg fri for det. Og det gjør at jeg er lei meg og jeg vil at han skal føle det jeg føler nå for å forstå at det ikke er greit. Anonymous poster hash: d4610...d7b
Gjest Awzm me Skrevet 10. juli 2014 #16 Skrevet 10. juli 2014 Slemt å bestille tur når dere hadde planer, hadde tatt igjen med samt mynt neste gang dere skal møtes
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #17 Skrevet 10. juli 2014 Han slutter i jobben neste uke pga studier (jobben hans gjør at han bor langt borte og fra høsten av skal vi studere i samme by) så han har da fri fra neste uke av frem til slutten av august. Jeg har sommerjobb, så jeg har rett og slett ikke råd til å ta meg mange dager ekstra fri og så miste enda flere tusen der + å betale mange flere tusen for å ta fly ned dit og så betale for hotell. Det går bare ikke det vet du, og ikke får jeg mer fri enn det jeg har nå uansett pga at jeg faltisk er vikar og har tatt på meg disse vaktene jeg har. Så poenget er at han nå skal dra til Syden, jeg skal være i Norge fordi jeg må faktisk ha litt sparepenger og ikke sløse dem bort på noen tur, han og kompisen hadde aldri orket å betale flere tusen for en ny billett hjem + hotell og jeg må rett og slett bare finne ut hvordan jeg skal komme over at han har gjort det han har gjort. Det handlerikke om at jeg ikke skal bli med til Syden, men det handler om at jeg og han faktisk hadde planer de dagene og jeg hadde tatt meg fri for det. Og det gjør at jeg er lei meg og jeg vil at han skal føle det jeg føler nå for å forstå at det ikke er greit.Anonymous poster hash: d4610...d7b Hvis han har fri fra slutten av neste uke og helt til slutten av august er det helt idiotisk å planlegge en tur akkurat de dagene du har tatt deg fri. Virker nesten som han unngår deg. Da er det helt rimelig at du er forbanna. Anonymous poster hash: 15341...04d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #18 Skrevet 10. juli 2014 Slemt å bestille tur når dere hadde planer, hadde tatt igjen med samt mynt neste gang dere skal møtes Han er "bortreist" nå og ser sikkert ikke meldingen før i morgen (vil ikke si hvorfor pga at det da i alle fall er lett å bli gjenkjent), men har i alle fall skrevet til han at jeg blir lei meg når jeg prioriterer han og han bare driter i meg tilbake. Ble litt tom for ord, så jeg skreiv bare at han fikk finne ut av det selv, men at han ikke trengte å avlyse turen om han selv ikke følte for det (jeg vil ikke tvinge han til å avlyse den, og jeg vet ikke om jeg engang orker å se han uansett neste uke om han ikke skulle dratt pga det her, så da får han like godt bare dra når skaden allerede er skjedd) Anonymous poster hash: d4610...d7b
Gjest Snuppi Skrevet 10. juli 2014 #19 Skrevet 10. juli 2014 Hvis han har fri fra slutten av neste uke og helt til slutten av august er det helt idiotisk å planlegge en tur akkurat de dagene du har tatt deg fri. Virker nesten som han unngår deg. Da er det helt rimelig at du er forbanna. Anonymous poster hash: 15341...04d Enig!
KaDust Skrevet 10. juli 2014 #20 Skrevet 10. juli 2014 Finn på noe du selv synes er koselig. Gjør noe fint med venninner, kos deg med fridagene og se en ny tv-serie, sol deg eller hva som helst! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå