AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #41 Skrevet 10. juli 2014 Ser ut som et bind, nei takk. Anonymous poster hash: 5ebf1...f0d
lillbilly Skrevet 13. juli 2014 #42 Skrevet 13. juli 2014 Jeg kjøpte en sånn en gang for å se hvordan den fungerte. 2 kr på Ebay. Den holdes helt fint på plass siden den er laget i metall. Null problem. Kan hoppe, danse osv uten at den beveger seg. Men det ser jo ut s et bind. Ikke mye sexy To ting: Helt til jeg leste dette nå så trodde jeg det var noe tull, aka parodi Selv om det er metall så skjønner jeg likevel ikke hva som holder den oppe, og den må vel "tilpasses", vi er jo ikke like alle sammen.... Jaja, det er ikke så farlig :-) Jeg skal IKKE kjøpe en sånn uansett
Gjest HarryDotter Skrevet 13. juli 2014 #43 Skrevet 13. juli 2014 To ting: Helt til jeg leste dette nå så trodde jeg det var noe tull, aka parodi Selv om det er metall så skjønner jeg likevel ikke hva som holder den oppe, og den må vel "tilpasses", vi er jo ikke like alle sammen.... Jaja, det er ikke så farlig :-) Jeg skal IKKE kjøpe en sånn uansett Jeg har aldri sett en sånn før denne tråden dukket opp, men jeg vil anta at den har en sånn litt "ståltråd" aktig greie i kjernen, slik at man kan bøye den strammere om man er litt liten der nede....Vil tro det var det Pompom mente med "metal" inni...
strawberry Skrevet 13. juli 2014 #44 Skrevet 13. juli 2014 Kunne godt hatt en slik når jeg soler meg alene ved bassenget, og ligger toppløs. Men aldri gått i noe slikt i offentligheten. Herlighet. Ekstra merkelig når man har normal bikinitopp over. Da kan man vel like godt sole seg naken
Jonnabas Skrevet 13. juli 2014 #45 Skrevet 13. juli 2014 Ganske flott på en ung jente, men litt for heftig for en litt mer moden kvinne.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #46 Skrevet 13. juli 2014 Foretrekker nok en tradisjonell G-streng for symmetriens del. Anonymous poster hash: e542b...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #47 Skrevet 13. juli 2014 æsj smakløst Anonymous poster hash: f0a95...231
lillbilly Skrevet 13. juli 2014 #48 Skrevet 13. juli 2014 Jeg har aldri sett en sånn før denne tråden dukket opp, men jeg vil anta at den har en sånn litt "ståltråd" aktig greie i kjernen, slik at man kan bøye den strammere om man er litt liten der nede....Vil tro det var det Pompom mente med "metal" inni... Meget mulig det var sånn det var, men da skal man jammen trykke den alvorlig hardt inn i "setefura" for at det skal holde seg oppe. Gravitasjonen gjelder der og vil jeg tro
Shinigami Skrevet 13. juli 2014 #49 Skrevet 13. juli 2014 Ser ut som et bind! Lo godt da skulle liksom gå på stranda og se sexy ut med den
Blod Skrevet 13. juli 2014 #50 Skrevet 13. juli 2014 Jeg kunne hatt den under bikinien og brukt den når jeg soler meg for å unngå skille, men jeg hadde aldri gått rundt med den. Det vil alltid se latterlig ut. Men under klær og sånn høres den super ut
Gjest HarryDotter Skrevet 13. juli 2014 #51 Skrevet 13. juli 2014 Meget mulig det var sånn det var, men da skal man jammen trykke den alvorlig hardt inn i "setefura" for at det skal holde seg oppe. Gravitasjonen gjelder der og vil jeg tro Fikk ikke med meg hvordan den sitter bak på rumpa...men kanskje det er en sånn liten plugg bak der som man kan dytte inn i toeren, slik at den sitter fast?
Gjest HarryDotter Skrevet 13. juli 2014 #52 Skrevet 13. juli 2014 Jeg kunne hatt den under bikinien og brukt den når jeg soler meg for å unngå skille, men jeg hadde aldri gått rundt med den. Det vil alltid se latterlig ut. Men under klær og sånn høres den super ut Da ville jeg heller vurdert å ta med meg servietter, saks og litt teip på stranden istede
Flekk Skrevet 13. juli 2014 #54 Skrevet 13. juli 2014 Er det om å gjøre for enkelte damer å vise mest mulig til enhver tid, som er poenget med denne håløse oppfinnelsen? jeg tenker det er for å få minst mulig skille. Man soler seg for å bli brun. Man kan like så godt sole seg naken, det er mere sosialt akseptabelt
Gjest HarryDotter Skrevet 13. juli 2014 #55 Skrevet 13. juli 2014 jeg tenker det er for å få minst mulig skille. Man soler seg for å bli brun. Man kan like så godt sole seg naken, det er mere sosialt akseptabelt Nettopp. Jeg skjønner den med å unngå skille. Da ville jeg ha solet meg naken istedet. Den lille "koppen" der skjuler jo ingenting uansett. Og jeg mener at når man har en sånn liten greie som dekker akkurat sprekken, vil menn bare bli enda mer nysgjerrige på hvor mye man kan se også....Da glor de nok enda mere. Men om man først tar på seg en sånn i all offentlighet, er man vel typen som liker at mannfolka glaner etter en?
lillbilly Skrevet 13. juli 2014 #56 Skrevet 13. juli 2014 Fikk ikke med meg hvordan den sitter bak på rumpa...men kanskje det er en sånn liten plugg bak der som man kan dytte inn i toeren, slik at den sitter fast? De bildene jeg fikk nå.... 1
Gjest HarryDotter Skrevet 13. juli 2014 #57 Skrevet 13. juli 2014 De bildene jeg fikk nå.... Håhåhåh! Tenk om jeg var designer du.....Hadde ikke fått solgt ETT enest plagg tror jeg
lillbilly Skrevet 13. juli 2014 #58 Skrevet 13. juli 2014 (endret) Håhåhåh! Tenk om jeg var designer du.....Hadde ikke fått solgt ETT enest plagg tror jeg Si ikke det, si ikke det hehe. God business da... nesten ikke noe fabric, men prisen måtte jo blitt høy likevel så klart Edit: skrivefeil Endret 13. juli 2014 av lillbilly
Gjest Elseby13 Skrevet 14. juli 2014 #59 Skrevet 14. juli 2014 Ser ut som et bind, ingen tvil. Og man ser på hele dama at hun syns det super-ukomfortabelt å gå med.
Nanami Skrevet 14. juli 2014 #60 Skrevet 14. juli 2014 To ting: Helt til jeg leste dette nå så trodde jeg det var noe tull, aka parodi Selv om det er metall så skjønner jeg likevel ikke hva som holder den oppe, og den må vel "tilpasses", vi er jo ikke like alle sammen.... Jaja, det er ikke så farlig :-) Jeg skal IKKE kjøpe en sånn uansett Må ikke tilpasses nei. Den er ganske stram, så man må egentlig bare vrikke seg inn i den så sitter den bom fast den passet både meg og ei venninne som veier 30 kg mer enn meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå