Gå til innhold

Synes dere C-String er sexy?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ikke tilpasses nei. Den er ganske stram, så man må egentlig bare vrikke seg inn i den så sitter den bom fast :P den passet både meg og ei venninne som veier 30 kg mer enn meg.

Så lærte man noe i dag også :)

Visste dere at det finnes en manneversjon også? :wow:

http://www.gooddevil.com/good-devil-c-string-leopard

:fnise:

Åh bevares.... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Må ikke tilpasses nei. Den er ganske stram, så man må egentlig bare vrikke seg inn i den så sitter den bom fast :P den passet både meg og ei venninne som veier 30 kg mer enn meg.

Feel free til å legge ut bilde av det :P

Anonymous poster hash: e542b...f3d

Skrevet

Perfekt for de jentene som elsner å vise seg fram men som fremdeles tviholder på at de ikke er løssluppne og mener at noe skal være igjen til fantasien.

Skrevet

Hei,

Siden du ikke har noen bånd rundt sidene til å holde den oppe slik som du ville hatt med en string truse.....og siden den sitter stramt så må den kansje presse godt inn både foran og bak. Blir følelsen av denne ennå "tightere" enn en vanlig g-streng....?

Perssi

Gjest Snuttepi
Skrevet

Åh herremin, nei nei nei! Sånn ser jeg ut hvis truseinnlegget har løsnet og sitter igjen på meg når jeg drar ned trusa... Hvem går rundt sånn da???

Skrevet

Hei,

Siden du ikke har noen bånd rundt sidene til å holde den oppe slik som du ville hatt med en string truse.....og siden den sitter stramt så må den kansje presse godt inn både foran og bak. Blir følelsen av denne ennå "tightere" enn en vanlig g-streng....?

Perssi

Er ikke særlig tight sånn sett egentlig, man merker ikke at man har den på engang.

• 9 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hadde taklet helt fint om kjæresten hadde vist seg slik på stranda, lysten på henne hadde ikke blitt mindre, for å si det sånn (fint skille blir det også)

496878_w944h530c1cx9629cy1673.webp

Anonymkode: 1c0f3...223

• Liker 1
Skrevet

Fy faen så stygt.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For å spare penger kan man jo bare kjøpe et truseinnlegg og klistre fast i skrittet. Ser ca like teit ut.

Anonymkode: 4e710...e50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For å spare penger kan man jo bare kjøpe et truseinnlegg og klistre fast i skrittet. Ser ca like teit ut.

Anonymkode: 4e710...e50

Hvorfor ikke knyte snorer på truseinnlegget, da ser det ut som vanlig bikini. Penger spart og like fint, win win 😂.

Anonymkode: 1c0f3...223

AnonymBruker
Skrevet

Rimelig ekkelt med truse langt oppi rompa. 

Anonymkode: 22374...4d5

• 6 måneder senere...
Skrevet

Vakkert! 

Anonymkode: 6082b...a3e

Skrevet

Genialt å bruke under stram kjole eller andre plagg hvor man ikke ønsker trusekant ved hoftene. Forferdelig som bikini….

Anonymkode: 31c1f...8cd

Skrevet

Skal ingenting overlates til fantasi lenger? Kan jo nesten bare droppe hele greia at this point, gå på en naken strand heller. Det der var harry og stygt, æsj.

Anonymkode: 988dd...6f2

Skrevet

Tror ikke denne ble så populær pga my snakkis, og alt for mye Nysgjærrig-Per øyne😅

Men hensikten er vel god, med tanke på soling.. Men hadde den har vært såpass stram at klitten har fått en skikkelig godklem, da hadde nok mange gått strandmila🥰🙈

Skrevet

Nei, det er grisestygt. Ser ut som et bind som henger fast.

Skrevet

Less is more!

Anonymkode: 6082b...a3e

Skrevet

Om det så hang ei kopptue foran musa så ville den være sexy. Det er kroppen som er sexy. Jo mindre kopptue jo mer sexy.

Anonymkode: b6856...87e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...